Největší věrnostní gastroprogram od Up Česká republika překonal milník a chystá novinky

Největší věrnostní gastroprogram od Up Česká republika překonal milník a chystá novinky

Již 100 000 obědů. Právě tolik jich rozdala společnost Up Česká republika, která se specializuje na zaměstnanecké benefity, v rámci svého věrnostního programu Up Club Gastro. Největší tuzemský věrnostní program v gastro segmentu byl spuštěn před dvěma lety a je do něj zapojeno přes 10 000 restauračních zařízení, které akceptují platbu eStravenkou. Cílem programu je především motivovat zaměstnance k pravidelnému kvalitnímu stravování v restauracích. Zároveň jde o podporu restauratérů, jejichž byznysem otřásla koronavirová krize.

Přestože jsou omezení spojená s pandemií koronaviru většinou za námi, některé oblasti či obory byly touto krizí natolik zasaženy, že se s důsledky budou potýkat ještě dlouho. Gastro segment je nepochybně jedním z nich. Ne všichni hosté se po dlouhé pauze vrátili zpět do podniků, kde se dříve běžně stravovali. Situaci nenahrává ani prudké navýšení cen energií i surovin, které nutí restauratéry ke zdražování.

„I v současné době většina restauratérů přiznává, že návštěvnost jejich restaurací se nevyrovná té před koronavirem. Proto je potřeba jim stále pomáhat. Již v době prvního lockdownu jsme spustili vyhledávač restaurací s okénkovým prodejem, zrušili limity na eStravence a výrazně urychlili proplácení stravenek. Up Club Gastro se stal další významnou formou naší podpory restauracím,“ říká Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika.

100 000 obědů za dva roky

Za dva roky od spuštění rozdala společnost Up Česká republika v rámci věrnostního programu již 100 000 obědů. V čem program spočívá? Za utracenou částku v restauračním zařízení, kterou zákazník zaplatí eStravenkou, získává body. Po nasbírání dostatečného počtu bodů mu připíše Up Česká republika na účet eStravenky kredit, který může následně utratit, a získat tak oběd zdarma.

I program Up Club Gastro reaguje na růst cen a od 1. 7. 2022 navyšuje odměnu za pravidelné útraty v restauracích ze 130 na 180 korun. Jak přesně tedy bude od začátku července schéma vypadat? Zákazníci získají 10 bodů za každých utracených 180 korun. Za nasbíraných 200 bodů získají kredit v částce 180 korun na účet eStravenky.

Restauracím programy na míru

Již při spuštění programu bylo v plánu aktivnější zapojení samotných restaurací. V současné době již restaurace do Up Clubu mohou vstoupit a nabídnout potenciálním hostům vyšší hodnotu bodů při útratě realizované v jejich provozovně. Restaurace tak získávají nový nástroj, jak přilákat hosty do své restaurace.

Motivační platforma láká ke společnému obědu

Na pravidelné stravování v restauraci myslí i motivační platforma Můj Up, ať už v počítačové verzi nebo ve stejnojmenné mobilní aplikaci. Nejen, že zde mohou uživatelé eStravenky sledovat stav svého věrnostního účtu či aktuální zůstatek na eStravence, ale obsahuje také speciální moduly. Díky nim se mohou kolegové z práce svolat na společný oběd a nechybí zde ani vyhledávač restaurací v okolí s přehledem poledních menu.

Díky modulu Platba mezi kolegy si pak mezi sebou mohou kolegové vyrovnat útratu za oběd, pokud například jeden z nich zaplatí v restauraci i za své kolegy. Zadání platby je jednoduché a převod peněz mezi eStravenkami probíhá ještě tentýž den. 

„Elektronické stravenky již dávno nejsou pouhým prostředkem k platbě. Kromě účelové podpory stravování umožňují ze strany zaměstnavatele čím dál tím víc výhod pro jejich uživatele. I při současné rekordní inflaci se jedná o možnost, jak zaměstnance udržet a zároveň jim efektivně ulevit. A současně samozřejmě podpořit těžce zkoušené restaurace,“ dodává Nicoletti. 

Zdroj informací

Up Česká republika s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

6. června 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

Reklama

Page generated in 1.3479 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál