FIXED.zone zrychluje růst za podpory WMC Grey

FIXED.zone zrychluje růst za podpory WMC Grey

Český výrobce příslušenství pro chytré telefony, tablety a nositelnou elektroniku, společnost FIXED.zone, odstartoval spolupráci se strategickým týmem WMC Grey. Ten již od června provádí rychle rostoucí značku svým Brand and Business Booster programem, při kterém oba partneři přenastaví celkovou komunikaci značky FIXED. Dále spolupracují na kampaních propagujících jak značku samotnou, tak i produktové řady výrobce. První komunikaci společně spustí již tento měsíc.

„Každý rok se snažíme o nějakou klíčovou změnu, která posune FIXED o úroveň výše. Vloni jsme úspěšně vstoupili na burzu, přešli na ekologičtější, celopapírové obaly produktů, výrazně posílili naši expanzi na evropské trhy. Hlavní novinkou letošního roku je náš postoj ke značce a marketingu. Učíme se jednoduše a srozumitelně komunikovat se zákazníky a oslovovat nové. Kromě produktů tak představíme i naší vizi, inovace a vztah k udržitelnosti,” komentuje Daniel Havner, zakladatel společnosti.

Brand and Business Booster program agentury WMC GREY provedl firmu celkovou revizí komunikačního konceptu a grafickou konstrukcí značky, která je nutným předpokladem pro úspěšné zvládnutí dalšího růstu.

„Ve značce FIXED vidíme velký potenciál, a proto jsme rádi, že se rozhodla využít možnosti našeho uceleného Brand and Business Booster programu,” uvádí ke spolupráci Jan Plajner, Brand Development Director za WMC Grey. ‚‚Věříme, že je to důležité ve dvou rovinách — interně pro klienta, který do svého růstového potenciálu chytře investuje v tu pravou chvíli, a ve vztahu k agentuře pro budování úspěšné dlouhodobé spolupráce.”

FIXED má ambice stát se lídrem v segmentu příslušenství prostřednictvím vlastního designu produktů, vlastních výrobních kapacit a nyní i silného marketingu. Kromě stávající výroby luxusních kožených pouzder či chytrých peněženek v českém Prostějově společnost plánuje investice do automatizace, zpracování recyklovaných plastů nebo třeba hliníku. Zaměření značky není jednostranné, dokáže uspokojit potřeby širokého spektra uživatelů smart technologií.

„Produkty FIXED patří do první ligy, nyní tam posouváme i samotnou značku a její komunikaci,” nastiňuje celkovou vizi Martin Kubáč, marketingový ředitel značky. „Bytostně věřím, že spolupráce s WMC Grey je pro nás game changer. Společně jsme definovali kořeny značky, zakódovali její DNA a nastavili kontinuální komunikační linku. Z nového partnerství mám extrémní radost. Profesně a lidsky. Spojili jsme dva skvělé týmy.“

Zdroj informací

FIXED.zone a NejBusiness.cz

Datum

13. září 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

Reklama

Page generated in 2.2992 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál