Chybí ve vašem městě, obci, ulici či oblíbené prodejně výdejní a podací místo pro vaše balíky? Mezinárodní balíkový přepravce GLS spustil kampaň na rozšíření a vylepšení sítě svých Parcel Shopů po celé České republice. Kampaň s názvem „Všude, kde potřebujete“ odstartovala před pár dny a už má na kontě přes 40 zajímavých tipů na nová výdejní místa. Síť GLS Parcel Shopů je aktuálně jednou z nejrychleji rostoucích sítí výdejních míst na českém trhu. Množství GLS Parcel Shopů za uplynulý půlrok narostlo o 70 % na celkových 1100.
V plánu je toto číslo do konce roku minimálně zdvojnásobit. Dle průzkumu, který společnost každoročně realizuje pomocí aplikace Instant Research, vzrostl zájem o výdejní místa za posledních sedm let trojnásobně. Lidé mohou navrhovat lokality pro nová výdejní místa na www.gls-group.com.
Obliba výdejních míst rok od roku stoupá. Podle průzkumu společnosti GLS realizovaného pomocí online aplikace Instant Research letos v únoru v nich vyzvedává nebo odesílá balíky již 39 % lidí. To je 3krát více než v roce 2016, kdy tuto službu využívalo pouze 12 % lidí. Hlavním důvodem je časová nezávislost na kurýrech i úspora financí za přepravné. Jen zlomek lidí (4 %) nevyužívá výdejní místa vůbec. Balíkový přepravce GLS se proto rozhodl významně navýšit množství svých výdejních míst po celé republice a dále zvyšovat jejich kvalitu. V rámci kampaně „Všude, kde potřebujete“ mohou lidé sami navrhnout lokality, na nichž jim výdejní místa chybí. Za první dva týdny se sešlo již přes 40 tipů. I za pomoci této kampaně tak chce GLS svou síť Parcel Shopů do konce roku rozšířit o stovky dalších a zapojit do ní i stále oblíbenější balíkomaty. V současné době GLS provozuje více než 1100 výdejních míst s ambicí toto číslo letos zdvojnásobit.
„Výdejní místa dnes využívá více než třetina populace bez ohledu na věk nebo místo bydliště. Z toho důvodu jsme se rozhodli významně navýšit počet GLS Parcel Shopů po celé republice a zapojit do toho také naše zákazníky. Přeci jen oni nejlépe vědí, kde GLS Parcel Shop potřebují. Může se jednat například o jejich oblíbené prodejny, kde pravidelně nakupují po cestě z práce. Všechny návrhy pečlivě prověříme a uděláme maximum proto, aby v dané lokalitě bylo naše výdejní a podací místo otevřeno co nejdříve,“ uvádí Pavel Včela, ředitel GLS Česká republika.
GLS Czech Republic s.r.o. a NejBusiness.cz
30. května 2022
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...