Privátní značky Kauflandu opět uspěly ve Volbě spotřebitelů. Ocenění Nejlepší novinka 2022 dostaly produktové řady K-Jarmark hotová jídla chlazená, K-Classic plněné knedlíky mražené, K-Jarmark plátkované sýry z Vysočiny, K-Jarmark uzeniny a K-Take it veggie nápoje. Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2022 je marketingový program zákaznických preferencí, který monitoruje a oceňuje inovativní produkty na českém rychloobrátkovém trhu.
„Velmi nás toto ocenění těší, protože je přímo od spotřebitelů. Naše privátní značky splňují ty nejvyšší standardy kvality a čerstvosti a bodují pravidelně i v testech kvality,“ uvedla tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl.
Podkladem pro udělení ocenění byly výsledky unikátního průzkumu, který realizovala společnost NielsenIQ. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc českých respondentů.
Těm v kategorii hotových jídel nejvíce chutnaly produkty K-Jarmark hotová jídla chlazená. V kategorii tvrdé sýry zvítězily K-Jarmark plátkované sýry z Vysočiny, v kategorii uzeniny K-Jarmark uzeniny. Privátní značka K-Jarmark nabízí produkty od českých výrobců napříč celým sortimentem – od regionálních dodavatelů přináší ovoce a zeleninu, mléčné produkty, pečivo, hotová jídla nebo vejce. V současnosti je na regálech prodejen přes 200 výrobků této značky. Výrobky jsou značeny jednoduchým logem, kterému dominují tradiční národní lipové listy.
V kategorii mražené potraviny spotřebitelé na první místo zařadili K-Classic plněné knedlíky mražené. K-Classic je základní privátní značkou Kauflandu, spotřebitelé si ji pochvalují už 11 let. Přináší rozmanitý sortiment pro každou příležitost a těší se největšímu zájmu zákazníků. V současnosti nabízí 1 400 produktů, při výrobě je přitom kladen vysoký důraz na použití nejlepších surovin.
Spotřebitelé dali Kauflandu pomyslnou zlatou medaili také v kategorii veganské nápoje, konkrétně řadě K-Take it veggie nápoje. Kaufland zákazníkům nabízí i rozmanitý sortiment veggie produktů, díky kterým jednoduše docílí vyvážené a pestré stravy.
Výsledky 22. ročníku Volba spotřebitelů vyhlásila společnost ATOZ Marketing Services na slavnostním galavečeru 16. června v CUBEX Centru Praha.
Kaufland Česká republika v.o.s. a NejBusiness.cz
20. června 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....