HoppyGo spustilo novou CSR iniciativu, která vyvrací stereotypy o řidičkách a pomáhá samoživitelkám

HoppyGo spustilo novou CSR iniciativu, která vyvrací stereotypy o řidičkách a pomáhá samoživitelkám

Přestože zhruba každý druhý člověk za volantem je žena, stále se potkáváme se stereotypy ohledně jejich řidičského umu. Zmapovat a narušit mýty o ženách a automobilitě a zpřístupnit mobilitu znevýhodněným skupinám nyní chce projekt Ženy auta půjčují platformy pro sdílení vozů HoppyGo, jež je součástí ŠKODA AUTO DigiLab.

“Překvapilo nás, kolik stereotypů a genderismů rezonuje kolem témat spojených s ženskou mobilitou na našich sociálních sítích a v českém veřejném prostoru celkově. Proto jsme se rozhodli podrobněji prozkoumat aktuální situaci v této oblasti a dali si za cíl vše ideálně obrátit v celospolečensky prospěšnou iniciativu,” popisuje Radka Jenka Šubířová, Head of Marketing společnosti HoppyGo, která projekt spoluiniciovala s pražskou agenturou WMC Grey. Komunikaci následně zajistila agentura Brainz Narrative.

Označení celé kampaně vychází ze známého tvrzení “ženská a auto se nepůjčuje” a převrací ho do pozitivně laděného titulu “ženy auta půjčují”. HoppyGo tak chce motivovat české ženy - řidičky, aby ukázaly, že jsou také majitelkami vozů a sdílely svá leckdy ne plně využitá auta a pomohly tak dalším, kteří to skutečně potřebují. Za každé takové auto přidá HoppyGo 1000,- Kč na zapůjčení vozů pro znevýhodněné skupiny zdarma. Do projektu je též zapojena dárcovská online platforma znesnáze21, která otevřela sbírku na pohonné hmoty, a Nadace Kooperativy, která připojila dar 100 000 Kč na pojištění. Díky iniciativě Ženy auta půjčují se tak budou moci neúplné rodiny v tíživé situaci nebo neziskové organizace dostat k zapůjčení vozu, který bude plně pojištěný, “s plnou nádrží” a zcela zdarma.

„Půjčení vlastního auta cizí osobě znamená někoho pustit do svého intimního prostoru. Jelikož cílem kampaně bylo přimět ženy, aby tento krok udělaly, potřebovali jsme přijít s myšlenkou, která pro ně bude působit jako silný aktivizační prvek a upozadí či převáží případné obavy ze zápůjčky. K tomu jsme využili odkaz na známou a emoce budící, stereotypizující hlášku, proti kterému jsme dali naší cílové skupině možnost vyhranit se a dokázat, že podobná prohlášení jsou dnes definitivně minulostí,” doplňuje brand experience strategist Jan Kořán z agentury WMC Grey. Ta v rámci projektu stojí nejen za kreativní ideou, ale také za brandingem kampaně, kterou ve spolupráci s performance media agenturou Digital Ant kreativně spravuje na sociálních sítí HoppyGo.

PR komunikaci zaštítila pražská agentura Brainz Narrative ze skupiny Brainz Studios, jež celou iniciativu odstartovala konferencí Ženy a mobilita. Jejím cílem bylo na jednom místě propojit zajímavé osobnosti, které se snaží upozorňovat na výzvy z oblasti mobility jako takové a také na specifika spojená s ženami. Pozvání přijali například Olga Roučková, závodnice Rallye Dakar a držitelka Ceny Elišky Junkové, Barbora Herrera Castro z Moderní sebeobrany nebo předseda expertní rady Vize 0 Roman Budský. Komunikačně kampaň podpořila také Viola Hejlová známá pod pseudonymem Mazaná matka, časopis Heroine a online magazín Akční ženy. Součástí konference zároveň bylo představení nejnovějšího průzkumu veřejného mínění k tématu žen za volantem.

Zdroj informací

HoppyGo a NejBusiness.cz

Datum

22. srpna 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.5142 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál