KB Pojišťovna dosáhla na významný milník. Aktuálně obsluhuje 100 000 klientů, kteří mají sjednáno pojištění majetku. Již před šesti lety nabídla KB Pojišťovna jako první na trhu pojištění nemovitosti bez omezení pojistné částky. Od té doby její pracovníci řešili bezpočet pojistných událostí, za nimiž stály nejrůznější příčiny. Vůbec nejvyšší vyplacené pojistné plnění na obnovu domu poškozeného loňským tornádem se vyšplhalo na částku téměř šesti milionů korun.
Pod majetkové pojištění patří nejen pojištění nemovitosti a domácnosti, ale také pojištění odpovědnosti. Ze statistik pojišťovny přitom vyplývá, že klienti u KB Pojišťovny průměrně pojišťují domácnost na 474 000 Kč, průměrná obytná plocha pojištěného bytu je 64 m2 a domu pak 186 m2. Zajímavostí je, že od uvedení majetkového pojištění na trh měli ve 196 případech na pojistné události podíl psi, ve 28 případech kočky, 24 škod způsobily kuny ve 22 případech byli na vině ptáci. Většina z těchto škod byla vyplacena v rámci pojištění odpovědnosti.
„Díky pojištění nemovitosti bez limitu nemají naši klienti i přes rostoucí inflaci problém s podpojištěním, což je v dnešní době nespornou výhodou. Jsme na trhu stále jediní, kdo takové pojištění nabízí. Rostoucí zájem klientů potvrzují i loňské prodeje. V distribuční síti Komerční banky meziročně vzrostl počet nově sjednaných smluv o 73 %, u externích partnerů pak o 59 %,“ uvádí Zdeněk Doboš, člen představenstva KB Pojišťovny, a dodává: „Všechny škody lze jednoduše nahlásit on-line prostřednictvím webových stránek. Naší prioritou je profesionální komunikace při řešení škodních událostí a samozřejmě i rychlá výplata pojistného plnění.“
Nedílnou součástí pojištění majetku jsou také asistenční služby, které pomohou například v případě zabouchnutých nebo zablokovaných dveří. Tato nepříjemnost potkala vůbec největší počet klientů (21 % případů). Druhou nejčastěji využívanou asistencí byla pomoc instalatéra při vodovodních haváriích (13 %). Asistenční služba pojišťovny však neřeší jen pojistné události, ale je klientům nonstop k dispozici také pro jejich dotazy či žádosti o radu v souvislosti s havarijní situací.
Pro KB Pojišťovnu je velmi důležitá zpětná vazba klientů, pravidelně si proto zjišťuje, jak jsou s ní její zákazníci spokojeni. Měření probíhá na bázi tzv. NPS (Net Promoter Score). „Velice nás těší, že spokojenost našich klientů měřená pomocí NPS je poměrně vysoká. Aktuálně má hodnotu 44 bodů, přitom průměr mezi pojišťovnami v ČR činí 36 bodů. To nás utvrzuje v přesvědčení, že svou práci pro klienty děláme dobře,“ doplňuje Zdeněk Doboš.
Komerční banka, a.s. a NejBusiness.cz
15. června 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....