Český scaleup Mews vydává nový produkt ve spolupráci se Salesforce, přední světovou platformou pro řízení vztahů se zákazníky. Mews for Salesforce je výsledkem strategického partnerství, které začalo investicí Salesforce do společnosti Mews loni v prosinci. Zákazníci společnosti Mews mohou nyní využívat personalizovaných služeb díky propojení řízení vztahů se zákazníky (CRM) se systémem správy nemovitostí (PMS). Díky tomuto produktu mohou hoteliéři nabídnout svým zákazníkům pobyty šité na míru a v reálném čase spravovat jejich preference.
Společnost Mews, jeden z předních poskytovatelů cloudových systémů pro správu nemovitostí v pohostinství, oznamuje spuštění služby Mews for Salesforce přes platformu Salesforce AppExchange. Služba umožňuje hoteliérům propojit jejich systém správy nemovitostí a systém řízení vztahů se zákazníky v reálném čase, což urychlí personalizované služby pro hosty a umožní zaměření na potřeby hostů založené na datech, což vede ke zvýšení loajality a celoživotní hodnoty. Služba Mews for Salesforce představuje první spolupráci mezi společnostmi Mews a Salesforce po strategické investici Salesforce Ventures, globální investiční složky Salesforce, do společnosti Mews na konci roku 2021.
„Aby hoteliéři mohli vytvářet a poskytovat výjimečné služby, potřebují mít po ruce nástroje a informace o každém ze svých hostů, ať už se v rámci hotelové skupiny ubytovali kdekoli. Vytvořením sjednoceného profilu pro každého hosta se mohou hoteliéři zaměřit na samotnou péči o hosty, aby byl každý jejich pobyt výjimečný a lepší než ten předchozí. Tato funkce rychlé integrace znamená, že každý člen hotelového personálu se nyní může stát velice výkonným konciérem, což hotelům umožní poskytovat personalizovaná doporučení produktů nebo služeb na základě aktuálních i předchozích pobytů hosta,“ uvádí Richard Valtr, zakladatel Mews.
Mews for Salesforce umožňuje propojit systém správy nemovitostí od společnosti Mews a systém řízení vztahů se zákazníky od společnosti Salesforce během několika hodin s minimálními technickými znalostmi. Díky tomuto vylepšenému propojení mohou hoteliéři vytvářet personalizovanou komunikaci s hosty před jejich pobytem, během něj i po něm. Zahrnuje péči o hosty od prvního okamžiku, kdy vstoupí do hotelu. Personál ví, kdo hosté jsou, jaké mají preference, mohou jim nabídnout jedinečné kulinářské zážitky na základě předchozích výběrů jídel a po skončení pobytu jim mohou zasílat nabídky produktů a služeb, které jsou relevantní pro ně jako jednotlivce.
Službu Mews for Salesforce využívá například řetězec hotelů Student Hotel, který se zaměřuje nejen na studentské ubytování, ale také na vytváření inspirativního prostoru pro seberozvoj studentů. Student Hotel nabízí ubytování v patnácti evropských městech, například v Amsterodamu, Barceloně, Berlíně, Paříži či ve Vídni. „Student Hotel se vždy snaží nabídnout jedinečný zážitek každému zákazníkovi v naší mezinárodní komunitě. Bez ohledu na to, kterou z našich lokalit v Evropě navštíví, chceme, aby naši hosté cítili osobní přístup, aby si odnesli zážitek přizpůsobený jejich potřebám a aby se stali celoživotními členy naší komunity. Klíčovou roli v tom hrají technologie, které fungují jako prostředník pro členy našich týmů a pomáhají jim ohromit zákazníky v průběhu celého zákaznického zážitku. Díky propojení našich dvou hlavních operačních systémů Mews a Salesforce jsme nyní schopni optimalizovat svoje operační procesy a posunout zákaznický zážitek na vyšší úroveň,“ říká Mark Liversidge, chief digital, technology & experience officer společnosti Student Hotel.
Salesforce AppExchange je přední světové cloudové tržiště pro podniky umožňující vývojářům a podnikatelům vytvářet, prodávat a růst zcela novými způsoby. S více než 7 tisíci nabídkami, 10 miliony instalacemi softwaru a 117 tisíci recenzemi odborníků spojuje AppExchange zákazníky všech velikostí a z různých odvětví s aplikacemi připravenými k instalaci nebo přizpůsobitelnými na míru a také s certifikovanými konzultanty, kteří dokážou vyřešit jakýkoli obchodní problém.
Mews a NejBusiness.cz
8. září 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....