Změny v chování zákazníků Kauflandu: Stále více vyhledávají slevy a využívají věrnostní programy

Změny v chování zákazníků Kauflandu: Stále více vyhledávají slevy a využívají věrnostní programy

Obliba věrnostních programů stále stoupá. Jeden z největších je zákaznický program Kaufland Card. Vyplývá to z údajů obchodního řetězce Kaufland, jehož věrností kartu Kaufland Card aktivně uplatňují více než dva miliony zákazníků, přičemž 1,3 milionů s ní nakupuje alespoň jednou měsíčně.

“Vnímáme, že výhody, které program nabízí, tedy velké množství slev a soutěží o hodnotné ceny, věrnostní body využitelné jako sleva při dalších nákupech nebo slevy u partnerských firem jsou pro zákazníky zajímavé, a že obliba Kaufland Card roste,” říká tisková mluvčí společnosti Renata Maierl.

Svůj věrnostní program Kaufland představil v únoru 2020 a již během prvního roku s ním zákazníci zrealizovali miliony nákupů. Z celkového počtu transakcí tvoří ty s Kaufland Card v současné době přibližně polovinu, přičemž se jedná hlavně o velké rodinné nákupy, u nichž díky kombinaci slev zákazníci mohou nakoupit výrazně levněji. “Z našich statistik vyplývá, že uživatelé s kartou nakupují průměrně jednou týdně a v téměř dvojnásobné výši než běžní zákazníci,” zmiňuje Renata Maierl.

Převážná většina nových registrací do věrnostního programu probíhá prostřednictvím mobilní aplikace Kaufland. V ní se zákazníkům zobrazuje i možnost využít službu K-Scan, která nakupování zjednoduší a urychlí. Technologie K-Scan je nyní dostupná v 74 prodejnách, obchodní řetězec ji však plánuje postupně rozšířit na všechny své prodejny. Data Kauflandu ukazují, že K-Scan využívá každý pátý zákazník.

Se slevovými kupony nakupují s digitální Kaufland Card každý týden desetitisíce zákazníků, kteří si v rámci celé sortimentní skupiny mohou podle vlastních preferencí vybrat jak své oblíbené produkty, tak produkty prémiové za cenu běžných produktů v dané kategorii či nakoupit akční výrobky z letáku s ještě větší slevou. Podle informací Kauflandu obliba kupónů v posledním období strmě roste. “Nabídka je stále atraktivnější, zákazníci hledají úsporu a sortiment dostupný v aplikaci Kaufland se nám podařilo nabídnout v šíři a pestrosti, jaká jim vyhovuje,” vysvětluje tisková mluvčí.

Průměrný věk zákazníků s mobilní aplikací Kaufland Card je 40 až 45 let, stále více ji využívají ale také mladé rodiny s dětmi, senioři nebo čerstvě plnoletí zákazníci. Podobně je tomu také u plastových karet. Těch lze navíc až pět připojit k digitální verzi, a mohou je tak využívat i další rodinní příslušníci, přičemž nasbírané body se sčítají. Obecně je ale stále oblíbenější digitální karta, kterou zákazníci hodnotí jako jednoduší, rychlejší a pohodlnější.

Zákazníci s věrnostní kartou také mohou každý měsíc soutěžit o atraktivní ceny a zážitky. Například v dubnu tři zákazníci získali vozy BMW, v květnu se výherci vypravili na hokej do Finska a v červenci se další svezou ve formuli a závodním autě KTM x-bow na závodním okruhu v Rakousku. Velké oblibě se těší i slevy v partnerských obchodech, v nichž držitelé Kaufland Card jen od začátku letošního roku ušetřili už více než 10 milionů korun.

Zdroj informací

Kaufland Česká republika v.o.s. a NejBusiness.cz

Datum

11. července 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

Reklama

Page generated in 1.2174 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál