Smartlook představuje analýzu uživatelského chování napříč platformami. Je to odpověď na rostoucí poptávku po „crossplatformním“ fungování webů a aplikací, které uživatel používá na vícero zařízeních současně. Smartlook nově umožňuje marketérům, vývojářům a provozovatelům aplikací či webů vyhnout se složitému analyzování nesourodých dat o uživatelském chování na odlišných platformách. Díky možnosti sjednocené analýzy ví například o pohybu uživatelů mezi jednotlivými platformami. Uvedením nové funkce chce Smartlook pomoci firmám šetřit čas a umožnit jim efektivnější vývoj produktů.
„Marketéři a vývojáři musí držet tempo s uživateli. Spuštěním crossplatform analytiky chceme dát firmám do rukou nástroj, který jim umožní přehledně zaznamenávat, jak je jejich produkt používán, ať už jsou jeho uživatelé na mobilu, na počítači, nebo mezi nimi přecházejí. Pokud Smartlook například ukáže, že velký počet uživatelů při určitém kroku odpadává a přechází z webu do aplikace, provozovatel se může podívat na specifické případy, kdy a proč se tak stalo. Firmy navíc nemusí pálit cenné hodiny manuálním zpracováváním dat, protože dostanou jednotné datasety. Současný trend zároveň jasně ukazuje, že dnešní řešení jsou nedostačující,“ komentuje CEO Smartlooku Petr Janošík.
Jak ukazuje studie z roku 2020 vypracovaná pro společnost Google, analýza chování napříč platformami představuje pro vývoj softwaru problém. V průzkumu studie méně než polovina ze 750 dotázaných marketérů odpověděla, že používá nástroj umožňující analýzu chování na vícero platformách současně, přestože 84 % z nich označilo implementaci takového nástroje za velmi důležitou.
Díky rozšířené analýze Smartlooku mají vývojáři přehled o chování uživatele v rámci pohybu napříč platformami, tedy například také o počtu uživatelů, kteří si po kliknutí na výzvu ke stáhnutí aplikace klienta aplikaci skutečně stáhnou. Doposud bylo nutné zaznamenávat kliky, pohyb a další úkony uživatelů zvlášť u jednotlivých platforem.
„Přestože si to většina z nás neuvědomuje, crossplatformní život už je standard. Když například uživatel upravuje text na notebooku, automaticky očekává, že si ho bude moci přečíst taky v mobilní aplikaci po cestě do práce. Crossplatform je zkrátka považován za samozřejmost. To nutí všechny – vývojáře, marketéry, ale také nás ve Smartlooku, aby přicházeli s novými řešeními, jak analýzu dat zjednodušit. Crossplatform analytika je další metou na cestě ke konsolidaci analytických nástrojů,“ vysvětluje Ondřej Machek, CTO Smartlooku.
Smartlook.com, s.r.o. a NejBusiness.cz
22. července 2022
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...