Zájem o pojištění nemovitosti bez omezení pojistné částky roste

Zájem o pojištění nemovitosti bez omezení pojistné částky roste

KB Pojišťovna dosáhla na významný milník. Aktuálně obsluhuje 100 000 klientů, kteří mají sjednáno pojištění majetku. Již před šesti lety nabídla KB Pojišťovna jako první na trhu pojištění nemovitosti bez omezení pojistné částky. Od té doby její pracovníci řešili bezpočet pojistných událostí, za nimiž stály nejrůznější příčiny. Vůbec nejvyšší vyplacené pojistné plnění na obnovu domu poškozeného loňským tornádem se vyšplhalo na částku téměř šesti milionů korun.

Pod majetkové pojištění patří nejen pojištění nemovitosti a domácnosti, ale také pojištění odpovědnosti. Ze statistik pojišťovny přitom vyplývá, že klienti u KB Pojišťovny průměrně pojišťují domácnost na 474 000 Kč, průměrná obytná plocha pojištěného bytu je 64 m2 a domu pak 186 m2. Zajímavostí je, že od uvedení majetkového pojištění na trh měli ve 196 případech na pojistné události podíl psi, ve 28 případech kočky, 24 škod způsobily kuny ve 22 případech byli na vině ptáci. Většina z těchto škod byla vyplacena v rámci pojištění odpovědnosti.

„Díky pojištění nemovitosti bez limitu nemají naši klienti i přes rostoucí inflaci problém s podpojištěním, což je v dnešní době nespornou výhodou. Jsme na trhu stále jediní, kdo takové pojištění nabízí. Rostoucí zájem klientů potvrzují i loňské prodeje. V distribuční síti Komerční banky meziročně vzrostl počet nově sjednaných smluv o 73 %, u externích partnerů pak o 59 %,“ uvádí Zdeněk Doboš, člen představenstva KB Pojišťovny, a dodává: „Všechny škody lze jednoduše nahlásit on-line prostřednictvím webových stránek. Naší prioritou je profesionální komunikace při řešení škodních událostí a samozřejmě i rychlá výplata pojistného plnění.“

Nedílnou součástí pojištění majetku jsou také asistenční služby, které pomohou například v případě zabouchnutých nebo zablokovaných dveří. Tato nepříjemnost potkala vůbec největší počet klientů (21 % případů). Druhou nejčastěji využívanou asistencí byla pomoc instalatéra při vodovodních haváriích (13 %). Asistenční služba pojišťovny však neřeší jen pojistné události, ale je klientům nonstop k dispozici také pro jejich dotazy či žádosti o radu v souvislosti s havarijní situací.

Pro KB Pojišťovnu je velmi důležitá zpětná vazba klientů, pravidelně si proto zjišťuje, jak jsou s ní její zákazníci spokojeni. Měření probíhá na bázi tzv. NPS (Net Promoter Score). „Velice nás těší, že spokojenost našich klientů měřená pomocí NPS je poměrně vysoká. Aktuálně má hodnotu 44 bodů, přitom průměr mezi pojišťovnami v ČR činí 36 bodů. To nás utvrzuje v přesvědčení, že svou práci pro klienty děláme dobře,“ doplňuje Zdeněk Doboš.

Zdroj informací

Komerční banka, a.s. a NejBusiness.cz

Datum

15. června 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

Reklama

Page generated in 1.2831 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál