Již 100 000 obědů. Právě tolik jich rozdala společnost Up Česká republika, která se specializuje na zaměstnanecké benefity, v rámci svého věrnostního programu Up Club Gastro. Největší tuzemský věrnostní program v gastro segmentu byl spuštěn před dvěma lety a je do něj zapojeno přes 10 000 restauračních zařízení, které akceptují platbu eStravenkou. Cílem programu je především motivovat zaměstnance k pravidelnému kvalitnímu stravování v restauracích. Zároveň jde o podporu restauratérů, jejichž byznysem otřásla koronavirová krize.
Přestože jsou omezení spojená s pandemií koronaviru většinou za námi, některé oblasti či obory byly touto krizí natolik zasaženy, že se s důsledky budou potýkat ještě dlouho. Gastro segment je nepochybně jedním z nich. Ne všichni hosté se po dlouhé pauze vrátili zpět do podniků, kde se dříve běžně stravovali. Situaci nenahrává ani prudké navýšení cen energií i surovin, které nutí restauratéry ke zdražování.
„I v současné době většina restauratérů přiznává, že návštěvnost jejich restaurací se nevyrovná té před koronavirem. Proto je potřeba jim stále pomáhat. Již v době prvního lockdownu jsme spustili vyhledávač restaurací s okénkovým prodejem, zrušili limity na eStravence a výrazně urychlili proplácení stravenek. Up Club Gastro se stal další významnou formou naší podpory restauracím,“ říká Stéphane Nicoletti, generální ředitel společnosti Up Česká republika.
Za dva roky od spuštění rozdala společnost Up Česká republika v rámci věrnostního programu již 100 000 obědů. V čem program spočívá? Za utracenou částku v restauračním zařízení, kterou zákazník zaplatí eStravenkou, získává body. Po nasbírání dostatečného počtu bodů mu připíše Up Česká republika na účet eStravenky kredit, který může následně utratit, a získat tak oběd zdarma.
I program Up Club Gastro reaguje na růst cen a od 1. 7. 2022 navyšuje odměnu za pravidelné útraty v restauracích ze 130 na 180 korun. Jak přesně tedy bude od začátku července schéma vypadat? Zákazníci získají 10 bodů za každých utracených 180 korun. Za nasbíraných 200 bodů získají kredit v částce 180 korun na účet eStravenky.
Již při spuštění programu bylo v plánu aktivnější zapojení samotných restaurací. V současné době již restaurace do Up Clubu mohou vstoupit a nabídnout potenciálním hostům vyšší hodnotu bodů při útratě realizované v jejich provozovně. Restaurace tak získávají nový nástroj, jak přilákat hosty do své restaurace.
Na pravidelné stravování v restauraci myslí i motivační platforma Můj Up, ať už v počítačové verzi nebo ve stejnojmenné mobilní aplikaci. Nejen, že zde mohou uživatelé eStravenky sledovat stav svého věrnostního účtu či aktuální zůstatek na eStravence, ale obsahuje také speciální moduly. Díky nim se mohou kolegové z práce svolat na společný oběd a nechybí zde ani vyhledávač restaurací v okolí s přehledem poledních menu.
Díky modulu Platba mezi kolegy si pak mezi sebou mohou kolegové vyrovnat útratu za oběd, pokud například jeden z nich zaplatí v restauraci i za své kolegy. Zadání platby je jednoduché a převod peněz mezi eStravenkami probíhá ještě tentýž den.
„Elektronické stravenky již dávno nejsou pouhým prostředkem k platbě. Kromě účelové podpory stravování umožňují ze strany zaměstnavatele čím dál tím víc výhod pro jejich uživatele. I při současné rekordní inflaci se jedná o možnost, jak zaměstnance udržet a zároveň jim efektivně ulevit. A současně samozřejmě podpořit těžce zkoušené restaurace,“ dodává Nicoletti.
Up Česká republika s.r.o. a NejBusiness.cz
6. června 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....