Značka Hyundai na českém trhu zahajuje třetí a poslední fázi své komunikační kampaně „Progress“ (Pokrok). Tentokrát prostřednictvím několika příběhů zdůrazňuje vedoucí postavení značky Hyundai v oblasti elektrifikace a také ukazuje, jak výrobce automobilů realizuje svou sebevědomou vizi budoucnosti, a mění se tak v poskytovatele chytrých řešení pro mobilitu.
Příběh kampaně „Progress“ s motivem „Nechte Hyundai pohánět váš svět“ vykresluje značku Hyundai jako lídra, posouvajícího automobilový průmysl vpřed v oblastech elektromobility a vývoje služeb pro mobilitu budoucnosti. To dokumentuje i vítězství modelu IONIQ 5 v anketě Světové auto roku, projekty zaměřené na městskou leteckou mobilitu či úzká spolupráce se sesterskou společností Boston Dynamics.
Kampaň „Progress“ ukazuje veřejnosti, jak vlastnictví kompletního hodnotového řetězce umožní značce Hyundai poskytovat čistou, propojenou a svobodnou mobilitu. Zaměřuje se na tři pilíře, na nichž Hyundai realizuje svou vizi pokroku dostupného pro všechny – elektrifikaci, technologie a inovace a trvalou udržitelnost. Společně dohromady pilíře demonstrují vedoucí postavení značky ve vývoji elektrického pohonu, vyspělých řešení pro mobilitu budoucnosti, nebo technologií se zaměřením na cirkulární ekonomiku a ochranu životního prostředí.
Příběh kampaně „Progress“ navazuje na úspěšné předchozí díly s tituly „Kráčíme vpřed“, odkazující na historii a progresivního ducha společnosti Hyundai, a „Vybočte z řady“, propagující její zaměření na prodej elektrifikovaných SUV v Evropě.
"Současným i novým zákazníkům chceme ukázat, jaké know-how máme v oblastech elektrifikace, budoucích technologií nebo odpovědného přístupu k životnímu prostředí – jakým způsobem vyvíjíme a nabízíme perspektivní, inteligentní a trvale udržitelná řešení nejen v oblasti mobility. Jde o způsob, jak si upevnit pozici důvěryhodné značky a dále vytvářet ještě silnější spojení s našimi zákazníky," Jan Przyczko, Marketingový manažer Hyundai Motor Czech
Hyundai v uplynulých letech kompletně modernizoval svou produktovou řadu od nejnovější generace modelu TUCSON až po elektromobily IONIQ 5 a IONIQ 6. Ty nabízejí řadu technických a designových inovací, a pro značku Hyundai představují velkou příležitost ke zvyšování své atraktivity i v očích té části veřejnosti, která se neřadí mezi tradiční automobilové zákazníky.
Kampaň „Progress“ na českém trhu poběží od září do prosince ve všech hlavních mediatypech mimo radia. Na lokalizaci kampaně „Progress“ pracovala agentura VCCP.
Hyundai Motor Czech s.r.o. a NejBusiness.cz
12. září 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....