Chybí ve vašem městě, obci, ulici či oblíbené prodejně výdejní a podací místo pro vaše balíky? Mezinárodní balíkový přepravce GLS spustil kampaň na rozšíření a vylepšení sítě svých Parcel Shopů po celé České republice. Kampaň s názvem „Všude, kde potřebujete“ odstartovala před pár dny a už má na kontě přes 40 zajímavých tipů na nová výdejní místa. Síť GLS Parcel Shopů je aktuálně jednou z nejrychleji rostoucích sítí výdejních míst na českém trhu. Množství GLS Parcel Shopů za uplynulý půlrok narostlo o 70 % na celkových 1100.
V plánu je toto číslo do konce roku minimálně zdvojnásobit. Dle průzkumu, který společnost každoročně realizuje pomocí aplikace Instant Research, vzrostl zájem o výdejní místa za posledních sedm let trojnásobně. Lidé mohou navrhovat lokality pro nová výdejní místa na www.gls-group.com.
Obliba výdejních míst rok od roku stoupá. Podle průzkumu společnosti GLS realizovaného pomocí online aplikace Instant Research letos v únoru v nich vyzvedává nebo odesílá balíky již 39 % lidí. To je 3krát více než v roce 2016, kdy tuto službu využívalo pouze 12 % lidí. Hlavním důvodem je časová nezávislost na kurýrech i úspora financí za přepravné. Jen zlomek lidí (4 %) nevyužívá výdejní místa vůbec. Balíkový přepravce GLS se proto rozhodl významně navýšit množství svých výdejních míst po celé republice a dále zvyšovat jejich kvalitu. V rámci kampaně „Všude, kde potřebujete“ mohou lidé sami navrhnout lokality, na nichž jim výdejní místa chybí. Za první dva týdny se sešlo již přes 40 tipů. I za pomoci této kampaně tak chce GLS svou síť Parcel Shopů do konce roku rozšířit o stovky dalších a zapojit do ní i stále oblíbenější balíkomaty. V současné době GLS provozuje více než 1100 výdejních míst s ambicí toto číslo letos zdvojnásobit.
„Výdejní místa dnes využívá více než třetina populace bez ohledu na věk nebo místo bydliště. Z toho důvodu jsme se rozhodli významně navýšit počet GLS Parcel Shopů po celé republice a zapojit do toho také naše zákazníky. Přeci jen oni nejlépe vědí, kde GLS Parcel Shop potřebují. Může se jednat například o jejich oblíbené prodejny, kde pravidelně nakupují po cestě z práce. Všechny návrhy pečlivě prověříme a uděláme maximum proto, aby v dané lokalitě bylo naše výdejní a podací místo otevřeno co nejdříve,“ uvádí Pavel Včela, ředitel GLS Česká republika.
GLS Czech Republic s.r.o. a NejBusiness.cz
30. května 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....