Úspěšný český startup vznikl 14 dní před prvním lockdownem. V průběhu korony stvořil první verzi produktu, ten nabral na síle a denně získává nové klienty z celého světa. Své tempo nyní Inventoro hodlá díky investici fondu Presto Ventures ještě znásobit.
CEO Inventoro Tomáš Formánek si po 67 podpisech u notáře konečně plácnul s Přemyslem Rubešem, šéfem fondu Presto. Zbytek zakladatelů mezitím sdílí radost z uzavřeného dealu.
Úspěšný český startup Inventoro získal nového investora, fond Presto Ventures, v rámci své seed investice. Presto získalo 14procentní podíl ve společnosti za investici bezmála 20 milionů korun. Inventoro plánuje získané prostředky do koruny použít na další expanzi a rozvoj nových produktů.
“S Přemkem se známe osobně už dlouho. Spojuje nás mimo jiné poměrně silný příběh, který začal v roce 2016 tím, že jsme zainvestovali do českých Stories, kteří zbořili svět BI a nyní jsou jeho zakladatelé také součástí Presta. S Přemkem máme taky společnou vizi budovat v regionu špičkové technologické firmy. Proto byl jejich VC fond první volbou, když jsme hledali nového investora. Již před investicí nám hodně pomohli a propojili nás do své sítě kontaktů a startup founderů.” řekl Tomáš Formánek, šéf startupu. Dále dodal, že tato investice je pro Inventoro další skvělou příležitost, jak pomáhat malým a středním retailovým organizacím uspět v konkurenčním boji s velkými hráči.
Presto už má v oblasti optimalizace supply chain několik investic. Některé z nich navíc společně s Tomášem Formánkem a jeho partnery ve společnosti Logio. „Inventoro jsme i díky partnerství s Logio a společným investicím sledovali už od jeho vzniku,“ popisuje Přemysl Rubeš, šéf Presto Ventures. „Tomáš má zkušenosti díky dlouholeté předchozí práci na řešení problémů předpovídání poptávky, skladového hospodářství a dostupnosti zboží pro velké zákazníky právě v rámci Logio. Díky tomu byl se svým týmem schopný tohle know-how zabalit do cloudového produktu, který elegantně přináší dříve nedostupné řešení i menším firmám. Kluci mají potenciál stát se v téhle kategorii světovou jedničkou. Zájem o Inventoro ze strany zákazníků a rychlý růst to zatím potvrzuje,” říká investor.
Inventoro chce využít prostředky na další expanzi, což znamená další rychlou tvorbu datových napojení, získávání partnerů, jakož i produktovou inovaci. Kromě své již osvědčené aplikace hodlá vybudovat i produkt pro optimalizaci slev a nabízet své řešení i jako white-label produkt pro partnery po celém světě. O tom, jestli se jim to podaří, se dozvíte u dalšího investičního kola zas v jiné tiskové zprávě.
Inventoro s.r.o. a NejBusiness.cz
21. května 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....