71 % podniků zaznamenalo po pandemii nárůst příjmů, vyplývá z průzkumu Pipedrive

71 % podniků zaznamenalo po pandemii nárůst příjmů, vyplývá z průzkumu Pipedrive

Automatizace, agregace dat a další technologie pomáhají firmám se zvýšením obratu. Dle 71 % respondentů příjmy jejich firem v roce 2021 narostly, přičemž 73 % podniků dosáhlo svých finančních cílů či je přesáhlo. Vyplývá to z průzkumu společnosti Pipedrive, která vyvíjí komplexní CRM platformu pro efektivní řízení prodejů. Ze závěrů rovněž vyplývá, že pouze malé množství respondentů se ve svých firmách setkalo se snížením počtu zaměstnanců, snížením rozpočtů či změnou benefitů.

„Automatizace je jednou z cest, jak dosáhnout vyšší efektivity. Snižuje časově náročnou administrativní práci a opakující se úkoly, pomáhá sledovat správné činnosti vedoucí k úspěšnému prodeji a sjednocuje všechny nástroje potřebné pro práci. Ve výsledku CRM platforma slouží jako nástroj pro zvýšení produktivity každého týmu a pro naplnění obchodních cílů,“ uvádí Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.

Průzkum firmy Pipedrive ukazuje, že klíčovými faktory pro úspěch firmy jsou silné zaměření na strategii, spolupráce mezi sehranými marketingovými a prodejními týmy a správná technologie, která umožňuje růst společnosti. CRM platformy však mají mnohostranné využití, nejčastěji se mezi respondenty využívají k automatizaci reportů a údajů o prodejích. Z průzkumu plyne, že firmy využívající těchto technologií automatizací s větší pravděpodobností dosáhnou stanovených cílů.

Zavedení technologií a automatizace však nejsou jediné faktory ovlivňující úspěch společnosti, značný vliv má také kvalita vedení a managementu firmy. Téměř polovina profesionálů, kteří nedosáhli prodejních cílů, uvádí potřebu zlepšení managementu a vedení ve firmě. Celkem 42 % respondentů, jejichž firmy dosáhly nižšího růstu příjmů oproti prognózám, dále uvedlo potřebu zlepšit strategii, cíle a mise svých firem.

Hlavní zjištění průzkumu

• Značný růst ve všech oblastech – I přes výzvy loňského roku uvedlo 71 % respondentů, že jejich společnosti vzrostly více v roce 2021 oproti roku 2020.
• Zavedení technologií napomáhá růstu a spokojenosti zaměstnanců – Firmy, které zavedly nové technologie a automatizovaly své prodejní a marketingové procesy, měly o 16 % vyšší pravděpodobnost dosažení svých prodejních cílů.
• Silný leadership je klíčem k úspěchu – 41 % respondentů, jejichž firmy nedosáhly v loňském roce svých prodejních cílů, považuje za důvod tohoto neúspěchu neadekvátní leadership a management.
• Spolupráce prodeje a marketingu zvyšuje příjmy – Firmy s dobře integrovaným prodejem a marketingem měly o 26 % vyšší pravděpodobnost, že jejich příjmy překročí prognózy.
• Investice do marketingu přináší výsledky – 78 % respondentů uvedlo, že marketingové investice v roce 2021 měly průměrnou, dobrou či velmi dobrou návratnost.
• Práce na dálku přispívá k větší produktivitě – Dvě třetiny respondentů uvedly, že práce na dálku měla pozitivní dopad na jejich pracovní život, a 46 % respondentů vzrostla produktivita oproti 12 % respondentů, kterým produktivita klesla.

Vzorek dotázaných tvoří celkem 1 114 respondentů ze Severní a Jižní Ameriky, Asie, Austrálie, Evropy a Afriky. Respondenty jsou specialisté v oblasti prodeje a marketingu, majitelé firem či zaměstnanci startupů, malých, středních a velkých podniků. Většina respondentů (31 %) pracuje ve firmách o 21 až 100 zaměstnancích.

Zdroj informací

Pipedrive Prague s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

7. srpna 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.4433 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál