Změny v chování zákazníků Kauflandu: Stále více vyhledávají slevy a využívají věrnostní programy

Změny v chování zákazníků Kauflandu: Stále více vyhledávají slevy a využívají věrnostní programy

Obliba věrnostních programů stále stoupá. Jeden z největších je zákaznický program Kaufland Card. Vyplývá to z údajů obchodního řetězce Kaufland, jehož věrností kartu Kaufland Card aktivně uplatňují více než dva miliony zákazníků, přičemž 1,3 milionů s ní nakupuje alespoň jednou měsíčně.

“Vnímáme, že výhody, které program nabízí, tedy velké množství slev a soutěží o hodnotné ceny, věrnostní body využitelné jako sleva při dalších nákupech nebo slevy u partnerských firem jsou pro zákazníky zajímavé, a že obliba Kaufland Card roste,” říká tisková mluvčí společnosti Renata Maierl.

Svůj věrnostní program Kaufland představil v únoru 2020 a již během prvního roku s ním zákazníci zrealizovali miliony nákupů. Z celkového počtu transakcí tvoří ty s Kaufland Card v současné době přibližně polovinu, přičemž se jedná hlavně o velké rodinné nákupy, u nichž díky kombinaci slev zákazníci mohou nakoupit výrazně levněji. “Z našich statistik vyplývá, že uživatelé s kartou nakupují průměrně jednou týdně a v téměř dvojnásobné výši než běžní zákazníci,” zmiňuje Renata Maierl.

Převážná většina nových registrací do věrnostního programu probíhá prostřednictvím mobilní aplikace Kaufland. V ní se zákazníkům zobrazuje i možnost využít službu K-Scan, která nakupování zjednoduší a urychlí. Technologie K-Scan je nyní dostupná v 74 prodejnách, obchodní řetězec ji však plánuje postupně rozšířit na všechny své prodejny. Data Kauflandu ukazují, že K-Scan využívá každý pátý zákazník.

Se slevovými kupony nakupují s digitální Kaufland Card každý týden desetitisíce zákazníků, kteří si v rámci celé sortimentní skupiny mohou podle vlastních preferencí vybrat jak své oblíbené produkty, tak produkty prémiové za cenu běžných produktů v dané kategorii či nakoupit akční výrobky z letáku s ještě větší slevou. Podle informací Kauflandu obliba kupónů v posledním období strmě roste. “Nabídka je stále atraktivnější, zákazníci hledají úsporu a sortiment dostupný v aplikaci Kaufland se nám podařilo nabídnout v šíři a pestrosti, jaká jim vyhovuje,” vysvětluje tisková mluvčí.

Průměrný věk zákazníků s mobilní aplikací Kaufland Card je 40 až 45 let, stále více ji využívají ale také mladé rodiny s dětmi, senioři nebo čerstvě plnoletí zákazníci. Podobně je tomu také u plastových karet. Těch lze navíc až pět připojit k digitální verzi, a mohou je tak využívat i další rodinní příslušníci, přičemž nasbírané body se sčítají. Obecně je ale stále oblíbenější digitální karta, kterou zákazníci hodnotí jako jednoduší, rychlejší a pohodlnější.

Zákazníci s věrnostní kartou také mohou každý měsíc soutěžit o atraktivní ceny a zážitky. Například v dubnu tři zákazníci získali vozy BMW, v květnu se výherci vypravili na hokej do Finska a v červenci se další svezou ve formuli a závodním autě KTM x-bow na závodním okruhu v Rakousku. Velké oblibě se těší i slevy v partnerských obchodech, v nichž držitelé Kaufland Card jen od začátku letošního roku ušetřili už více než 10 milionů korun.

Zdroj informací

Kaufland Česká republika v.o.s. a NejBusiness.cz

Datum

11. července 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. července 2025

Program turistických voucherů pro Jeseníky přinesl regionu téměř 300 milionů korun

rogram turistických voucherů pro Jeseníky realizovaný Ministerstvem pro místní rozvoj (MMR) ve spolupráci...

11. června 2025

SÚIP: V roce 2024 provedl bezmála 19 000 kontrol a udělil pokuty za téměř 470 miliónů

Celkem 18 969 provedených kontrol, 5 595 udělených pokut v celkové výši 468 994 500 korun, ale i 1 934...

6. června 2025

První vysokorychlostní trať v ČR „Moravská brána“ je blíže realizaci

První vysokorychlostní trať v České republice uspěla v procesu posouzení vlivů na životní prostředí (EIA)...

4. června 2025

Firmy v železničním průmyslu nabízejí stovky pracovních míst pro letošní absolventy technicky zaměřených středních škol

Členské firmy Asociace podniků českého železničního průmyslu - ACRI letos nabízejí stovky pracovních míst,...

16. května 2025

Samsung přebírá špičkového globálního výrobce HVAC zařízení FläktGroup

Společnost Samsung Electronics oznámila, že uzavřela dohodu o převzetí veškerých akcií skupiny FläktGroup,...

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

Reklama

Page generated in 1.5848 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál