Chybí ve vašem městě, obci, ulici či oblíbené prodejně výdejní a podací místo pro vaše balíky? Mezinárodní balíkový přepravce GLS spustil kampaň na rozšíření a vylepšení sítě svých Parcel Shopů po celé České republice. Kampaň s názvem „Všude, kde potřebujete“ odstartovala před pár dny a už má na kontě přes 40 zajímavých tipů na nová výdejní místa. Síť GLS Parcel Shopů je aktuálně jednou z nejrychleji rostoucích sítí výdejních míst na českém trhu. Množství GLS Parcel Shopů za uplynulý půlrok narostlo o 70 % na celkových 1100.
V plánu je toto číslo do konce roku minimálně zdvojnásobit. Dle průzkumu, který společnost každoročně realizuje pomocí aplikace Instant Research, vzrostl zájem o výdejní místa za posledních sedm let trojnásobně. Lidé mohou navrhovat lokality pro nová výdejní místa na www.gls-group.com.
Obliba výdejních míst rok od roku stoupá. Podle průzkumu společnosti GLS realizovaného pomocí online aplikace Instant Research letos v únoru v nich vyzvedává nebo odesílá balíky již 39 % lidí. To je 3krát více než v roce 2016, kdy tuto službu využívalo pouze 12 % lidí. Hlavním důvodem je časová nezávislost na kurýrech i úspora financí za přepravné. Jen zlomek lidí (4 %) nevyužívá výdejní místa vůbec. Balíkový přepravce GLS se proto rozhodl významně navýšit množství svých výdejních míst po celé republice a dále zvyšovat jejich kvalitu. V rámci kampaně „Všude, kde potřebujete“ mohou lidé sami navrhnout lokality, na nichž jim výdejní místa chybí. Za první dva týdny se sešlo již přes 40 tipů. I za pomoci této kampaně tak chce GLS svou síť Parcel Shopů do konce roku rozšířit o stovky dalších a zapojit do ní i stále oblíbenější balíkomaty. V současné době GLS provozuje více než 1100 výdejních míst s ambicí toto číslo letos zdvojnásobit.
„Výdejní místa dnes využívá více než třetina populace bez ohledu na věk nebo místo bydliště. Z toho důvodu jsme se rozhodli významně navýšit počet GLS Parcel Shopů po celé republice a zapojit do toho také naše zákazníky. Přeci jen oni nejlépe vědí, kde GLS Parcel Shop potřebují. Může se jednat například o jejich oblíbené prodejny, kde pravidelně nakupují po cestě z práce. Všechny návrhy pečlivě prověříme a uděláme maximum proto, aby v dané lokalitě bylo naše výdejní a podací místo otevřeno co nejdříve,“ uvádí Pavel Včela, ředitel GLS Česká republika.
GLS Czech Republic s.r.o. a NejBusiness.cz
30. května 2022
Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...
Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...
Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...
V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...
ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...
České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...
osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...
Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...
Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...
Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...