Campiri upevňuje pozici na čele digitalizace karavaningu

Campiri upevňuje pozici na čele digitalizace karavaningu

Campiri přináší další inovace v digitalizaci pronájmu obytných vozů. Tentokrát se obrací směrem ke svým partnerům a pronajímatelům umožňuje zalistovat svůj karavan k pronájmu prostřednictvím zrychleného procesu během 10 minut. Zároveň rozšiřuje nabídku platebních metod o Google Pay, Apple Pay i o metody oblíbené v Polsku – Blik a Pay by link. V následujících měsících Campiri chystá systém uživatelského hodnocení a messaging, který umožní real-time komunikaci všech stran. Firma tím sleduje svůj dlouhodobý cíl poskytovat zákazníkům komplexní službu a stát se digitalizačním lídrem v karavaningu.

„Pokud chceme zákazníkům poskytovat ty nejlepší služby, musíme neustále inovovat. Díky samozalistovacímu procesu nyní pronajímatel stráví nahráním svého karavanu na platformu k pronájmu jen čtvrtinu času co předtím. Zároveň zavádíme platební metody Apple Pay a Google Pay a speciálně pro polský trh populární Blik a Pay by link. Chceme celý proces pronájmu ještě více zjednodušit,“ vysvětluje Lukáš Janoušek, CEO Campiri.

Zalistovaný karavan už za 10 minut

Díky nové funkci má proces zalistování karavanu pronajímateli zabrat pouhých 10 až 15 minut. Na začátku vlastník zvolí typ karavanu, který chce pronajímat, a webová aplikace mu ukáže rozmezí potenciálního měsíčního výdělku. Po vyplnění potřebných údajů si stanoví cenu pronájmu. Funkce je nyní v první verzi a Campiri ji plánuje dále zdokonalovat. Cílem je postupně nabídnout všezahrnující službu, a proto Campiri uvádí i další novinky.

„Na našich stránkách jsme současně spustili blog, kde uživatelé naleznou cenné rady, tipy, návody a doporučení týkající se karavaningu. Platformu brzy doplníme také o messaging, aby pronajímatelé a zákazníci mohli komunikovat přímo mezi sebou. Spustíme rovněž systém vzájemného hodnocení mezi vlastníky karavanů a klienty, abychom oběma stranám poskytli potřebnou jistotu,“ dodává Janoušek.

Marketplace je jen začátek

Hodnocení skládající se z několika otázek týkajících se spokojenosti si budou moci udělovat pronajímatelé i zákazníci navzájem. Veřejně viditelné ale bude jen hodnocení pronajímatelů, zatímco to zákazníkovo bude přístupné pouze konkrétnímu vlastníkovi karavanu v případě poptávky. Díky této možnosti chce Campiri přispět k vyšší důvěře mezi pronajímateli a klienty. Podobný systém uživatelského feedbacku funguje například na platformě Airbnb.

„Netajíme se tím, že chceme být obdobou Airbnb v oblasti pronájmu karavanů. Ale již při spuštění na začátku roku 2021 jsme věděli, že chceme z Campiri udělat víc než jen pouhý marketplace. V budoucnu například plánujeme také možnost připojištění storna a kauce nebo lepší krátkodobé komerční pojištění vozu pro jejich majitele. Chceme nejen nabízet nejlepší možnou službu, ale posunout karavaning jako takový dál. Díky zkušenému týmu vývojářů z Prague Labs tak vytváříme jedinečný rezervační systém, který v segmentu nemá obdobu,“ uzavírá Janoušek.

Zdroj informací

Campiri s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

23. července 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme



Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.1131 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál