7 tipů pro lepší reklamy ve Stories

7 tipů pro lepší reklamy ve Stories

Reklamy ve stories jsou velmi oblíbeným a efektivním marketingovým nástrojem, jak upozornit zákazníky na svůj produkt a zvýšit tak jeho prodej. Proč reklamy ve storiečkách využívat a jak je formátovat, aby měly co nejlepší výsledky shrnula fullservisová agentura LCG New Media.

 

Proč reklamu ve stories používat:

  • Je velmi efektivní – běží přes celý displej, nelze ji odignorovat.
  • Je levná – CPM má běžně mezi 20 až 30 Kč, ale i méně.
  • Má solidní proklikovost, CTR se pohybuje kolem 0,2–0,5 %, ale při správně zvolené kreativě a CTA prvku může být i kolem 1 %.
  • Detailní reporting každého snapu umožňuje kampaně dobře ladit a postupně vysledovat, co nejvíc funguje.

Jak ze Stories Ads vymáčknout maximum:

1. 3 snapy jsou ideální

Ve více snapech (jednotlivá okna stories) můžete odprezentovat už opravdu hodně informací. Zároveň ale mějte na paměti, že s každým snapem klesne dosah o 10–15 %. 3 snapy jsou ideální, 4 a více bychom použili opravdu výjimečně.

2. Rozpohybujte je!

Pokud vám to produkce nebo podklady dovolují, použijte občas videa a kombinujte je se statickými obrázky. Obejdete se ale i bez videí: nebojte se rozpohybovat jednotlivé prvky jinak statické grafiky. Dobře zvládnutá motion grafika pak uživatele zaujme, a přitom nemusí jít o nijak náročnou produkci.

3. Mějte brand maximálně viditelný

Od prvního okamžiku by měl být viditelný váš brand. Nespoléhejte se jen na ikonku v levném horním rohu, ale jasně komunikujte kdo jste už od první chvíle.

4. Buďte konzistentní

S brandingem se pojí ještě jedna důležitá věc: měl by být jednotný jak v rámci jednotlivých okének stories, tak se zbytkem vaší komunikace. Zní to jako samozřejmost, ale spousta značek si toto stále neuvědomuje a bezhlavě kopírují storýčka jiných firem, aniž by jim to sedělo do vlastní vizuální identity.

5. Jasný účel

Stejně jako ostatní reklamy, i ty ve stories musejí mít jasný účel a další krok. Chceme, aby uživatel jen shlédl reklamu a zapamatoval si náš příběh? Chceme po něm konverzi? Odvést ho na web? Nenechte ho tápat, jasně mu to sdělte a zvolte podle toho i správně otextovaný CTA button.

6. Zapojte zvuk

Až 70 % uživatelů Instagramu sleduje stories se zvukem. Sedmdesát procent! Většina reklamních stories zvuk přitom vůbec nevyužívá. Pokud najdete cestu, jak zvuk zapojit, určitě ho neváhejte využít.

7. Bavte

Vykašlete se na prvoplánový marketing a nezapomínejte svoje uživatele bavit. Využijte stickery a nechte svoje sledující třeba hlasovat. Na podobné aktivity jsou zvyklí z organických stories svých přátel a vaše komunikace tak bude přirozenější a autentičtější.

Zdroj informací

LCG New Media a NejBusiness.cz

Datum

2. srpna 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

Reklama

Page generated in 1.2461 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál