I přes možnosti komplexnějších řešení firmy letos stále láká virtuální svět

I přes možnosti komplexnějších řešení firmy letos stále láká virtuální svět

Ačkoli se svět vrátil k fyzickým eventům, letošní rok stále patří virtuálnu. A to i přesto, že již existují řešení přizpůsobitelná na míru potřebám firem. Potvrzují to poslední průzkumy sociální sítě LinkedIn a odpovědi více než 1 800 obchodníků napříč 13 státy. Až 80 % z nich věří, že skrze virtuální eventy dosáhnou na více potenciálních zákazníků, 97 % pak vidí budoucnost v hybridních eventech, kombinujících výhody digitálního i fyzického světa. Úspěšnost virtuálních eventů potvrzuje také platforma Happenee s celou řadou online akcí, do kterých se přihlásily tisíce účastníků z celého světa. Jejich řešení navíc nyní skvěle poslouží i v případě interních záležitostí, například pohovorů nové generace.

„Vždy hodně záleží na druhu eventu a jeho rozsahu, výhoda digitálních a hybridních akcí je však v jejich vysoké míře modulárnosti a přizpůsobitelnosti, kterou klientům nabízíme. Například několikadenní akce Generali Fórum s více než 2 150 online účastníky těžila z 3D prostředí, přednášek, knihovny videí či herního koutku s kultovním Pac-Manem. Interní zaměstnanecká akce Axis Annual pak k informacím pro zaměstnance přidala ještě interaktivní charitu, do které mohli účastníci během tří dnů přispívat. Pestrost obsahu a to, jak jednoduše jej lze předat lidem, jsou důvody, proč jsou virtuální eventy v kurzu a rok 2022 na tom nebude jinak, a to i z hlediska všeobecného snižování nákladů,“ komentuje současný vývoj CEO Happenee Zdeněk Hesoun.

Online svět jako univerzální řešení

Happenee se v současnosti soustředí na modulární řešení pro maximální zapojení v rámci interní a externí komunikace firem, výhody virtuálního prostředí jsou však stále nezanedbatelné. Většina akcí, konaných v letošním roce pod záštitou platformy, těžila z mnoha digitálních modulů a prvků jako online nákup vstupenek, mailing, komunitní sekce nebo gamifikace. Díky snadnější přístupnosti nezávisle na lokaci se tak akcí ve výsledku účastnilo více lidí a měly větší dosah. Současně platforma brzy rozšíří své služby s orientací na HR a nabídne například virtuální pohovory nové generace s využitím stejných technologií, které pohánějí eventy.

Atraktivitu virtuálního prostředí potvrzují také data. Navzdory poklesu marketingových rozpočtů v průměru z 11 % celého rozpočtu firmy v roce 2020 na 6,4 % v roce 2021 se finanční prostředky firem mnohem více zaměřují na konkrétní obory a digitální prvky. Více než 72 % celého marketingového rozpočtu se nyní využívá na čistě digitální kanály, od virtuálních eventů po marketing na sociálních sítích a online reklamy. To dává největší smysl především v případě světových korporací, které mohou skrze digitální platformy dosáhnout na mnohem větší množství zákazníků a přitom ušetřit nemalé peníze.

Digitál táhne. Návštěvníky láká interakce i zábavné hry

Když už se klienti a návštěvníci vydají do online prostředí, nejdůležitější je správné nastavení interakce, která se často provádí pomocí gamifikace. Kromě standardních prvků, jako je online registrace či přímé přenosy přednášek, jde především o sociální nástěnku nebo VIP salonky pro speciální hosty, kde se mohou návštěvníci bavit a interagovat. Ve 3D prostředí se často využívají i minihry pro zpestření a zabavení při čekání mezi jednotlivými výstupy řečníků. Digitální platformy tak mají mnohem více možností, jak upoutat a hlavně udržet pozornost po delší dobu.

„Virtuální svět skýtá takřka neomezené možnosti komunikace, propagace a zviditelnění. Navíc není nijak blokován událostmi ve světě. Firmy si toho samozřejmě všimly a i po návratu k osobním schůzkám a setkáním začátkem letošního roku jsou virtuální eventy a akce stále velmi žádané. Jsou totiž levnější, jednodušší na vytvoření a plánování a mají podstatně větší dosah. Ostatně, vidíme to i na našich partnerech. Předpokládáme tedy, že virtuálno ani letos nebude upozaděno. S větší pravděpodobností se však do budoucna budou všechny různé možnosti více kombinovat a přizpůsobovat navzájem,“ dodává Hesoun.

Zdroj informací

Happenee s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

1. srpna 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.2211 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál