Parfumerie Douglas se zavazuje k udržitelnějšímu kosmetickému průmyslu

Parfumerie Douglas se zavazuje k udržitelnějšímu kosmetickému průmyslu

Parfumerie Douglas představila svou globální strategii udržitelnosti, která bude do 3 let zavedena v celkem 26 zemích. Značka se dlouhodobě snaží být hnací silou udržitelnosti v beauty segmentu, nyní proto představuje 4 hlavní pilíře, na kterých je strategie postavena. Jedním z nejambicióznějších cílů parfumerie je dosáhnout v rámci svých vlastních obchodních operací klimatické neutrality do konce roku 2025.

Společnost v tomto směru za sebou má hned několik úspěšných projektů. Téměř všechny produkty od roku 2020 privátní značky Douglas jsou zcela bez mikro plastů a jsou veganské. Přes 40 % produktů představených ve fiskálním roce 2021/22 je zařazeno do kategorie clean beauty, 63 % je vyrobeno z udržitelných ingrediencí, jejich garanci zaručuje certifikát FSC. Do roku 2030 se pak společnost zavázala vyrábět z recyklovaných materiálů více jak polovinu vlastní produkce. Současně se dlouhodobě snaží o podporu evropského trhu, ze kterého pochází. Většina produktů jsou už nyní produkována v EU.

„Udržitelná strategie společnosti Douglas se v celoevropském měřítku promítne i na český trh. Douglas si je vědom zodpovědnosti, kterou má vůči životnímu prostředí, svým zaměstnancům, partnerům i zákazníkům. Neustále proto přizpůsobujeme obchodní aktivity a procesy našim dlouhodobým cílům,“ říká Michal Kocman, Managing Director Parfumerií Douglas CZ&SK.

Lidé: prvním z pilířů se společnost zavazuje k diverzitě, inkluzi a vytvoření takové atmosféry na pracovišti, kdy je každý vyslyšen a je s ním zacházeno bez rozdílů. Podpoře se dostává lidem nejrůznější sexuální orientace, příslušníkům rasové menšiny či ženám – více jak 50 % managementu tvoří právě ony. Již nyní je Douglas jedním z lídrů rovnosti na pracovišti, tuto filosofii chce ale parfumerie rozšířit i mezi své partnery a dodavatele. Společnost zároveň podporuje i vzdělávání svých zaměstnanců, kteří mohou práci časově kombinovat s bakalářským studiem.

Produkt: Díky své vlastní privátní značce je Douglas schopný zmenšovat ekologickou zátěž kosmetických produktů. Udržitelnost je patrná od samotné výroby přes ingredience až po likvidaci. Celkem 85 % produktů je vyráběno v EU, 93 % z nich je veganských. Značka Douglas Collection navíc spolupracuje s organizací Plastic Bank, která podporuje dostupnost udržitelných výrobků pro všechny. Udržitelného přístupu se parfumerie drží i při komunikaci s dodavateli.

Planeta: Jedním z cílů tohoto pilíře je dosáhnout uhlíkové neutrality v rámci vlastních prodejen a kanceláří, a to do roku 2025. Douglas dále pracuje i na snižování množství produkovaného odpadu a větší energetické efektivitě. Nedílnou součástí strategie je i další vzdělávání zaměstnanců v oblasti životního prostředí a klimatu.

Řízení: Poslední pilíř spočívá ve vytvoření pravidel proti korupci a nastavení strategie zajišťující transparentnost a ochranu dat. Základem je zacházení se zaměstnanci, obchodními partnery a bezpečností dat a informací s etickou integritou a v souladu s právními požadavky.

Zdroj informací

Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

4. srpna 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.5285 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál