Technologicko-logistická společnost DODO oficiálně spustila svůj franšízový program DODO Partner teprve loni. Již letos ale sbírá úspěchy. Účast v sedmém ročníku soutěže Franšíza roku pořádané platformou franchising.cz, programu zajistila celkové první místo i zvláštní ocenění za digitalizaci v podnikání. Franšízový program byl v počátku zejména reakcí společnosti na potřebu logisticky obsloužit také vzdálenější regiony a připravit firmu na další zahraniční růst, pilotní projekt ale předčil očekávání a firma se proto rozhodla franšízové pobočky využívat ještě intenzivněji.
Díky programu DODO Partner mají nezávislí dopravci, kteří často vzešli i z řad dosavadních kurýrů DODO, možnost založit si samostatnou franšízu a pustit se tak do vlastního podnikání. Prostřednictvím partnerství s DODO získávají plný přístup k logistickému know-how, technologické platformě, kterou si firma sama vyvíjí, a především k již nasmlouvaným klientům. Kromě technologie a zázemí silné značky tak DODO partnerským dopravcům garantuje fungující byznys a kompletně zajišťuje také veškeré obchodní a marketingové aktivity.
„Ačkoli jsme s programem měli velké ambice, výsledky dalece předčily očekávání. Franšíza má skvělý ohlas mezi franšízovými partnery i kurýry a pozitivní výsledky se jasně odrážejí i v číslech, která ukazují znatelné nárůsty efektivity, ještě vyšší zákaznickou spokojenost s doručením i pokles nehodovosti. Ocenění odborné veřejnosti, navíc v ostré konkurenci, je pro nás skvělým bonusem, který dále potvrzuje, že jsme se vydali správnou cestou,“ popisuje COO DODO Group Martin Marek.
Porota soutěže Franšíza roku každoročně uděluje také další samostatné ceny. Mezi ty patří například cena za perspektivní franchisový koncept, úspěšný franchisový koncept v rámci služeb a další. V rámci samostatných cen DODO obdrželo ocenění za digitalizaci v podnikání.
„Při spouštění programu DODO Partner jsme si dali velmi záležet na tom, aby naši partneři mohli díky naší platformě obsluhovat své podnikání plně online. Pod kontrolou tak elektronicky mohou mít veškeré své plánování, finance i flotilu aut, což jim velmi usnadňuje fungování a my moc rádi vidíme, že naše práce má opravdu reálný dopad. Díky naší službě tak můžeme nejen pomáhat obchodníkům s digitalizací jejich služeb, ale také přispívat k digitalizaci podnikání obecně a těší nás, že to obdobně vidí také odborná porota,“ doplňuje Stanislav Nečas, DODO Group Head of Franchise.
S pomocí franšízového programu se společnosti DODO již podařilo plně obsloužit slovenský trh a počet franšíz narůstá také na západních trzích, především rakouském a německém. Právě na další expanzi a upevnění pozice na těchto trzích DODO v uplynulých měsících obdrželo investici ve výši 1,5 miliardy korun od investorů v čele s dvojicí Křetínský a Tkáč.
DODO a NejBusiness.cz
24. srpna 2022
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...