Hyundai na českém trhu spouští třetí fázi kampaně „Progress“

Hyundai na českém trhu spouští třetí fázi kampaně „Progress“

Značka Hyundai na českém trhu zahajuje třetí a poslední fázi své komunikační kampaně „Progress“ (Pokrok). Tentokrát prostřednictvím několika příběhů zdůrazňuje vedoucí postavení značky Hyundai v oblasti elektrifikace a také ukazuje, jak výrobce automobilů realizuje svou sebevědomou vizi budoucnosti, a mění se tak v poskytovatele chytrých řešení pro mobilitu.

Příběh kampaně „Progress“ s motivem „Nechte Hyundai pohánět váš svět“ vykresluje značku Hyundai jako lídra, posouvajícího automobilový průmysl vpřed v oblastech elektromobility a vývoje služeb pro mobilitu budoucnosti. To dokumentuje i vítězství modelu IONIQ 5 v anketě Světové auto roku, projekty zaměřené na městskou leteckou mobilitu či úzká spolupráce se sesterskou společností Boston Dynamics.

Kampaň „Progress“ ukazuje veřejnosti, jak vlastnictví kompletního hodnotového řetězce umožní značce Hyundai poskytovat čistou, propojenou a svobodnou mobilitu. Zaměřuje se na tři pilíře, na nichž Hyundai realizuje svou vizi pokroku dostupného pro všechny – elektrifikaci, technologie a inovace a trvalou udržitelnost. Společně dohromady pilíře demonstrují vedoucí postavení značky ve vývoji elektrického pohonu, vyspělých řešení pro mobilitu budoucnosti, nebo technologií se zaměřením na cirkulární ekonomiku a ochranu životního prostředí.

Příběh kampaně „Progress“ navazuje na úspěšné předchozí díly s tituly „Kráčíme vpřed“, odkazující na historii a progresivního ducha společnosti Hyundai, a „Vybočte z řady“, propagující její zaměření na prodej elektrifikovaných SUV v Evropě.

"Současným i novým zákazníkům chceme ukázat, jaké know-how máme v oblastech elektrifikace, budoucích technologií nebo odpovědného přístupu k životnímu prostředí – jakým způsobem vyvíjíme a nabízíme perspektivní, inteligentní a trvale udržitelná řešení nejen v oblasti mobility. Jde o způsob, jak si upevnit pozici důvěryhodné značky a dále vytvářet ještě silnější spojení s našimi zákazníky," Jan Przyczko, Marketingový manažer Hyundai Motor Czech

Oslovení nového publika

Hyundai v uplynulých letech kompletně modernizoval svou produktovou řadu od nejnovější generace modelu TUCSON až po elektromobily IONIQ 5 a IONIQ 6. Ty nabízejí řadu technických a designových inovací, a pro značku Hyundai představují velkou příležitost ke zvyšování své atraktivity i v očích té části veřejnosti, která se neřadí mezi tradiční automobilové zákazníky.

Kampaň „Progress“ na českém trhu poběží od září do prosince ve všech hlavních mediatypech mimo radia. Na lokalizaci kampaně „Progress“ pracovala agentura VCCP.

Zdroj informací

Hyundai Motor Czech s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

12. září 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

Reklama

Page generated in 1.1655 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál