Happenee přináší revoluci do HR, skrze virtuální svět umožní zaujmout a udržet nové členy týmu

Happenee přináší revoluci do HR, skrze virtuální svět umožní zaujmout a udržet nové členy týmu

Data společnosti Happenee z průzkumu trhu ukazují, že až 30 % uchazečů vůbec nedorazí na pohovor a 20 % po vyhraném výběrovém řízení do práce nenastoupí. Počet uchazečů na jednu pozici navíc dle těchto dat v poslední době klesl o polovinu. To nutí zaměstnavatele vymýšlet nová řešení, jak najít talentované zaměstnance a především jak je dlouhodobě udržet. Zároveň až 55 % uchazečů neslyší na finanční motivaci, nýbrž na hodnoty týmu a firemní kulturu.

Trh práce se stává více kompetitivním prostředím pro zaměstnance i zaměstnavatele. Klíčové je tedy zaujmout a udržet pozornost hned od začátku. To lze provést skrze digitální platformu, gamifikaci uživatelského zážitku a větší interaktivitu. I proto Happenee přichází s novinkou zaměřenou na tzv. candidate experience, která HRistům pomůže složitosti náborových procesů překonat.

Z průzkumu společnosti Antal provedeného v listopadu roku 2021 lze pozorovat nevyrovnanou situaci na poli náborových procesů. Až u 25 % všech zaměstnavatelů totiž tvoří výběrové řízení pouze jedno kolo, u téměř stejného počtu (konkrétně 23 %) jsou naopak přítomna kola čtyři. V obou případech ztrácí firmy potenciální zaměstnance, ať už kvůli nedostatečnému onboardingu a jejich rychlému odchodu, či naopak kvůli příliš dlouhému výběrovému řízení, které neumí dostatečně udržet pozornost uchazečů.

Happenee se s danou situací rozhodlo bojovat prostřednictvím nové digitální platformy zaměřené na candidate experience, jež zaručuje lepší zapojení (engagement) uchazečů a především jejich pozitivní zážitky a dojmy z celého náborového procesu – od prvního kontaktu až po nastoupení do práce s cílem dosáhnout dlouhodobé spokojenosti zaměstnanců ve firmě. Platforma vlastně rozšiřuje engagement a front-end kanály a uchazeč má díky tomu celou řadu možností, jak interagovat s firmou a zjistit více informací ještě předtím, než ve výběrovém řízení postoupí.

„Jde v podstatě o rozšíření naší ustálené engagement platformy a už dnes máme rozjednané čtyři projekty, z toho dva lokální a dva globální. Do konce roku chceme mít v rámci HR varianty platformy 30 zákazníků, v příštím roce pak cílíme na 150 zákazníků v HR a přidruženém brand engagement odvětví,“ komentuje situaci Zdeněk Hesoun, zakladatel a CEO společnosti Happenee.

Náboráři, těšte se

Mnohaleté zkušenosti v oblasti virtuálních eventů a digitálních firemních řešení se tedy využijí v oblasti onboardingu, candidate experience pro maximalizaci pozitivního dojmu kandidáta během celého procesu, a moderního způsobu zapojení uchazečů i zaměstnanců do firemní kultury. Platforma si nadále udržuje svůj modulární charakter, takže se dá využít různými způsoby a podle toho, v jaké fázi se uchazeč zrovna nachází.

Pre-onboarding fáze umožňuje uchazečům nahlédnout do firemní kultury a dostat všechny důležité informace interaktivně skrze digitální prostředí. Onboarding doplňuje sociální interakci také gamifikací, kvízy a větším zapojením budoucího člena týmu. Pro dlouhodobou spokojenost zaměstnanců je tu pak možnost virtuálních eventů, workshopů, soutěží či diskuzí. Vše skrze digitální platformu, která se přizpůsobí potřebám firmy.

„Pro Happenee je to přirozený vývoj. Již od začátku jsme se soustředili na digitalizaci dříve analogových odvětví. Nyní postupně rozšiřujeme pole působení na branding, HR či komunitní sféru. Stále je ale klíčovým faktorem především virtuální prostor, vysoká míra přizpůsobení a digitalizace. A jelikož nabírání nových zaměstnanců poslední dobou komplikuje život mnoha firmám, je nejvyšší čas jim s tím pomoci,“ dodává Hesoun.

Zdroj informací

Happenee a NejBusiness.cz

Datum

28. srpna 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.2894 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál