Slovensko-český startup CloudTalk pokračuje v expanzi

Slovensko-český startup CloudTalk pokračuje v expanzi

Technologická společnost CloudTalk, která vyvíjí stejnojmennou cloudovou komunikační platformu pro efektivnější telefonní hovory, pokračuje ve svém rapidním růstu. Oproti minulému roku se jí zvýšily pravidelné příjmy (annual recurring revenue) o 200 %. Zároveň se jí podařilo čtyřnásobně rozšířit i svůj tým. Zatímco v lednu 2021 měl CloudTalk 53 lidí, letos už překročil metu 220 lidí. Každý měsíc přitom i nadále do firmy přichází přes 10 nových zaměstnanců. Úspěchy společnost slaví i z pohledu produktu, spokojenost klientů vyskočila na 97 % a hodnocení kvality telefonátů na 4,85 z 5.

„Růst o 200 % nás svým způsobem příjemně překvapil, protože v našich původních odhadech pro rok 2021 jsme byli opatrnější. Loňský rok pro nás totiž byl hlavně rokem investic do růstu týmu a do získávání nových zákazníků. Z finálních výsledků je ovšem vidět, že investice do nových klientů se nám začaly vracet dříve a ve větších částkách, než jsme původně předpokládali. V letošním roce plánujeme na tyto úspěšné výsledky navázat,“ hodnotí minulý rok Viktor Vanek, jeden ze dvou spoluzakladatelů a co-CEO CloudTalku.

„Zároveň jsme udělali obrovský pokrok v náboru nových kolegů do týmu. Počet lidí se během 12 měsíců zvětšil takřka čtyřikrát z 53 lidí v lednu 2021 na aktuálních 220 lidí. Letos zatím každý den začínáme onboardingem nového člověka. I nadále přitom sháníme nové posily – otevřeno máme stále kolem 60 pozic. Rok 2021 tak pro nás byl skutečně úspěšný – expandujeme rychleji, než jsme čekali, ale zároveň stále udržitelně,“ doplňuje Vanek.

CloudTalk nové pracovníky od letošního roku láká mimo jiné také na neomezené placené volno. Všichni členové týmu (včetně zahraničních pracovníků) tak nemají fixní počet dnů dovolené, ale dovolenou si berou dle vlastní potřeby. Společnost si od toho slibuje spokojenější zaměstnance, zvýšení produktivity a podpoření náboru. CloudTalk koncem loňského roku otevřel nové větší kanceláře v Bratislavě pro více než 60 lidí. Kromě toho má kanceláře také v Praze a španělské Malaze.

Mobilní aplikace, spokojenější zákazníci a kvalitnější hovory

CloudTalk však v roce 2021 nejen nabíral nové zákazníky a pracovníky. Jejich cloudová komunikační platforma, která poskytuje lepší a efektivnější telefonáty call center a dalších kontaktních míst s možností integrace desítek externích CRM a dalších systémů, se posunula i po technologické stránce. Vývojáři nejen z Evropy do platformy přinesli nové možnosti integrací, jazykové mutace, funkcionality i mobilní aplikaci.

„Spuštění vlastní mobilní aplikace je pro nás rozhodně jedním z klíčových milníků uplynulého roku. Našim klientům umožní výrazně rozšířit využití a flexibilitu platformy CloudTalk. Zároveň se nám podařilo představit celkem deset nových integrací s externími systémy a nástroji, včetně platforem Dataddo, Outreach nebo Microsoft Dynamics 365. Vypustili jsme také osm nových jazykových mutací, nové funkcionality jako možnost hovorů pro tři účastníky nebo správu kontaktů v desktopové aplikaci,“ komentuje produktový vývoj Martin Malych, druhý spoluzakladatel a co-CEO CloudTalku.

„Všechny tyto novinky a stovky menších a větších vylepšení v UX znamenají také výrazné zlepšení služeb pro koncové zákazníky. V roce 2021 vyskočilo skóre spokojenosti klientů (CSAT) z 85,6 % na 97 %. Medián času první odpovědi na dotaz v chatu klesl z 22 minut na pouhou jednu minutu. Hodnocení kvality hovorů taktéž vzrostlo z 4,75 na 4,85 z pěti. Velice pozitivní rok tak za sebou máme i z pohledu našeho produktu,“ uzavírá Malych.

Zdroj informací

CloudTalk s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

16. března 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 2.4056 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál