Společnost NG Retail pomohla slovenskému prodejci spotřební elektroniky NAY rozšířit zákaznický věrnostní klub

Společnost NG Retail pomohla slovenskému prodejci spotřební elektroniky NAY rozšířit zákaznický věrnostní klub

Česká investiční společnost DT-holding a.s., která má ve svém portfoliu vývojáře a dodavatele specializovaného softwaru pro maloobchod společnost NG Retail, celorepublikový maloobchodní řetězec prodejen s tabákovými výrobky a tiskem (Traficon), společnosti realizující stavební a výrobní projekty (skupina H&Q), firmy poskytující investiční a realitní služby (skupina E&Q) a společnost (KROUŽKY), která je jedním z největších organizátorů zájmových a vzdělávacích kroužků a volnočasových aktivit pro děti přímo ve školách a školkách po celé ČR a zastřešuje také Základní uměleckou školu a Středisko volného času (Flow), oznámila, že její společnost NG Retail s.r.o. vytvořila pro společnost NAY a.s., která je největším specializovaným maloobchodním prodejcem spotřební elektroniky na Slovensku, rozšíření zákaznického věrnostního klubu prostřednictvím digitálních karet v mobilní peněžence.

Výsledkem implementovaného digitálního řešení je 20% nárůst využívání digitálních věrnostních karet a 2x větší zájem zákazníků o digitální karty než o plastové.

Společnost NAY nabízí svým zákazníkům členství v NAY Extra klubu a aplikaci Smart App do mobilního telefonu ke stažení. Díky aplikaci můžou získat výhodné členství ve věrnostním klubu, informace o stavu svého věrnostního konta a o marketingových akcích. Společnost však chtěla oslovit i ty zákazníky, kteří aplikaci nemají, rozhodla se proto využít nativních platforem Apple Wallet a Google Pay, prostřednictvím kterých by jim mohla nabídnout jak digitální věrnostní karty a slevové poukázky, tak dobíjecí dárkové karty s expirací.

„Nabídli jsme řešení formou digitálních karet a automatizovaných slevových poukazů přes naši platformu air&me, která zajišťuje generování a správu digitálních věrnostních karet do mobilní peněženky a dále pracuje s daty zákazníků v centrálním ERP systému SAP.​ Implementace probíhala ve spolupráci se společností PeckaDesign, která je dodavatelem e-shopu a s IT oddělením společnosti NAY,“ říká Peter Semančík obchodní ředitel NG Retail, a dodává: „Digitální karty v mobilní peněžence umožnily zacílit na větší skupinu zákazníků, bezprostředně s nimi komunikovat, informovat je o marketingových akcích a nabízet jim další výhody dle věrnostní úrovně.“​

Digitální karty v mobilu, které jsou zákazníkům zprostředkovány díky platformě air&me, jsou dalším nástrojem pro oslovení zákazníků a aktivní komunikaci s nimi. Umožňují společnosti NAY posílat notifikace o připravovaných akcích a událostech. Samotní zákazníci mají okamžitý přehled o stavu svého věrnostního konta a bezprostředně po nákupu mohou dostávat slevové šeky generované na základě nákupu. Můžou rovněž využívat nabíjecí digitální dárkové karty s expirací, které je možné zakoupit na eshopu i na prodejnách.

„Digitální karty v mobilní peněžence nám umožňují zacílit na větší skupinu zákazníků, bezprostředně s nimi komunikovat, informovat je o marketingových akcích, o aktuální výši věrnostního konta a nabízet jim další výhody dle věrnostní úrovně, včetně slevových poukazů generovaných na základě nákupů. Ty můžou následně uplatnit v omnichannel režimu, jak na kamenné prodejně, tak na e-shopu,“ oceňuje implementované řešení Michal Dugáček, procesní manažer NAY.

Zdroj informací

NG Retail s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

14. srpna 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 2.2356 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál