Parfumerie Douglas se zavazuje k udržitelnějšímu kosmetickému průmyslu

Parfumerie Douglas se zavazuje k udržitelnějšímu kosmetickému průmyslu

Parfumerie Douglas představila svou globální strategii udržitelnosti, která bude do 3 let zavedena v celkem 26 zemích. Značka se dlouhodobě snaží být hnací silou udržitelnosti v beauty segmentu, nyní proto představuje 4 hlavní pilíře, na kterých je strategie postavena. Jedním z nejambicióznějších cílů parfumerie je dosáhnout v rámci svých vlastních obchodních operací klimatické neutrality do konce roku 2025.

Společnost v tomto směru za sebou má hned několik úspěšných projektů. Téměř všechny produkty od roku 2020 privátní značky Douglas jsou zcela bez mikro plastů a jsou veganské. Přes 40 % produktů představených ve fiskálním roce 2021/22 je zařazeno do kategorie clean beauty, 63 % je vyrobeno z udržitelných ingrediencí, jejich garanci zaručuje certifikát FSC. Do roku 2030 se pak společnost zavázala vyrábět z recyklovaných materiálů více jak polovinu vlastní produkce. Současně se dlouhodobě snaží o podporu evropského trhu, ze kterého pochází. Většina produktů jsou už nyní produkována v EU.

„Udržitelná strategie společnosti Douglas se v celoevropském měřítku promítne i na český trh. Douglas si je vědom zodpovědnosti, kterou má vůči životnímu prostředí, svým zaměstnancům, partnerům i zákazníkům. Neustále proto přizpůsobujeme obchodní aktivity a procesy našim dlouhodobým cílům,“ říká Michal Kocman, Managing Director Parfumerií Douglas CZ&SK.

Lidé: prvním z pilířů se společnost zavazuje k diverzitě, inkluzi a vytvoření takové atmosféry na pracovišti, kdy je každý vyslyšen a je s ním zacházeno bez rozdílů. Podpoře se dostává lidem nejrůznější sexuální orientace, příslušníkům rasové menšiny či ženám – více jak 50 % managementu tvoří právě ony. Již nyní je Douglas jedním z lídrů rovnosti na pracovišti, tuto filosofii chce ale parfumerie rozšířit i mezi své partnery a dodavatele. Společnost zároveň podporuje i vzdělávání svých zaměstnanců, kteří mohou práci časově kombinovat s bakalářským studiem.

Produkt: Díky své vlastní privátní značce je Douglas schopný zmenšovat ekologickou zátěž kosmetických produktů. Udržitelnost je patrná od samotné výroby přes ingredience až po likvidaci. Celkem 85 % produktů je vyráběno v EU, 93 % z nich je veganských. Značka Douglas Collection navíc spolupracuje s organizací Plastic Bank, která podporuje dostupnost udržitelných výrobků pro všechny. Udržitelného přístupu se parfumerie drží i při komunikaci s dodavateli.

Planeta: Jedním z cílů tohoto pilíře je dosáhnout uhlíkové neutrality v rámci vlastních prodejen a kanceláří, a to do roku 2025. Douglas dále pracuje i na snižování množství produkovaného odpadu a větší energetické efektivitě. Nedílnou součástí strategie je i další vzdělávání zaměstnanců v oblasti životního prostředí a klimatu.

Řízení: Poslední pilíř spočívá ve vytvoření pravidel proti korupci a nastavení strategie zajišťující transparentnost a ochranu dat. Základem je zacházení se zaměstnanci, obchodními partnery a bezpečností dat a informací s etickou integritou a v souladu s právními požadavky.

Zdroj informací

Parfumerie DOUGLAS, s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

4. srpna 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

Reklama

Page generated in 4.0339 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál