Technologicko-logistická společnost DODO oficiálně spustila svůj franšízový program DODO Partner teprve loni. Již letos ale sbírá úspěchy. Účast v sedmém ročníku soutěže Franšíza roku pořádané platformou franchising.cz, programu zajistila celkové první místo i zvláštní ocenění za digitalizaci v podnikání. Franšízový program byl v počátku zejména reakcí společnosti na potřebu logisticky obsloužit také vzdálenější regiony a připravit firmu na další zahraniční růst, pilotní projekt ale předčil očekávání a firma se proto rozhodla franšízové pobočky využívat ještě intenzivněji.
Díky programu DODO Partner mají nezávislí dopravci, kteří často vzešli i z řad dosavadních kurýrů DODO, možnost založit si samostatnou franšízu a pustit se tak do vlastního podnikání. Prostřednictvím partnerství s DODO získávají plný přístup k logistickému know-how, technologické platformě, kterou si firma sama vyvíjí, a především k již nasmlouvaným klientům. Kromě technologie a zázemí silné značky tak DODO partnerským dopravcům garantuje fungující byznys a kompletně zajišťuje také veškeré obchodní a marketingové aktivity.
„Ačkoli jsme s programem měli velké ambice, výsledky dalece předčily očekávání. Franšíza má skvělý ohlas mezi franšízovými partnery i kurýry a pozitivní výsledky se jasně odrážejí i v číslech, která ukazují znatelné nárůsty efektivity, ještě vyšší zákaznickou spokojenost s doručením i pokles nehodovosti. Ocenění odborné veřejnosti, navíc v ostré konkurenci, je pro nás skvělým bonusem, který dále potvrzuje, že jsme se vydali správnou cestou,“ popisuje COO DODO Group Martin Marek.
Porota soutěže Franšíza roku každoročně uděluje také další samostatné ceny. Mezi ty patří například cena za perspektivní franchisový koncept, úspěšný franchisový koncept v rámci služeb a další. V rámci samostatných cen DODO obdrželo ocenění za digitalizaci v podnikání.
„Při spouštění programu DODO Partner jsme si dali velmi záležet na tom, aby naši partneři mohli díky naší platformě obsluhovat své podnikání plně online. Pod kontrolou tak elektronicky mohou mít veškeré své plánování, finance i flotilu aut, což jim velmi usnadňuje fungování a my moc rádi vidíme, že naše práce má opravdu reálný dopad. Díky naší službě tak můžeme nejen pomáhat obchodníkům s digitalizací jejich služeb, ale také přispívat k digitalizaci podnikání obecně a těší nás, že to obdobně vidí také odborná porota,“ doplňuje Stanislav Nečas, DODO Group Head of Franchise.
S pomocí franšízového programu se společnosti DODO již podařilo plně obsloužit slovenský trh a počet franšíz narůstá také na západních trzích, především rakouském a německém. Právě na další expanzi a upevnění pozice na těchto trzích DODO v uplynulých měsících obdrželo investici ve výši 1,5 miliardy korun od investorů v čele s dvojicí Křetínský a Tkáč.
DODO a NejBusiness.cz
24. srpna 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....