Mastercard vydává vlastní album Priceless

Mastercard vydává vlastní album Priceless

Společnost Mastercard koncem června na festivalu kreativity Cannes Lions představila své vůbec první hudební album nazvané Priceless. Obsahuje deset skladeb od deseti umělců z celého světa, přičemž každá má v sobě zakomponovanou ikonickou zvukovou znělku Mastercard. Album je k dispozici exkluzivně na Spotify, s odstupem se však objeví i na dalších streamovacích platformách.

„V roce 2019 jsme rozšířili prezentaci značky Mastercard o zvukovou identitu. Akustický projev dodává naší značce výrazně nový rozměr a je zásadní součástí toho, jak lidé společnost Mastercard vnímají a jak ji budou vnímat v budoucnosti. Znělky našly široké uplatnění, setkat se s ní můžete především při placení v obchodě, kdy zvukové logo identifikuje úspěšnou transakci vaší kartou Mastercard. Vytyčili jsme si cíl: vytvořit melodii Mastercard, která bude pro firmu typická, bude ji autenticky vystihovat a zároveň bude použitelná všude na světě a v libovolném hudebním žánru. Nové album Priceless tomu dává další rozměr,“ řekl Michal Čarný, generální ředitel společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Mastercard se spojil s platformou producenta Timbalanda nazvanou Beatclub, aby podpořil vycházející talenty a potěšil hudební fanoušky. Cílem této spolupráce je podpořit začínající umělce prostřednictvím hudby a mentoringu. Nadějní hudební tvůrci spolupracovali s Timbalandem na remixech dvou skladeb vytvořených pro album Mastercard, a demonstrovali tak přínos spolupráce mezi začínajícími umělci a odborníky z branže na všech úrovních.

„Hudba je univerzální vášeň, která nás všechny inspiruje, spojuje a povznáší,“ říká Raja Rajamannar, globální šéf marketingu a komunikace společnosti Mastercard, který zároveň působí jako předseda poroty soutěže kreativní efektivity Cannes Lions. „Album nabízí skvělou příležitost navázat kontakt s lidmi takovým způsobem, který je kulturně relevantní, jedinečný a zábavný zároveň,“ dodává.

V rámci spolupráce společnost Mastercard zakoupí a poskytne roční členství na platformě Beatclub stovkám tvůrců ze znevýhodněných komunit.

„Toto partnerství je přirozeným vyústěním společného cíle Mastercard a Beatclub, tedy podpory umělců a průmyslu jako celku,“ vysvětluje Timbaland. „Společně povznášíme začínající umělce prostřednictvím hudby a mentoringu. Poskytování platforem, nástrojů a kontaktů pro tvůrce, kteří se mohou věnovat svým vášním, otevírá dveře nespočtu umělců. Ti tak mají šanci proniknout do průmyslu, který jim častokrát hází klacky pod nohy.“

Společnost Mastercard při vyhledávání umělců na pomezí kultur, jazyků a žánrů úzce spolupracovala s výkonným producentem Niclasem Molinderem. Každý umělec měl za úkol začlenit melodii značky do své písně a ilustrovat, jak inovativně lze zvukovou značku využít. Album představuje skladby od nadějných umělců, jako jsou Michael Rice (Velká Británie), Shiraz (Libanon), Good Harvest (Švédsko), Alma Lake (Kolumbie/USA), Raees (Alžírsko), Tejas (Indie), Nadine Randle (Velká Británie / Švédsko), Tania (Austrálie), Elle B. (USA) a Amaya (Slovinsko).

Finální skladby zahrály na zahajovacím večírku pořádaném společně se Spotify, nejpopulárnější audioplatformou na světě. Ta se může pyšnit 422 miliony uživatelů na 183 trzích a je zároveň exkluzivním partnerem Mastercard pro uvedení alba na trh. Spotify se jako další globální lídr ve svém oboru zavázal pozvednout a podpořit začínající umělce, a poskytl jim tak ještě robustnější platformu pro navázání spojení se širokým globálním publikem posluchačů a fanoušků.

Společnost Mastercard dlouhodobě spolupracuje se zástupci hudebního průmyslu v rámci své platformy Priceless a společných projektů s umělci jako Jennifer Hudson, SZA a další.

Zdroj informací

Mastercard a NejBusiness.cz

Datum

22. července 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme



Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.0413 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál