PENNY, obchodní řetězec s více než 400 prodejnami, tedy nejvyšším počtem v České republice, a digitální banka mBank navázaly spolupráci. Klienti mBank mohou při nákupech v PENNY získat zpět až 2000 korun. Cílem je ukázat, že používání digitálních kanálů, jako je mobilní aplikace, je jednoduché, pohodlné a bezpečné.
V dnešní době se čím dál více věcí přesouvá do on-line prostředí. Není se čemu divit – je to jednodušší, pohodlnější a také bezpečnější. „Cítíme, že klienti dávají v čím dál větší míře přednost digitálním kanálům, ať už jde o placení, správu financí, či sjednávání nových produktů, což je dobrá zpráva. mBank je moderní digitální banka, která klientům v duchu svého kréda ‚Život na prvním místě‘ umožňuje vyřídit téměř vše prostřednictvím mobilní aplikace a stále přichází s dalšími novinkami. Klienti tak mají více času na svůj soukromý život,“ říká Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank.
Spolupráce řetězce s nejširší sítí prodejen v České republice a moderní digitální banky přináší zajímavou akci: Každý nový klient mBank, který si v době konání akce – od 18. srpna do 19. října 2022 – otevře běžný účet mKonto a do pole „promokód“ zadá unikátní číslo své PENNY karty, dostane za každých 500 Kč utracených v PENNY 100 Kč zpět. Tímto způsobem může získat celkem až 2000 Kč.
Odměna je připravena i pro stávající klienty mBank. Každý týden od 18. srpna do 19. října 2022 mBank vygeneruje seznam klientů, kteří v PENNY nakoupili nad 500 Kč, a následně z nich náhodně vylosuje 100 lidí. Ti získají odměnu 500 Kč. Aby mohli být zařazeni do losování, musí předem vyplnit jednoduchý formulář na webu mBank a do něj uvést unikátní číslo své zákaznické PENNY karty.
„Naši PENNY aplikaci a digitální kartu PENNY využívá stále více zákazníků, přírůstky máme v řádu desítek tisíc uživatelů měsíčně. Přitom se zdaleka nejedná jen o mladou generaci. Jsme proto rádi, že díky partnerství s mBank můžeme našim stálým zákazníkům nabídnout vedle slevových kuponů, soutěží a dalších funkcí aplikace, na které jsou zvyklí, i něco zcela nového. Věříme, že zejména v současné ekonomicky složité situaci lidé ocení šanci získat zpět bonus za své běžné nákupy,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.
„Ze spolupráce máme velkou radost a věříme, že se díky ní s našimi produkty a službami, které je možné spravovat kdekoliv a kdykoliv, seznámí více lidí a že i PENNY přibydou zákazníci, kteří budou využívat mobilní aplikaci PENNY. Díky ní totiž budou mít blíže k využití výhod, které PENNY nabízí, a nakupování se stane celkově zajímavější,“ dodává Tomáš Reytt.
mBank S.A., organizační složka a NejBusiness.cz
18. srpna 2022
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...