Jeden z nejnavštěvovanějších obchodů Albert, který leží na dopravním uzlu, na pražském Andělu a v blízkosti mnoha kancelářských prostor, prošel rekonstrukcí. Supermarket, kterým za jediný týden projde přibližně tolik zákazníků, jako je trvalých obyvatel Mladé Boleslavi, nabízí ještě pohodlnější a rychlejší nákup s důrazem na čerstvé potraviny. Urychlení nákupu pomáhá nová pokladní zóna s převážně samoobslužnými pokladnami. Nechybí ani Fresh Bar, který nabízí rychlé občerstvení a kávu s sebou.
Modernizace proběhla podle nejnovějšího konceptu Alberta pro městské supermarkety. Tuto podobu již má například prodejna v Jesenici či na pražském Spořilově. Charakterizuje ji vzdušnost a příjemný design s nízkými regály. „Modernizace této velmi využívané prodejny především zpříjemní zákazníkům nákup a urychlí odbavení. Přizpůsobili jsme sortiment, zvýšili jsme počet samoobslužných pokladen a posílili čerstvé potraviny a věříme, že Albert na Andělu bude oblíbenou zastávkou našich zákazníků, ať už na cestě z práce, anebo těch, těch, kteří v místě bydlí a nakupují větší nákup,“ komentuje přestavbu Jiří Mareček, ředitel komunikace.
Hned u vstupu zákazníci najdou úsek s čerstvým ovocem a zeleninou, dále pak obsluhovaný deli pult včetně lahůdek či uzavřené násypníky na pečivo. Snížené regály se suchým sortimentem pak pomáhají zákazníkům se lépe orientovat a celou prodejnu provzdušňují. V rámci modernizace nechyběla ani přestavba sushi stánku, kde se vyrábí sushi přímo na prodejní ploše, či zavedení násypníků s luštěninami, rýží a suchými plody. Zcela nový je také chladící nábytek, který je osazen teplotními čidly. Ta pomáhají hlídat teplotu, šetřit energii a snižovat tak uhlíkovou stopu.
Prodejna je umístěna v blízkosti metra, kanceláří a škol. Přichází sem proto velké množství zákazníků nakoupit si na svačinu či oběd do kanceláře. Nově proto mohou zákazníci svůj nákup zaplatit na 4 obsluhovaných pokladnách a 18 samoobslužných, z toho 8 přijímá karty i hotovost, ostatní pak pouze karty.
Kromě modernizace prodejní plochy vznikl nový Fresh Bar v pasáži, mimo prodejnu. Zákazníci zde mohou zakoupit hotová jídla, ale i svačiny do ruky či sladkou tečku po obědě. Fresh Bar je jiný, než ho zákazníci znají z dalších prodejen. Celý jeho design i nabídka jsou inovované. Produkty byly vytvořené s profesionálními kuchaři. Zákazníci si tak kromě kávy pochutnají například na čočkovém řízku, tartine s grilovanými paprikami, či snídaňové tortille.
Prodejna je pro zákazníky otevřená denně od 6:00 do půlnoci. Fresh Bar pak zavírá o dvě hodiny dříve.
Albert Česká republika, s.r.o. a NejBusiness.cz
12. srpna 2022
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...