Česká Passengera mění cestování v digitální zážitek

Česká Passengera mění cestování v digitální zážitek

Dalších 25 autobusů v barvách Flixbusu nabízí cestujícím plnohodnotný digitální zážitek z cesty díky řešení české Passengery. Největší evropský dopravce na poli dálkových autobusů rozšiřuje počet vozů vybavených 4G/LTE a některé již s 5G internetovou konektivitou a infotainment portálem. Na mobilu nebo jiném zařízení s připojením k Wi-Fi tak cestující mohou využít nabídku novinek, her, najdou tam i aktuální informace o cestě nebo možnost ohodnotit služby dopravce. Flixbus dlouhodobě počet autobusů vybavených řešením Passengera navyšuje, vozidla kromě českých vnitrostátních linek nasazuje také na oblíbených evropských spojích do Francie, Německa a nově také Maďarska.

Passengera pomáhá českému Flixbusu měnit autobusy v pojízdné kanceláře či zábavnou cestu už od roku 2017. Aktuálně dodala své řešení již do vyšších desítek autobusů, nyní přidává další. Technologická společnost autobusy vybavuje vysokorychlostním internetovým připojením a infotainment portálem. Flixbus s těmito autobusy jezdí například na tuzemských linkách Praha–Karlovy Vary a Praha–Brno, ale také na mezinárodních trasách do Německa, slovinské Puly, chorvatského Splitu nebo francouzského Lyonu. Nyní česká pobočka Flixbusu s modernizovanými autobusy expanduje také do maďarského regionu.

„Stále více cestujících se při volbě dopravce rozhoduje podle kvality služeb nabízených na palubě. Na digitálních službách stojí budoucnost hromadné dopravy, pokud má být dlouhodobě udržitelnou a atraktivní volbou pro cestující. Například stabilní vysokorychlostní Wi-Fi je jedním z nejdůležitějších faktorů, které na rozhodování pasažérů mají přímý vliv. Proto nás těší, že je Flixbus dlouhodobě spokojený s naším řešením digitálních služeb, které do zelených autobusů dodáváme už pátým rokem. Věříme, že rozšíření flotily pomůže Flixbusu přilákat nové cestující,“ komentuje nejnovější zakázku Jan Kolář, CEO společnosti Passengera.

Důležitost kvality digitálních služeb na palubách dálkových autobusů potvrzuje i generální ředitel českého Flixbusu Pavel Prouza: „Naši zákazníci tráví na cestách v našich autobusech mnoho času. Lidé na obchodních cestách nebo dojíždějící klidně i každý den. Proto si přejeme, aby čas strávený na našich palubách mohli využít naplno a věnovat se bez problémů práci nebo relaxaci. Nabízené digitální služby neustále inovujeme, což nám pomáhá držet náskok před konkurencí a motivovat nové cestující k udržitelnému cestování.“

Jedno zařízení pro konektivitu i infotainment

Autobusy k internetu připojují dvě 4G/LTE antény a dva modemy vybavené technologií geofencing s podporou až 8 SIM karet. Tato konfigurace průběžně vybírá nejlepší možné připojení a zajišťuje stabilní připojení bez výpadků. Passengera v několika vozech Flixbusu také testuje nejmodernější technologie včetně 5G a nejnovějšího standardu Wi-Fi 6, který dosahuje až 3× vyšších rychlostí než předchozí Wi-Fi 5.

Infotainment platforma cestujícím nabízí interaktivní hry, aktuální zprávy, informace o cestě a také možnost ohodnotit služby na palubě. Mimo zvýšení zákaznického komfortu Passengera nabízí zajímavé funkce také samotnému dopravci. Ten může skrze její řešení zobrazovat a plánovat obsah promítaný na multimediálních obrazovkách v autobusech, využít možnost přidání reklamy a partnerského obsahu pomocí monetizační platformy, analyzovat provozní data celé flotily a získávat tak další informace o preferencích cestujících. Díky MMS platformě má Flixbus dohled nad poskytovanou kvalitou a stavem digitálních služeb ve flotile.

Passengera roste v Česku i v zahraničí, narazíte na ni také v Rijádu
Passengera dodává svá digitální řešení pro vlaky, autobusy a další prostředky hromadné dopravy už na pěti kontinentech. Její modulární platforma dopravcům kromě internetového připojení a infotainmentu poskytuje také monetizační nástroje a systém pro správu zařízení (MMS, monitoring and management suite). V Česku služby z dílny Passengery cestující mohou využít například ve vlacích Pendolino, RailJet, InterJet či ve vybraných EC/IC spojích Českých drah. Ve světě na technologii od české firmy spoléhá například futuristický projekt největšího metra na světě, který roste v saúdskoarabském Rijádu, a desítky dalších projektů. Aktuálně má firma nasmlouvané zakázky za více než 10 milionů dolarů (téměř čtvrt miliardy korun).

Zdroj informací

Passengera a NejBusiness.cz

Datum

27. srpna 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

Reklama

Page generated in 1.1652 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál