Společnost Epson s Usainem Boltem obnovili partnerství a propagují tisk bez inkoustových kazet v Evropě

Společnost Epson s Usainem Boltem obnovili partnerství a propagují tisk bez inkoustových kazet v Evropě

Společnost Epson a Usain Bolt budou dalších 12 měsíců pokračovat ve svém poslání poskytovat domácnostem a malým firmám v Evropě tisk bez inkoustových kazet. Tato přední firma v oblasti globálních technologií prodloužila své partnerství s nejlepším sprinterem všech dob.

Na základě úspěchu loňské kampaně se Usain Bolt, nejrychlejší muž světa, opět stane tváří tiskárny EcoTank společnosti Epson v nové kampani propagující nákladově úspornou tiskárnu.

Nová kampaň se rozšíří také na další špičkové produkty společnosti Epson, včetně projektorů pro domácí kino, velkoformátových profesionálních tiskáren, firemních skenerů a tiskáren štítků. Více než 75 milionů Evropanů již vidělo Usaina Bolta v loňské kampani v hlavní roli vedle produktu EcoTank společnosti Epson.

Kampaň, která zahrnovala reklamy v televizi, na billboardech, online, na prodejnách, na sociálních sítích a PR, pomohla společnosti Epson uhájit si pozici předního světového dodavatele inkoustových tiskáren. Od uvedení v roce 2010 se po celém světě dosud prodalo přes 70 milionů tiskáren EcoTank a 8 z 10 tiskáren s inkoustovými nádržkami v Evropě vyrobila právě společnost Epson.

V nové kampani, která bude zahájena koncem měsíce v Evropě a Africe, se osminásobný olympijský vítěz Usain Bolt objeví v dalších zábavných reklamách na prodejnách, online, na sociálních sítích a na billboardech. V některých zemích se od začátku roku 2023 objeví i v nové televizní kampani.

Usain Bolt bude svým typicky pohodovým stylem předvádět, že s tiskárnou EcoTank můžete v duchu hesla „Just Fill and Chill“ („Doplň a užívej“) bezproblémově a bez inkoustových kazet tisknout až tři roky a ušetřit až 90 % nákladů na tisk. U tiskáren nemusíte řešit kazety, protože jsou namísto toho vybavené lahvičkami s inkoustem. Jedna sada lahviček s inkoustem odpovídá inkoustu v 66 kazetách, což zajišťuje tisk s mimořádně nízkými náklady v domácnostech a menších kancelářích.

Maria Eaglingová, marketingová ředitelka společnosti Epson Europe, o partnerství řekla: „Lidé možná nepovažují tiskárny za tak zajímavé jako jiné spotřebitelské technologické produkty, ale Usain Bolt výrazně pomáhá dostat naše nízkonákladová tisková řešení mezi lidi příjemným a zábavným způsobem, jaký si lidé zapamatují. Zpětná vazba od našich zákazníků a skvělé výsledky, které jsme doposud v rámci této činnosti zaznamenali, potvrzují, že Usain Bolt je pro nás vskutku ideálním partnerem, protože stále více lidí vnímá, že tisknout neznamená jen stále řešit inkoustové kazety. Těšíme se, až s vámi budeme moci sdílet nový obsah, který jsme vytvořili, a jsem si jistá, že si jeho sledování všichni užijí.”

Co říká Usain Bolt: „První rok práce pro Epson jsem si opravdu užil. Letošní kampaň byla natočena v Londýně jen za čtyři dny, a přestože jsme měli spoustu náročné práce, zvládl jsem vše včetně létání na kouzelném koberci, objevování se zpod pohovek, jógu, vaření, žonglování, a dokonce i házení s lahvičkou inkoustu! Vše se v pravý čas dozvíte, ale upřímně mohu říci, že tisk nikdy nebyl taková zábava.”

Zdroj informací

Epson a NejBusiness.cz

Datum

5. září 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.5576 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál