GLAMI kupuje italské Stileo

GLAMI kupuje italské Stileo

GLAMI, přední evropská platforma pro objevování módy, a Stileo, největší módní vyhledávač fungující na italském trhu, spojily od začátku letošního roku své síly, aby vytvořily jednu z největších platforem pro objevování módy v Evropě. Měsíčně přivedou již více než 500 tisíc objednávek svým partnerským e-shopům.

Na GLAMI, které funguje ve 13 zemích světa, najdou uživatelé více než 15 milionů produktů od více než 25 tisíc značek. GLAMI si zakládá na využívání umělé inteligence, která vede k inteligentní kategorizaci a výběru módy na míru každému jednotlivci, což usnadňuje objevování a nakupování módy napříč tisíci e-shopy. Kolem 40 milionů návštěvníků měsíčně si najde cestu na GLAMI.

Společnost Stileo byla založena v roce 2014 s podobnou vizí – shromažďovat a organizovat nabídku módy v Itálii, světové Mekce módy. Společnost byla založena v polské Vratislavi a zaměstnává 30 lidí. E-commerce trh v Itálii v posledních letech vyrostl a dosáhl 35,6 mil. uživatelů. Zdejší módní e-commerce prostředí generuje 26 % tržeb v celém onlinu. Stileo je jedna z největších módních e-commerce stránek v Itálii, na kterou měsíčně přijde více než 7 milionů návštěv. Stileo se pyšní více než 220 připojenými e-shopy. Mezi nejvýznamnější partnery patří například Amazon, Farfetch, escarpe.it, Luisaviaroma, Mec Shopping nebo Maxi Sport.

Společnosti GLAMI i Stileo se v průběhu let rozrostly a staly se důležitými hráči v oblasti módní e-commerce v zemích, kde působí. Zatímco GLAMI se podařilo vybudovat silnou pozici ve střední a východní Evropě, Stileo se vypracovalo do pozice významného hráče na vysoce konkurenčním a „západním“ italském trhu. Díky společnému působení na 14 trzích, generují GLAMI a Stileo více než 500 tisíc objednávek pro partnerské e-shopy s ambicí zvýšit jejich počet na 1 milion.

„Některé české firmy v této fázi hledají příležitosti, komu se prodat. Jsem hrdý na to, že GLAMI jde opačnou cestou a stojí na straně, kde může dále růst pomocí akvizic. Touto akvizicí spojujeme zkušenosti obou týmů pod jednou společností s více než 130 zaměstnanci. V Česku tím vzniká další silný technologický tým, který hraje významnou roli na poli evropské e-commerce. Můžeme tak využívat hlubšího sdílení vědomostí a zdrojů a posílit tak svou vyjednávací pozici u našich partnerů a inzerentů. To vše, zatímco firma zůstává v rukou českého kapitálu,“ komentuje akvizici ředitel a spoluzakladatel GLAMI Tomáš Hodboď.

Stileo začíná novou kapitolu svého působení jako součást GLAMI. „Jsme nadšeni, že se můžeme připojit ke společnosti GLAMI s její vyspělou technologií a velmi dobrými vývojovými zdroji. V posledních letech GLAMI hojně investovalo do implementace technologií strojového učení a dosáhlo skvělých výsledků na poli produktových doporučení, podobnosti a škálovatelných modelů na organizaci obsahu. Tím, že se staneme součástí takové firmy, si budou naši italští zákazníci i partnerské e-shopy již brzy užívat výhod vyplývajících z těchto technologií,“ uvádí Igor Smolny, Chief Executive Officer Stileo.

„Akvizice přivádí na naši palubu velmi zkušený tým, znalý místního trhu, který jej bude dále rozvíjet a zároveň dává našim stávajícím partnerským e-shopům přístup na atraktivní italský módní e-commerce trh. Náš plán na nejbližší měsíce je převést Stileo na naši technologickou platformu a díky tomu akcelerovat růst na tomto trhu. Jsme nadšeni tímto krokem, který jde zároveň ve stopách naší dlouhodobé strategie – vytvořit nejlepší a nejznámější platformu pro objevování módy v Evropě,“ komentuje Ján Kešelák, Chief Revenue Officer GLAMI.

Zdroj informací

GLAMI a NejBusiness.cz

Datum

8. června 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 2.4805 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál