mBank přichází s další užitečnou funkcionalitou – do své mobilní aplikace a internetového bankovnictví přidala v historii transakcí nový filtr „Karta uložená u obchodníka“. „Díky tomuto novému filtru naši klienti získají přehled o všech transakcích u obchodníků, které proběhly v režimu s uloženými údaji jejich platební karty. Můžou se tak například přihlásit do svého profilu v daném e-shopu a kartu z něj odebrat,“ vysvětluje Michal Staněk, produktový manažer platebních karet mBank.
Pokud klient nakupuje u obchodníka pravidelně a důvěřuje mu, uložení karty mu platby zjednodušuje. Nemusí totiž při každém dalším nákupu opisovat její detaily. Stačí, když si vybere kartu, kterou má na daném webu již uloženou, a s ní nákup pohodlně uhradí. V některých e-shopech se však může při platbě velmi snadno stát, že člověk přehlédne, že k uložení údajů karty došlo. „Naším cílem je poskytnout klientům takové nástroje, které jim umožní bezpečně a zároveň pohodlně používat platební kartu v on-line prostředí a aktivně ji spravovat a kontrolovat. Jedním z nich je i tento nový filtr,“ dodává Michal Staněk.
K filtru se klient dostane jednoduše přímo ve své mobilní aplikaci nebo internetovém bankovnictví. Stačí, když si v sekci platby otevře historii transakcí a klikne na záložkou „Typ“.
mBank a NejBusiness.cz
11. června 2022