Český scaleup Mews vydává nový produkt ve spolupráci se Salesforce, přední světovou platformou pro řízení vztahů se zákazníky. Mews for Salesforce je výsledkem strategického partnerství, které začalo investicí Salesforce do společnosti Mews loni v prosinci. Zákazníci společnosti Mews mohou nyní využívat personalizovaných služeb díky propojení řízení vztahů se zákazníky (CRM) se systémem správy nemovitostí (PMS). Díky tomuto produktu mohou hoteliéři nabídnout svým zákazníkům pobyty šité na míru a v reálném čase spravovat jejich preference.
Společnost Mews, jeden z předních poskytovatelů cloudových systémů pro správu nemovitostí v pohostinství, oznamuje spuštění služby Mews for Salesforce přes platformu Salesforce AppExchange. Služba umožňuje hoteliérům propojit jejich systém správy nemovitostí a systém řízení vztahů se zákazníky v reálném čase, což urychlí personalizované služby pro hosty a umožní zaměření na potřeby hostů založené na datech, což vede ke zvýšení loajality a celoživotní hodnoty. Služba Mews for Salesforce představuje první spolupráci mezi společnostmi Mews a Salesforce po strategické investici Salesforce Ventures, globální investiční složky Salesforce, do společnosti Mews na konci roku 2021.
„Aby hoteliéři mohli vytvářet a poskytovat výjimečné služby, potřebují mít po ruce nástroje a informace o každém ze svých hostů, ať už se v rámci hotelové skupiny ubytovali kdekoli. Vytvořením sjednoceného profilu pro každého hosta se mohou hoteliéři zaměřit na samotnou péči o hosty, aby byl každý jejich pobyt výjimečný a lepší než ten předchozí. Tato funkce rychlé integrace znamená, že každý člen hotelového personálu se nyní může stát velice výkonným konciérem, což hotelům umožní poskytovat personalizovaná doporučení produktů nebo služeb na základě aktuálních i předchozích pobytů hosta,“ uvádí Richard Valtr, zakladatel Mews.
Mews for Salesforce umožňuje propojit systém správy nemovitostí od společnosti Mews a systém řízení vztahů se zákazníky od společnosti Salesforce během několika hodin s minimálními technickými znalostmi. Díky tomuto vylepšenému propojení mohou hoteliéři vytvářet personalizovanou komunikaci s hosty před jejich pobytem, během něj i po něm. Zahrnuje péči o hosty od prvního okamžiku, kdy vstoupí do hotelu. Personál ví, kdo hosté jsou, jaké mají preference, mohou jim nabídnout jedinečné kulinářské zážitky na základě předchozích výběrů jídel a po skončení pobytu jim mohou zasílat nabídky produktů a služeb, které jsou relevantní pro ně jako jednotlivce.
Službu Mews for Salesforce využívá například řetězec hotelů Student Hotel, který se zaměřuje nejen na studentské ubytování, ale také na vytváření inspirativního prostoru pro seberozvoj studentů. Student Hotel nabízí ubytování v patnácti evropských městech, například v Amsterodamu, Barceloně, Berlíně, Paříži či ve Vídni. „Student Hotel se vždy snaží nabídnout jedinečný zážitek každému zákazníkovi v naší mezinárodní komunitě. Bez ohledu na to, kterou z našich lokalit v Evropě navštíví, chceme, aby naši hosté cítili osobní přístup, aby si odnesli zážitek přizpůsobený jejich potřebám a aby se stali celoživotními členy naší komunity. Klíčovou roli v tom hrají technologie, které fungují jako prostředník pro členy našich týmů a pomáhají jim ohromit zákazníky v průběhu celého zákaznického zážitku. Díky propojení našich dvou hlavních operačních systémů Mews a Salesforce jsme nyní schopni optimalizovat svoje operační procesy a posunout zákaznický zážitek na vyšší úroveň,“ říká Mark Liversidge, chief digital, technology & experience officer společnosti Student Hotel.
Salesforce AppExchange je přední světové cloudové tržiště pro podniky umožňující vývojářům a podnikatelům vytvářet, prodávat a růst zcela novými způsoby. S více než 7 tisíci nabídkami, 10 miliony instalacemi softwaru a 117 tisíci recenzemi odborníků spojuje AppExchange zákazníky všech velikostí a z různých odvětví s aplikacemi připravenými k instalaci nebo přizpůsobitelnými na míru a také s certifikovanými konzultanty, kteří dokážou vyřešit jakýkoli obchodní problém.
Mews a NejBusiness.cz
8. září 2022
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...