CloudTalk, slovenský startup, jehož telefonní SaaS platforma usnadňuje práci pracovníkům call center a obchodním oddělením, získal další ocenění. G2 je globální platforma pro hodnocení softwaru a každé čtvrtletí uděluje tzv. odznaky (badges) těm nejlepším produktům, které vyhodnocuje na základě statisíců recenzí od konečných uživatelů. Za uplynulé čtvrtletí si CloudTalk od G2 vysloužil 17 ocenění, včetně odznaku Momentum Leader a High Performer v kategoriích Contact Center Software.
Jako Leader byl označen i v celkovém vyhodnocení softwarů pro kontaktní centra. Znamená to, že se CloudTalk řadí k 25 % nejrychleji rostoucím softwarům v kategorii z pohledu podílu na trhu i zákaznické spokojenosti. Tento úspěch si CloudTalk může připsat k dřívějšímu ocenění od platformy G2 ze začátku roku, kdy se v žebříčcích umístil jako 15. nejrychleji rostoucí software na světě.
„Je skvělé vidět, že naše práce je uživateli neustále odměňována a že se to odráží i v oceněních, která získáváme. Že jsme nyní od G2 získali v kategorii Contact Center Software ocenění Momentum Leader a High Performer, znamená, že máme výraznou přítomnost na trhu a zároveň se naše platforma uživatelům líbí. Navazuje to na úspěch ze začátku roku, kdy jsme se umístili v meziročním žebříčku G2 mezi nejrychleji rostoucí software. Tato ocenění nám zároveň připomínají, že musíme naši telefonní platformu rozvíjet dál,“ komentuje Martin Malych, co-CEO CloudTalku.
CloudTalk se už na začátku roku umístil na 15. místě v žebříčku G2 Fastest Growing Product, a to dokonce podruhé v řadě. Stejně jako tato kategorie jsou i „badge“ udělovány na základě uživatelských recenzí. Těch CloudTalk posbíral už 436 a může se pochlubit také průměrným hodnocením svého produktu, to se totiž dlouhodobě drží na 4,3 hvězdičky z pěti. Stovky hodnotících uživatelů si pochvalují zejména možnosti integrace CloudTalku se širokou řadou CRM a dalších firemních systémů, na které CloudTalk sází.
G2 je jedním z předních portálů pro uživatelskou zpětnou vazbu. Ročně ho navštíví až 60 milionů uživatelů, kteří pro potřeby svého byznysu hledají ten správný software. Díky tomu má G2 databázi čítající přes 100 tisíc společností a nástrojů. Vedle každoročních ocenění, která vycházejí z uživatelských recenzí, portál hodnotí jednotlivé softwary i čtvrtletně, a to právě odznaky, které si oceněné firmy mohou „vyvěsit“ jako důkaz spokojenosti svých klientů.
„Ceníme si zejména toho, že z G2 můžeme čerpat feedback od reálných koncových uživatelů. Díky stovkám recenzí jsme schopni náš produkt neustále zdokonalovat, protože víme, co uživatelům vyhovuje a co ne. To je zpětná vazba, která je pro vývoj klíčová. O to víc si potom vážíme ocenění Momentum Leader, protože víme, že je výsledkem důvěry, kterou v nás klienti mají,“ vysvětluje Malych.
CloudTalk s.r.o. a NejBusiness.cz
27. července 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....