Přechod na moderní evidenci docházky vám ušetří čas i peníze. Zjistěte jak!

Přechod na moderní evidenci docházky vám ušetří čas i peníze. Zjistěte jak!

Nekonečné stohy papíru jsou již minulostí, doba pokročila a přišel čas na elektronickou evidenci docházky zaměstnanců. Moderní evidence docházky s sebou přináší nespočet výhod, mimo jiné vaši firmě pomůže ušetřit čas i peníze. Jak? Dozvíte se v článku.

Přechod na digitální evidenci docházky v mnoha firmách znamená manuální vytváření záznamů v excelové tabulce. V dnešní době však existují sofistikovanější docházkové systémy, které umožňují efektivní a snadnou evidenci docházky. Jejich hlavní výhodou je především automatizace procesů.


Dejte sbohem zastaralé evidenci docházky

Při snaze ušetřit bývá ve firmách agenda spojená s docházkou zaměstnanců často opomíjena. Jedná se však o jeden z firemních procesů, u kterého můžete poměrně snadno snížit náklady na provoz a uspořit desítky hodin času měsíčně.

S papírovým docházkovým systémem je totiž spojena nutná administrativa, nad kterou tráví spoustu času nejen personalista. Celý proces začíná u každého zaměstnance, který ručně vyplňuje svou docházku na papír, případně do excelové tabulky. Tento dokument se pak zpravidla jednou měsíčně dostává k personalistovi, který tato data přepisuje ručně do další tabulky. Soubor poté putuje k mzdové účetní pro zpracování mezd. A účetní opět ručně zaznamenává data do mzdového systému. Jak tedy ušetřit tento neefektivní čas zaměstnanců?

Řešením je moderní evidence docházky. Novodobé docházkové systémy jsou přehledné, mají intuitivní ovládání a jejich předností je také možnost napojení na váš mzdový program. Tvorba přehledu směn, příprava podkladů pro mzdy, reporting či evidence dovolených už nebude představovat zbytečnou administrativní zátěž a náklady.

Alveno

Kancelář i home office

Elektronický docházkový systém využijete pro zaměstnance v kancelářích i pro ty, kteří preferují práci na home office. K evidenci zaměstnanců ve firmě slouží spolehlivé čtečky na čip nebo otisk prstu. Díky těmto terminálům získáte přehled o tom, kdo se zrovna nachází ve firmě.

A jak řešit evidenci docházky zaměstnanců, kteří využívají home office? Jednoduše! Data z docházkového systému se ukládají do cloudu, to poskytuje zaměstnancům možnost evidovat svou docházku odkudkoliv. Stačí jim k tomu pouze zařízení s přístupem k internetu. Pracovník si do aplikace zadává odpracovanou dobu, návštěvy lékaře nebo i pauzy pro osobní záležitosti.

U zaměstnanců, kteří se nachází v terénu či na pracovní cestě navíc systém nabízí i ověření polohy přes GPS v mobilním telefonu. Můžete tak kdykoliv rychle zjistit, zda se zaměstnanec nachází na místě, které jste si domluvili.

Přechod na moderní docházkový systém je snazší, než se může zdát. Pokud zvolíte správného dodavatele můžete se spolehnout na kvalitní klientský servis i uživatelskou podporu. Odborníci vás provedou implementací docházkového systému krok za krokem a ochotně zodpoví všechny vaše otázky. Samozřejmostí je také maximální přizpůsobení systému na míru vašim potřebám.

Samotná implementace docházkového systému není časově náročná. Odvíjí se zejména od velikosti firmy a často je otázkou pouhých 4 hodin. Kvůli efektivitě je navíc možné ji provést online. Se spolehlivou evidenci docházky vám pomůže systém Alveno, který usnadní práci nejen personalistům, ale i dalším zaměstnancům ve firmě.

 

Zdroj informací

Alveno a NejBusiness.cz

Datum

10. července 2022

 

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

7. července 2025

Stát podpoří pěstitele ovoce a zeleniny: Sezónní zaměstnanci v těchto sektorech získají slevu na pojistném a větší časový rozsah dohod

Sezónní zaměstnanci, kteří pracují v ovocnářství a zelinářství, získají slevu 7,1 % na sociálním...

3. července 2025

Program turistických voucherů pro Jeseníky přinesl regionu téměř 300 milionů korun

rogram turistických voucherů pro Jeseníky realizovaný Ministerstvem pro místní rozvoj (MMR) ve spolupráci...

11. června 2025

SÚIP: V roce 2024 provedl bezmála 19 000 kontrol a udělil pokuty za téměř 470 miliónů

Celkem 18 969 provedených kontrol, 5 595 udělených pokut v celkové výši 468 994 500 korun, ale i 1 934...

6. června 2025

První vysokorychlostní trať v ČR „Moravská brána“ je blíže realizaci

První vysokorychlostní trať v České republice uspěla v procesu posouzení vlivů na životní prostředí (EIA)...

4. června 2025

Firmy v železničním průmyslu nabízejí stovky pracovních míst pro letošní absolventy technicky zaměřených středních škol

Členské firmy Asociace podniků českého železničního průmyslu - ACRI letos nabízejí stovky pracovních míst,...

16. května 2025

Samsung přebírá špičkového globálního výrobce HVAC zařízení FläktGroup

Společnost Samsung Electronics oznámila, že uzavřela dohodu o převzetí veškerých akcií skupiny FläktGroup,...

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

Reklama

Page generated in 1.5754 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál