GLAMI kupuje italské Stileo

GLAMI kupuje italské Stileo

GLAMI, přední evropská platforma pro objevování módy, a Stileo, největší módní vyhledávač fungující na italském trhu, spojily od začátku letošního roku své síly, aby vytvořily jednu z největších platforem pro objevování módy v Evropě. Měsíčně přivedou již více než 500 tisíc objednávek svým partnerským e-shopům.

Na GLAMI, které funguje ve 13 zemích světa, najdou uživatelé více než 15 milionů produktů od více než 25 tisíc značek. GLAMI si zakládá na využívání umělé inteligence, která vede k inteligentní kategorizaci a výběru módy na míru každému jednotlivci, což usnadňuje objevování a nakupování módy napříč tisíci e-shopy. Kolem 40 milionů návštěvníků měsíčně si najde cestu na GLAMI.

Společnost Stileo byla založena v roce 2014 s podobnou vizí – shromažďovat a organizovat nabídku módy v Itálii, světové Mekce módy. Společnost byla založena v polské Vratislavi a zaměstnává 30 lidí. E-commerce trh v Itálii v posledních letech vyrostl a dosáhl 35,6 mil. uživatelů. Zdejší módní e-commerce prostředí generuje 26 % tržeb v celém onlinu. Stileo je jedna z největších módních e-commerce stránek v Itálii, na kterou měsíčně přijde více než 7 milionů návštěv. Stileo se pyšní více než 220 připojenými e-shopy. Mezi nejvýznamnější partnery patří například Amazon, Farfetch, escarpe.it, Luisaviaroma, Mec Shopping nebo Maxi Sport.

Společnosti GLAMI i Stileo se v průběhu let rozrostly a staly se důležitými hráči v oblasti módní e-commerce v zemích, kde působí. Zatímco GLAMI se podařilo vybudovat silnou pozici ve střední a východní Evropě, Stileo se vypracovalo do pozice významného hráče na vysoce konkurenčním a „západním“ italském trhu. Díky společnému působení na 14 trzích, generují GLAMI a Stileo více než 500 tisíc objednávek pro partnerské e-shopy s ambicí zvýšit jejich počet na 1 milion.

„Některé české firmy v této fázi hledají příležitosti, komu se prodat. Jsem hrdý na to, že GLAMI jde opačnou cestou a stojí na straně, kde může dále růst pomocí akvizic. Touto akvizicí spojujeme zkušenosti obou týmů pod jednou společností s více než 130 zaměstnanci. V Česku tím vzniká další silný technologický tým, který hraje významnou roli na poli evropské e-commerce. Můžeme tak využívat hlubšího sdílení vědomostí a zdrojů a posílit tak svou vyjednávací pozici u našich partnerů a inzerentů. To vše, zatímco firma zůstává v rukou českého kapitálu,“ komentuje akvizici ředitel a spoluzakladatel GLAMI Tomáš Hodboď.

Stileo začíná novou kapitolu svého působení jako součást GLAMI. „Jsme nadšeni, že se můžeme připojit ke společnosti GLAMI s její vyspělou technologií a velmi dobrými vývojovými zdroji. V posledních letech GLAMI hojně investovalo do implementace technologií strojového učení a dosáhlo skvělých výsledků na poli produktových doporučení, podobnosti a škálovatelných modelů na organizaci obsahu. Tím, že se staneme součástí takové firmy, si budou naši italští zákazníci i partnerské e-shopy již brzy užívat výhod vyplývajících z těchto technologií,“ uvádí Igor Smolny, Chief Executive Officer Stileo.

„Akvizice přivádí na naši palubu velmi zkušený tým, znalý místního trhu, který jej bude dále rozvíjet a zároveň dává našim stávajícím partnerským e-shopům přístup na atraktivní italský módní e-commerce trh. Náš plán na nejbližší měsíce je převést Stileo na naši technologickou platformu a díky tomu akcelerovat růst na tomto trhu. Jsme nadšeni tímto krokem, který jde zároveň ve stopách naší dlouhodobé strategie – vytvořit nejlepší a nejznámější platformu pro objevování módy v Evropě,“ komentuje Ján Kešelák, Chief Revenue Officer GLAMI.

Zdroj informací

GLAMI a NejBusiness.cz

Datum

8. června 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.2784 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál