Mastercard vydává vlastní album Priceless

Mastercard vydává vlastní album Priceless

Společnost Mastercard koncem června na festivalu kreativity Cannes Lions představila své vůbec první hudební album nazvané Priceless. Obsahuje deset skladeb od deseti umělců z celého světa, přičemž každá má v sobě zakomponovanou ikonickou zvukovou znělku Mastercard. Album je k dispozici exkluzivně na Spotify, s odstupem se však objeví i na dalších streamovacích platformách.

„V roce 2019 jsme rozšířili prezentaci značky Mastercard o zvukovou identitu. Akustický projev dodává naší značce výrazně nový rozměr a je zásadní součástí toho, jak lidé společnost Mastercard vnímají a jak ji budou vnímat v budoucnosti. Znělky našly široké uplatnění, setkat se s ní můžete především při placení v obchodě, kdy zvukové logo identifikuje úspěšnou transakci vaší kartou Mastercard. Vytyčili jsme si cíl: vytvořit melodii Mastercard, která bude pro firmu typická, bude ji autenticky vystihovat a zároveň bude použitelná všude na světě a v libovolném hudebním žánru. Nové album Priceless tomu dává další rozměr,“ řekl Michal Čarný, generální ředitel společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Mastercard se spojil s platformou producenta Timbalanda nazvanou Beatclub, aby podpořil vycházející talenty a potěšil hudební fanoušky. Cílem této spolupráce je podpořit začínající umělce prostřednictvím hudby a mentoringu. Nadějní hudební tvůrci spolupracovali s Timbalandem na remixech dvou skladeb vytvořených pro album Mastercard, a demonstrovali tak přínos spolupráce mezi začínajícími umělci a odborníky z branže na všech úrovních.

„Hudba je univerzální vášeň, která nás všechny inspiruje, spojuje a povznáší,“ říká Raja Rajamannar, globální šéf marketingu a komunikace společnosti Mastercard, který zároveň působí jako předseda poroty soutěže kreativní efektivity Cannes Lions. „Album nabízí skvělou příležitost navázat kontakt s lidmi takovým způsobem, který je kulturně relevantní, jedinečný a zábavný zároveň,“ dodává.

V rámci spolupráce společnost Mastercard zakoupí a poskytne roční členství na platformě Beatclub stovkám tvůrců ze znevýhodněných komunit.

„Toto partnerství je přirozeným vyústěním společného cíle Mastercard a Beatclub, tedy podpory umělců a průmyslu jako celku,“ vysvětluje Timbaland. „Společně povznášíme začínající umělce prostřednictvím hudby a mentoringu. Poskytování platforem, nástrojů a kontaktů pro tvůrce, kteří se mohou věnovat svým vášním, otevírá dveře nespočtu umělců. Ti tak mají šanci proniknout do průmyslu, který jim častokrát hází klacky pod nohy.“

Společnost Mastercard při vyhledávání umělců na pomezí kultur, jazyků a žánrů úzce spolupracovala s výkonným producentem Niclasem Molinderem. Každý umělec měl za úkol začlenit melodii značky do své písně a ilustrovat, jak inovativně lze zvukovou značku využít. Album představuje skladby od nadějných umělců, jako jsou Michael Rice (Velká Británie), Shiraz (Libanon), Good Harvest (Švédsko), Alma Lake (Kolumbie/USA), Raees (Alžírsko), Tejas (Indie), Nadine Randle (Velká Británie / Švédsko), Tania (Austrálie), Elle B. (USA) a Amaya (Slovinsko).

Finální skladby zahrály na zahajovacím večírku pořádaném společně se Spotify, nejpopulárnější audioplatformou na světě. Ta se může pyšnit 422 miliony uživatelů na 183 trzích a je zároveň exkluzivním partnerem Mastercard pro uvedení alba na trh. Spotify se jako další globální lídr ve svém oboru zavázal pozvednout a podpořit začínající umělce, a poskytl jim tak ještě robustnější platformu pro navázání spojení se širokým globálním publikem posluchačů a fanoušků.

Společnost Mastercard dlouhodobě spolupracuje se zástupci hudebního průmyslu v rámci své platformy Priceless a společných projektů s umělci jako Jennifer Hudson, SZA a další.

Zdroj informací

Mastercard a NejBusiness.cz

Datum

22. července 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

2. března 2024

AČCKA: Cestující autem tvoří 13 % rezervací u CK/CA

Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...

Reklama

Page generated in 1.2095 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál