Proměna značky LKQ pokračuje spuštěním nového webu a newsroomu LKQ Europe

Proměna značky LKQ pokračuje spuštěním nového webu a newsroomu LKQ Europe

S novými webovými stránkami a newsroomem uvádí evropský lídr na nezávislém trhu s náhradními díly pro automobilový průmysl do života svou novou firemní identitu. Ambicí LKQ je být blíže zákazníkům, médiím a klíčovým partnerům, a zároveň položit základy nového standardu pro brand design v celém odvětví.

Zug, Švýcarsko. Společnost LKQ Europe pokračuje v posilování své pozice globálního a inovativního lídra na evropském trhu s náhradními aftermarketovými díly pro automobilový průmysl. Firma podnikla další krok v novém pojetí své firemní identity a brand designu. LKQ dnes oficiálně spustila nové webové stránky LKQ Europe, které pokládají základy nového standardu pro brand design ve svém odvětví.

Nový web LKQ Europe

Poprvé od vstupu společnosti na evropský trh v roce 2011 přichází LKQ Europe s uceleným zdrojem informací pro všechny zainteresované strany. Zákazníci, dodavatelé, zaměstnanci, investoři, organizace, média i všichni ostatní mohou nyní na jednom místě najít vše, co jim jako přední distributor nezávislých náhradních dílů pro automobilový průmysl v Evropě nabízí.

"Jako přední hráč na nezávislém trhu s náhradními díly pro automobilový průmysl se snažíme být lídrem v tomto odvětví a stanovovat nová měřítka, pokud jde o brand design. Dnes máme možnost komunikovat náš brand efektivně, účinně a konzistentně napříč všemi zákaznickými segmenty, trhy s kanály. Nový web LKQ Europe je klíčem k oslovení našeho publika na celém kontinentu. Ambicí LKQ je být nejlepší ve svém oboru, průběžně vylepšovat svou pověst a zároveň se stát hlasem nezávislého trhu s náhradními díly v Evropě. Webové stránky jsou pro nás důležitým milníkem na této cestě," říká Dr. Christiane Lesmeister, ředitelka komunikace LKQ Europe.

Newsroom s podrobnými informacemi o oboru i LKQ Europe

Součástí webu je i obsáhlý newsroom, v němž mají média a partneři přístup k nejaktuálnějším informacím o společnosti. Newsroom jim přináší zprávy, příběhy, informace a rozhovory týkající se kromě strategie LKQ Europe a jejích obchodních aktivit i celého oboru aftermarketu. Současně obsahuje také databázi mediálních zdrojů pro snadný přístup k obrazovým materiálům nechráněných autorským právem, firemním logům či nejrůznějším videím: Newsroom LKQ Europe.

Proměna brandu LKQ Europe pokračuje

V červnu 2022 LKQ oznámila vylepšení svého brandu a korporátní identity, aby podpořila sjednocování jednotné firemní kultury napříč zeměmi, kde působí. Pro tento účel se společnost spojila s odborníky na branding a transformaci ze společnosti Kenza. Vznikl tak zbrusu nový vzhled a identita LKQ i kampaň zaměřená na vytváření povědomí o značce jako takové.

"Společně s týmem LKQ bylo naším cílem proměnit LKQ ve značku, která uvede lidi, firmy i celý svět do pohybu. Navrhli jsme proto moderní brand design, který zdůrazní přední pozici LKQ na trhu a posílí ji napříč všemi zákaznickými segmenty," vysvětluje Nusi Drljevic, generální ředitel společnosti Kenza.

Tvorbě nového brandingu a designu předcházela komplexní a podrobná analýza architektury, portfolia a výkonnosti značky LKQ. Výsledkem je nejen zmodernizované logo, ale také svěžejší barvy a typografie, bohatý obrazový materiál a ikonografie i pohyblivé designové prvky – to vše lze najít na nové digitální brand platformě. Dříve fragmentovaná stránka nyní tvoří harmonizovaný a zjednodušený systém, který LKQ Europe umožňuje navazovat větší spojení se všemi cílovými skupinami.

„Společnost Kenza odvedla skvělou práci a umožnila LKQ nastolit nová měřítka v oboru. Moderní design proměnil firemní identitu a značku LKQ a připravil ji na postdigitální věk – udělali jsme první krok na této cestě a těšíme se na její pokračování v budoucnu,“ zdůrazňuje Christiane Lesmeister.

Zdroj informací

LKQ a NejBusiness.cz

Datum

12. září 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

Reklama

Page generated in 2.307 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál