Po úspěchu na německém a rakouském trhu expanduje Midnightdeal i do České republiky. Rezervační platforma, která zprostředkovává ubytování prostřednictvím aukčního modelu, spojuje volné kapacity prémiových hotelů s cestovali, kteří si své ubytování nevybírají podle pevně dané ceny, ale nabízí svou vlastní během online aukce. Ve výsledku tak mohou dosáhnout na mnohem levnější ubytování, v průměru o 35 % ve srovnání s nejlevnějšími sazbami online.
Hoteliéři zase pronajmou více pokojů bez většího úsilí a současně si zachovávají plnou kontrolu nad cenami – jsou to právě oni, kdo výslednou nabídku o půlnoci buď přijmou, nebo ne. Midnightdeal má aktuálně přes 500 hotelových partnerů v přibližně 20 zemích včetně Česka, do konce roku míří na trojnásobek.
„Přes 2 miliony hotelových pokojů v Evropě zůstává každou noc prázdných, nabídka a poptávka se zde zkrátka nepotkávají. A to je bod, ze kterého vycházíme,“ říká Lukas Zirker, zakladatel Midnightdeal.
„Náš koncept je jednoduchý. Na Midnightdeal si najdete hotel, který se vám líbí, a na posuvníku vyznačíte optimální cenu, kterou jste ochotni za noc v tomto hotelu zaplatit. To, jestli hotel vaši nabídku přijme, vám mohou napovědět emoji na posuvníku, které indikují pravděpodobnost, že je nabízená částka adekvátní. Poté, co svou nabídku potvrdíte, už jen čekáte. O půlnoci se pak dozvíte, zda byla úspěšná,“ vysvětluje princip rezervace propojující aukci s prvky gamifikace Lukas Zirker. Aukce je anonymní, výslednou částku tak zná pouze hotel a zákazník. Rezervovat pokoj si však přes Midnightdeal může zákazník i okamžitě, a to prostřednictvím již snížené sazby, kterou platforma rovněž nabízí. Velkou výhodou pro zákazníky je u mnoha nabídek možnost zrušení rezervace zdarma.
Z transakce tak těží jak hotel, tak zákazník. „Celkem jsme zákazníkům ušetřili přes 2 miliony euro. Rezervace přes Midnightdeal jim v průměru ušetří 35 % ve srovnání s nejlevnějšími sazbami, které jsou dostupné online,” doplňuje Zirker. Hotely zase mohou nabídnout své volné kapacity a sami rozhodnout, jakou cenu akceptují.
Midnightdeal aktuálně spolupracuje s 500 hotely včetně hotelových řetězců v Německu, Rakousku, Chorvatsku, Itálii, Španělsku, Řecku, Nizozemsku či Slovinsku. Od luxusního ubytování v Alpách přes butikové hotely v Berlíně, Amsterdamu či Paříži po resorty v plážových destinacích nebo wellness hotely, včetně těch v Česku – tady je to například pětihvězdičkový Falkensteiner v centru Prahy či Chateu Monta Spa Resort v Mariánských lázních.
Do konce roku plánuje Midnightdeal navýšit své portfolio na 1500 hotelů a nabídnout tak zákazníkům z Německa, Rakouska a teď i z České republiky nový zážitek z ubytování.
Midnightdeal a NejBusiness.cz
1. června 2022
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...