Změny v chování zákazníků Kauflandu: Stále více vyhledávají slevy a využívají věrnostní programy

Změny v chování zákazníků Kauflandu: Stále více vyhledávají slevy a využívají věrnostní programy

Obliba věrnostních programů stále stoupá. Jeden z největších je zákaznický program Kaufland Card. Vyplývá to z údajů obchodního řetězce Kaufland, jehož věrností kartu Kaufland Card aktivně uplatňují více než dva miliony zákazníků, přičemž 1,3 milionů s ní nakupuje alespoň jednou měsíčně.

“Vnímáme, že výhody, které program nabízí, tedy velké množství slev a soutěží o hodnotné ceny, věrnostní body využitelné jako sleva při dalších nákupech nebo slevy u partnerských firem jsou pro zákazníky zajímavé, a že obliba Kaufland Card roste,” říká tisková mluvčí společnosti Renata Maierl.

Svůj věrnostní program Kaufland představil v únoru 2020 a již během prvního roku s ním zákazníci zrealizovali miliony nákupů. Z celkového počtu transakcí tvoří ty s Kaufland Card v současné době přibližně polovinu, přičemž se jedná hlavně o velké rodinné nákupy, u nichž díky kombinaci slev zákazníci mohou nakoupit výrazně levněji. “Z našich statistik vyplývá, že uživatelé s kartou nakupují průměrně jednou týdně a v téměř dvojnásobné výši než běžní zákazníci,” zmiňuje Renata Maierl.

Převážná většina nových registrací do věrnostního programu probíhá prostřednictvím mobilní aplikace Kaufland. V ní se zákazníkům zobrazuje i možnost využít službu K-Scan, která nakupování zjednoduší a urychlí. Technologie K-Scan je nyní dostupná v 74 prodejnách, obchodní řetězec ji však plánuje postupně rozšířit na všechny své prodejny. Data Kauflandu ukazují, že K-Scan využívá každý pátý zákazník.

Se slevovými kupony nakupují s digitální Kaufland Card každý týden desetitisíce zákazníků, kteří si v rámci celé sortimentní skupiny mohou podle vlastních preferencí vybrat jak své oblíbené produkty, tak produkty prémiové za cenu běžných produktů v dané kategorii či nakoupit akční výrobky z letáku s ještě větší slevou. Podle informací Kauflandu obliba kupónů v posledním období strmě roste. “Nabídka je stále atraktivnější, zákazníci hledají úsporu a sortiment dostupný v aplikaci Kaufland se nám podařilo nabídnout v šíři a pestrosti, jaká jim vyhovuje,” vysvětluje tisková mluvčí.

Průměrný věk zákazníků s mobilní aplikací Kaufland Card je 40 až 45 let, stále více ji využívají ale také mladé rodiny s dětmi, senioři nebo čerstvě plnoletí zákazníci. Podobně je tomu také u plastových karet. Těch lze navíc až pět připojit k digitální verzi, a mohou je tak využívat i další rodinní příslušníci, přičemž nasbírané body se sčítají. Obecně je ale stále oblíbenější digitální karta, kterou zákazníci hodnotí jako jednoduší, rychlejší a pohodlnější.

Zákazníci s věrnostní kartou také mohou každý měsíc soutěžit o atraktivní ceny a zážitky. Například v dubnu tři zákazníci získali vozy BMW, v květnu se výherci vypravili na hokej do Finska a v červenci se další svezou ve formuli a závodním autě KTM x-bow na závodním okruhu v Rakousku. Velké oblibě se těší i slevy v partnerských obchodech, v nichž držitelé Kaufland Card jen od začátku letošního roku ušetřili už více než 10 milionů korun.

Zdroj informací

Kaufland Česká republika v.o.s. a NejBusiness.cz

Datum

11. července 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.2614 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál