Smartlook: Pokročilá analytika umožní pochopit pohyb uživatelů mezi mobilním a desktop zařízením

Smartlook: Pokročilá analytika umožní pochopit pohyb uživatelů mezi mobilním a desktop zařízením

Smartlook představuje analýzu uživatelského chování napříč platformami. Je to odpověď na rostoucí poptávku po „crossplatformním“ fungování webů a aplikací, které uživatel používá na vícero zařízeních současně. Smartlook nově umožňuje marketérům, vývojářům a provozovatelům aplikací či webů vyhnout se složitému analyzování nesourodých dat o uživatelském chování na odlišných platformách. Díky možnosti sjednocené analýzy ví například o pohybu uživatelů mezi jednotlivými platformami. Uvedením nové funkce chce Smartlook pomoci firmám šetřit čas a umožnit jim efektivnější vývoj produktů.

„Marketéři a vývojáři musí držet tempo s uživateli. Spuštěním crossplatform analytiky chceme dát firmám do rukou nástroj, který jim umožní přehledně zaznamenávat, jak je jejich produkt používán, ať už jsou jeho uživatelé na mobilu, na počítači, nebo mezi nimi přecházejí. Pokud Smartlook například ukáže, že velký počet uživatelů při určitém kroku odpadává a přechází z webu do aplikace, provozovatel se může podívat na specifické případy, kdy a proč se tak stalo. Firmy navíc nemusí pálit cenné hodiny manuálním zpracováváním dat, protože dostanou jednotné datasety. Současný trend zároveň jasně ukazuje, že dnešní řešení jsou nedostačující,“ komentuje CEO Smartlooku Petr Janošík.

Jak ukazuje studie z roku 2020 vypracovaná pro společnost Google, analýza chování napříč platformami představuje pro vývoj softwaru problém. V průzkumu studie méně než polovina ze 750 dotázaných marketérů odpověděla, že používá nástroj umožňující analýzu chování na vícero platformách současně, přestože 84 % z nich označilo implementaci takového nástroje za velmi důležitou.

Crossplatformní život je standard

Díky rozšířené analýze Smartlooku mají vývojáři přehled o chování uživatele v rámci pohybu napříč platformami, tedy například také o počtu uživatelů, kteří si po kliknutí na výzvu ke stáhnutí aplikace klienta aplikaci skutečně stáhnou. Doposud bylo nutné zaznamenávat kliky, pohyb a další úkony uživatelů zvlášť u jednotlivých platforem.

„Přestože si to většina z nás neuvědomuje, crossplatformní život už je standard. Když například uživatel upravuje text na notebooku, automaticky očekává, že si ho bude moci přečíst taky v mobilní aplikaci po cestě do práce. Crossplatform je zkrátka považován za samozřejmost. To nutí všechny – vývojáře, marketéry, ale také nás ve Smartlooku, aby přicházeli s novými řešeními, jak analýzu dat zjednodušit. Crossplatform analytika je další metou na cestě ke konsolidaci analytických nástrojů,“ vysvětluje Ondřej Machek, CTO Smartlooku.

Zdroj informací

Smartlook.com, s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

22. července 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

Reklama

Page generated in 1.2051 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál