Privátní značky Kauflandu opět uspěly ve Volbě spotřebitelů. Ocenění Nejlepší novinka 2022 dostaly produktové řady K-Jarmark hotová jídla chlazená, K-Classic plněné knedlíky mražené, K-Jarmark plátkované sýry z Vysočiny, K-Jarmark uzeniny a K-Take it veggie nápoje. Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2022 je marketingový program zákaznických preferencí, který monitoruje a oceňuje inovativní produkty na českém rychloobrátkovém trhu.
„Velmi nás toto ocenění těší, protože je přímo od spotřebitelů. Naše privátní značky splňují ty nejvyšší standardy kvality a čerstvosti a bodují pravidelně i v testech kvality,“ uvedla tisková mluvčí Kauflandu Renata Maierl.
Podkladem pro udělení ocenění byly výsledky unikátního průzkumu, který realizovala společnost NielsenIQ. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc českých respondentů.
Těm v kategorii hotových jídel nejvíce chutnaly produkty K-Jarmark hotová jídla chlazená. V kategorii tvrdé sýry zvítězily K-Jarmark plátkované sýry z Vysočiny, v kategorii uzeniny K-Jarmark uzeniny. Privátní značka K-Jarmark nabízí produkty od českých výrobců napříč celým sortimentem – od regionálních dodavatelů přináší ovoce a zeleninu, mléčné produkty, pečivo, hotová jídla nebo vejce. V současnosti je na regálech prodejen přes 200 výrobků této značky. Výrobky jsou značeny jednoduchým logem, kterému dominují tradiční národní lipové listy.
V kategorii mražené potraviny spotřebitelé na první místo zařadili K-Classic plněné knedlíky mražené. K-Classic je základní privátní značkou Kauflandu, spotřebitelé si ji pochvalují už 11 let. Přináší rozmanitý sortiment pro každou příležitost a těší se největšímu zájmu zákazníků. V současnosti nabízí 1 400 produktů, při výrobě je přitom kladen vysoký důraz na použití nejlepších surovin.
Spotřebitelé dali Kauflandu pomyslnou zlatou medaili také v kategorii veganské nápoje, konkrétně řadě K-Take it veggie nápoje. Kaufland zákazníkům nabízí i rozmanitý sortiment veggie produktů, díky kterým jednoduše docílí vyvážené a pestré stravy.
Výsledky 22. ročníku Volba spotřebitelů vyhlásila společnost ATOZ Marketing Services na slavnostním galavečeru 16. června v CUBEX Centru Praha.
Kaufland Česká republika v.o.s. a NejBusiness.cz
20. června 2022
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...