Audi integruje Apple Music, prémiovou službu pro přehrávání hudby na základě předplatného, přímo do vybraných modelů. Díky zařazení služby Apple Music do informačního a zábavního systému mají uživatelé možnost přímého a intuitivního přístupu ke svému předplatnému prostřednictvím displeje MMI (Multi-Media Interface) a datového připojení vozidla k internetu. Tato dokonalá integrace umožňuje předplatitelům služby Apple Music vyhledávat oblíbenou hudbu a objevovat hudební novinky.
Nová integrace služby Apple Music poskytuje zákazníkům přístup k jejich osobnímu účtu Apple Music přímo z informačního a zábavního systému Audi bez nutnosti používat Bluetooth nebo USB. Předplatitelé služby Apple Music mají po propojení svého aktivního předplatného s vozidlem přístup ke kompletnímu katalogu 90 milionů skladeb a desítek tisíc seznamů skladeb včetně stovek nově prezentovaných seznamů skladeb pro různé nálady a aktivity, individualizovaných mixů a žánrových stanic – a to vše bez reklam.
„Integrace služby Apple Music do informačního a zábavního systému Audi je dalším krokem ve spolupráci značek Audi a Apple,“ řekl Christiane Zorn, vedoucí produktového marketingu ve společnosti Audi. „Pro naše zákazníky to znamená, že jim nabízíme přímý přístup k jejich vlastnímu individualizovanému potěšení z poslechu. Tak si představujeme prémiové digitální zážitky uvnitř našich vozů. Ve společnosti Audi systematicky rozšiřujeme digitalizaci automobilu a jsme přesvědčeni o tom, že se interiér v rámci dalšího vývoje postupně změní v třetí životní prostor.“
Integrace Apple Music bude součástí téměř všech vozů Audi v Evropě, Severní Americe a Japonsku od modelového roku 2022. Integrace bude komfortně dodána i do již provozovaných vozidel, a to prostřednictvím automatické bezdrátové aktualizace (OTA).
Zákazníci si aktivují Apple Music pouhým otevřením aplikace v informačním a zábavním systému jejich vozu Audi. Poté postupují podle pokynů na displeji a přihlásí se pomocí Apple ID, které používají pro Apple Music. Proces nastavení dokončí jednoduchým zadáním ověřovacího kódu, který jim byl zaslán na jejich telefonní číslo. Majitelům vozů Audi v Evropě jsou náklady na bezdrátové datové spojení při streamování hudby komfortně vyúčtovány prostřednictvím datového balíčku nabízeného společností Cubic-Telekom. První tři gigabyty jsou zdarma. Vozidla Audi podporují také Apple CarPlay. Řidiči mohou připojit svůj iPhone k vozu bezdrátově (nebo prostřednictvím USB) a dostávat optimalizované navigační pokyny zohledňující stav dopravy, telefonovat, odesílat a přijímat zprávy či poslouchat hudbu jednoduchým poklepáním na dotykový displej nebo hlasovým ovládáním Siri.
Díky integraci služby Apple Music se vůz promění nejen v centrum streamované zábavy, ale také v koncertní sál na kolech díky sofistikované konstrukci audiosystému. Cestující přitom mají pocit, jako by seděli v centru všeho dění. Audi totiž přizpůsobuje audiosystémy akustickým vlastnostem každého modelu a procesor pro zpracování digitálního signálu zajišťuje skvěle vyvážený zvuk. Řídicí jednotka může například signály pro jednotlivé reproduktory časově posouvat, aby se zvukové vlny dostaly k uším posluchače současně. Zvukový design jde dokonce ještě dál a vytváří vrcholné akustické zážitky. Vývojáři zvuku ve službách společnosti Audi vytvářejí optimalizací frekvenční odezvy typický zvuk Audi. Audi v tomto kontextu již mnoho let spolupracuje se společností Bang & Olufsen. V rámci plodné spolupráce byly vyvinuty opravdu výjimečné audiosystémy, jakým je například prémiový audiosystém B&O s prostorovým zvukem v modelu Audi e-tron GT. Ohromující zážitky z poslechu v něm zajišťuje soustava 16 reproduktorů včetně reproduktorů pro 3D zvuk, centrálního reproduktoru a subwooferu.
Porsche Česká republika s.r.o. a NejBusiness.cz
24. května 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....