V rámci programu ČSOB pomáhá regionům určeného na podporu místních komunit mohou lidé až do 5. července podpořit vybrané prospěšné projekty. Rozhodnou tak, kdo z finalistů jarního kola získá nejvyšší finanční dar i od banky. V patnácti regionech se o přízeň veřejnosti uchází pět finalistů. ČSOB v každém regionu rozdělí 160 tisíc korun a celkem přispěje na podporu místních komunit 2,4 milionu korun.
„Obyvatelé regionu sami nejlépe vědí, co jejich kraj potřebuje. Necháváme proto právě je rozhodnout nejen o takzvané divoké kartě, ale i o výši podpory pro jednotlivé projekty. ČSOB pomáhá regionům podporuje místní komunity již desátým rokem. Proto jsme se rozhodli v tomto jubilejním ročníku zvýšit počet finalistů, kteří od nás získají finanční podporu,” říká Petr Hutla, vrchní ředitel a člen představenstva ČSOB zodpovědný za Společenskou odpovědnost a udržitelnost. Navýšení počtu projektů, které se mohou programu zúčastnit, je novinkou letošního roku. Dříve se totiž ucházeli o přízeň finalisté čtyři. „Vždy je důležité myslet na lidi ve svém okolí, spolupracovat a podporovat prospěšné projekty. Za tím si v ČSOB stojíme,“ dodává Petr Hutla.
Přihlášky do jarního kola tohoto programu posílali zájemci od 1. do 26. března. Odborná porota je potom posoudila a nakonec vybrala čtyři finalisty z každého regionu. Ty doplnil projekt s divokou kartou. Tedy ten, který během května získal nejvíce hlasů od veřejnosti. V závěrečné fázi mohou lidé poslat svým oblíbeným projektům finanční příspěvky. Projekt, který v daném regionu vybere nejvíce peněz, obdrží následně od ČSOB navíc 50 000 korun. Další finalisté v pořadí pak získají dary v hodnotě 40 000 Kč, 35 000 Kč, 25 000 Kč a 10 000 Kč. Výsledné rozdělení peněz pro všech 75 projektů bude zveřejněno 12. července.
Jubilejní 10. ročník programu ČSOB pomáhá regionům se banka rozhodla podpořit také speciální marketingovou komunikací v podobě videa. Představila v něm projekty, které veřejnost podpořila v předchozích ročnících – obnovu kostelních varhan v Dobříši, Sportovní klub vozíčkářů Praha, Nadační fond Mathilda, domov pro seniory Sue Ryder nebo Záchrannou stanice Pavlov. Video vytvořila agentura District Productions ve spolupráci s Kreativním studiem JITRA, režíroval jej Dominik Miškovský.
Československá obchodní banka, a. s. a NejBusiness.cz
21. června 2022
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...