Cloudová kuchyně pokrývá už dvě třetiny Prahy

Cloudová kuchyně pokrývá už dvě třetiny Prahy

Na Palmovce otevřela druhá pobočka cloudová kuchyně, za kterou stojí společnost MyFoodPlace. Otevřením této pobočky společnost zdvojnásobila pokrytí a aktuálně je schopna rozvážet jídlo na dvě třetiny Prahy. S novou pobočkou zavádí MyFoodPlace i revoluční technologickou změnu pro řízení rozvozů. Ta bude následně nabídnuta i jako samostatný produkt pro další restaurace.

První cloudová kuchyně MyFoodPlace vznikla v Česku v roce 2019 a byla první sdílenou kuchyní svého druhu ve střední Evropě. V začátcích jejího fungování v ní vařilo 8 pražských restaurací a bylo zaměstnáno přes 10 lidí. Po zhruba 3 letech fungování otevírá MyFoodPlace druhou pobočku na Palmovce. Ve svých dvou sdílených kuchyních pracuje přes 50 lidí, kteří mají ve správě přes 30 konceptů od zavedených českých restaurací. MyFoodPlace i tak nadále vytváří vlastní nové delivery značky a funguje s unikátním technologickým řešením, které chce postupně nabídnout i pro další restaurace.

„Otevřením pobočky na Palmovce jsme věřím spustili i další éru českého gastro byznysu. Otestujeme si model škálování provozoven, který jsme dlouho plánovali a snad se nám ho podaří velice rychle replikovat s partnery ve zbytku Česka a ultimátně i dále v zahraničí,“ říká spoluzakladatel MyFoodPlace Jan Siuda. „Naše první pobočka začala od této chvíle fungovat jako jakýsi centrální „hub“, který díky své kapacitě a možnostem rozšiřování dokáže jednoduše převzít značnou část nutného zázemí. Jsme tedy schopni otevírat další cloudové kuchyně s personální i technologickou úsporou. Drahé gastro technologie není už potřeba replikovat na každé pobočce,“ dodává spoluzakladatel Jan Siuda s tím, že zcela klíčové je použití nového IT řešení pro centrální řízení prodejních kanálů, které na Palmovku nasazují hned od začátku jejího fungování.

IT řešení MyFoodPlace, které v beztabletové formě v API prostředí dokáže ovládat hned několik rozvážkových platforem jako jsou Dáme jídlo, Bolt nebo Wolt, je v rámci střední Evropy ojedinělé. Doteď běžná praxe v restauracích vypadá tak, že když navážou spolupráci s jednou z rozvozových služeb, dostanou od ní tablet, kam jim chodí objednávky. MyFoodPlace jednak tyto tři platformy spojila do jednoho, ale navíc k tomu nabízí administraci na řízení prodejních kanálů z jednoho místa. Například když restauraci dojde jedna surovina nebo je nutné změnit cenu jednoho jídla, stačí tento fakt zadat do jednoho rozhraní. Produkt dokáže rovněž odhalit nekonzistence v menu napříč platformami. A bude schopen nastavovat dynamickou cenotvorbu nebo parametry rozvozových zón – mimo špičku se zóna roztáhne a změní tak, aby to lépe vytížilo kuchyň a naopak. To vše je doplněno o analytiku výkonnosti prodejů, nákladů, času vaření, efektivitu marketingu, logistiky či zákaznické hodnocení.

„Nástroj je aktuálně funkční pouze pro nás, ale připravujeme verzi, která už bude nasaditelná do jakýchkoliv restaurací. Pilot s prvními zájemci chceme udělat ve druhém letošním kvartálu,“ doplňuje Siuda.

Zdroj informací

MyFoodPlace a NejBusiness.cz

Datum

24. května 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 2.2268 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál