Zájem o pojištění nemovitosti bez omezení pojistné částky roste

Zájem o pojištění nemovitosti bez omezení pojistné částky roste

KB Pojišťovna dosáhla na významný milník. Aktuálně obsluhuje 100 000 klientů, kteří mají sjednáno pojištění majetku. Již před šesti lety nabídla KB Pojišťovna jako první na trhu pojištění nemovitosti bez omezení pojistné částky. Od té doby její pracovníci řešili bezpočet pojistných událostí, za nimiž stály nejrůznější příčiny. Vůbec nejvyšší vyplacené pojistné plnění na obnovu domu poškozeného loňským tornádem se vyšplhalo na částku téměř šesti milionů korun.

Pod majetkové pojištění patří nejen pojištění nemovitosti a domácnosti, ale také pojištění odpovědnosti. Ze statistik pojišťovny přitom vyplývá, že klienti u KB Pojišťovny průměrně pojišťují domácnost na 474 000 Kč, průměrná obytná plocha pojištěného bytu je 64 m2 a domu pak 186 m2. Zajímavostí je, že od uvedení majetkového pojištění na trh měli ve 196 případech na pojistné události podíl psi, ve 28 případech kočky, 24 škod způsobily kuny ve 22 případech byli na vině ptáci. Většina z těchto škod byla vyplacena v rámci pojištění odpovědnosti.

„Díky pojištění nemovitosti bez limitu nemají naši klienti i přes rostoucí inflaci problém s podpojištěním, což je v dnešní době nespornou výhodou. Jsme na trhu stále jediní, kdo takové pojištění nabízí. Rostoucí zájem klientů potvrzují i loňské prodeje. V distribuční síti Komerční banky meziročně vzrostl počet nově sjednaných smluv o 73 %, u externích partnerů pak o 59 %,“ uvádí Zdeněk Doboš, člen představenstva KB Pojišťovny, a dodává: „Všechny škody lze jednoduše nahlásit on-line prostřednictvím webových stránek. Naší prioritou je profesionální komunikace při řešení škodních událostí a samozřejmě i rychlá výplata pojistného plnění.“

Nedílnou součástí pojištění majetku jsou také asistenční služby, které pomohou například v případě zabouchnutých nebo zablokovaných dveří. Tato nepříjemnost potkala vůbec největší počet klientů (21 % případů). Druhou nejčastěji využívanou asistencí byla pomoc instalatéra při vodovodních haváriích (13 %). Asistenční služba pojišťovny však neřeší jen pojistné události, ale je klientům nonstop k dispozici také pro jejich dotazy či žádosti o radu v souvislosti s havarijní situací.

Pro KB Pojišťovnu je velmi důležitá zpětná vazba klientů, pravidelně si proto zjišťuje, jak jsou s ní její zákazníci spokojeni. Měření probíhá na bázi tzv. NPS (Net Promoter Score). „Velice nás těší, že spokojenost našich klientů měřená pomocí NPS je poměrně vysoká. Aktuálně má hodnotu 44 bodů, přitom průměr mezi pojišťovnami v ČR činí 36 bodů. To nás utvrzuje v přesvědčení, že svou práci pro klienty děláme dobře,“ doplňuje Zdeněk Doboš.

Zdroj informací

Komerční banka, a.s. a NejBusiness.cz

Datum

15. června 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.5133 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál