PENNY, obchodní řetězec s více než 400 prodejnami, tedy nejvyšším počtem v České republice, a digitální banka mBank navázaly spolupráci. Klienti mBank mohou při nákupech v PENNY získat zpět až 2000 korun. Cílem je ukázat, že používání digitálních kanálů, jako je mobilní aplikace, je jednoduché, pohodlné a bezpečné.
V dnešní době se čím dál více věcí přesouvá do on-line prostředí. Není se čemu divit – je to jednodušší, pohodlnější a také bezpečnější. „Cítíme, že klienti dávají v čím dál větší míře přednost digitálním kanálům, ať už jde o placení, správu financí, či sjednávání nových produktů, což je dobrá zpráva. mBank je moderní digitální banka, která klientům v duchu svého kréda ‚Život na prvním místě‘ umožňuje vyřídit téměř vše prostřednictvím mobilní aplikace a stále přichází s dalšími novinkami. Klienti tak mají více času na svůj soukromý život,“ říká Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank.
Spolupráce řetězce s nejširší sítí prodejen v České republice a moderní digitální banky přináší zajímavou akci: Každý nový klient mBank, který si v době konání akce – od 18. srpna do 19. října 2022 – otevře běžný účet mKonto a do pole „promokód“ zadá unikátní číslo své PENNY karty, dostane za každých 500 Kč utracených v PENNY 100 Kč zpět. Tímto způsobem může získat celkem až 2000 Kč.
Odměna je připravena i pro stávající klienty mBank. Každý týden od 18. srpna do 19. října 2022 mBank vygeneruje seznam klientů, kteří v PENNY nakoupili nad 500 Kč, a následně z nich náhodně vylosuje 100 lidí. Ti získají odměnu 500 Kč. Aby mohli být zařazeni do losování, musí předem vyplnit jednoduchý formulář na webu mBank a do něj uvést unikátní číslo své zákaznické PENNY karty.
„Naši PENNY aplikaci a digitální kartu PENNY využívá stále více zákazníků, přírůstky máme v řádu desítek tisíc uživatelů měsíčně. Přitom se zdaleka nejedná jen o mladou generaci. Jsme proto rádi, že díky partnerství s mBank můžeme našim stálým zákazníkům nabídnout vedle slevových kuponů, soutěží a dalších funkcí aplikace, na které jsou zvyklí, i něco zcela nového. Věříme, že zejména v současné ekonomicky složité situaci lidé ocení šanci získat zpět bonus za své běžné nákupy,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.
„Ze spolupráce máme velkou radost a věříme, že se díky ní s našimi produkty a službami, které je možné spravovat kdekoliv a kdykoliv, seznámí více lidí a že i PENNY přibydou zákazníci, kteří budou využívat mobilní aplikaci PENNY. Díky ní totiž budou mít blíže k využití výhod, které PENNY nabízí, a nakupování se stane celkově zajímavější,“ dodává Tomáš Reytt.
mBank S.A., organizační složka a NejBusiness.cz
18. srpna 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....