Slovensko-český startup CloudTalk pokračuje v expanzi

Slovensko-český startup CloudTalk pokračuje v expanzi

Technologická společnost CloudTalk, která vyvíjí stejnojmennou cloudovou komunikační platformu pro efektivnější telefonní hovory, pokračuje ve svém rapidním růstu. Oproti minulému roku se jí zvýšily pravidelné příjmy (annual recurring revenue) o 200 %. Zároveň se jí podařilo čtyřnásobně rozšířit i svůj tým. Zatímco v lednu 2021 měl CloudTalk 53 lidí, letos už překročil metu 220 lidí. Každý měsíc přitom i nadále do firmy přichází přes 10 nových zaměstnanců. Úspěchy společnost slaví i z pohledu produktu, spokojenost klientů vyskočila na 97 % a hodnocení kvality telefonátů na 4,85 z 5.

„Růst o 200 % nás svým způsobem příjemně překvapil, protože v našich původních odhadech pro rok 2021 jsme byli opatrnější. Loňský rok pro nás totiž byl hlavně rokem investic do růstu týmu a do získávání nových zákazníků. Z finálních výsledků je ovšem vidět, že investice do nových klientů se nám začaly vracet dříve a ve větších částkách, než jsme původně předpokládali. V letošním roce plánujeme na tyto úspěšné výsledky navázat,“ hodnotí minulý rok Viktor Vanek, jeden ze dvou spoluzakladatelů a co-CEO CloudTalku.

„Zároveň jsme udělali obrovský pokrok v náboru nových kolegů do týmu. Počet lidí se během 12 měsíců zvětšil takřka čtyřikrát z 53 lidí v lednu 2021 na aktuálních 220 lidí. Letos zatím každý den začínáme onboardingem nového člověka. I nadále přitom sháníme nové posily – otevřeno máme stále kolem 60 pozic. Rok 2021 tak pro nás byl skutečně úspěšný – expandujeme rychleji, než jsme čekali, ale zároveň stále udržitelně,“ doplňuje Vanek.

CloudTalk nové pracovníky od letošního roku láká mimo jiné také na neomezené placené volno. Všichni členové týmu (včetně zahraničních pracovníků) tak nemají fixní počet dnů dovolené, ale dovolenou si berou dle vlastní potřeby. Společnost si od toho slibuje spokojenější zaměstnance, zvýšení produktivity a podpoření náboru. CloudTalk koncem loňského roku otevřel nové větší kanceláře v Bratislavě pro více než 60 lidí. Kromě toho má kanceláře také v Praze a španělské Malaze.

Mobilní aplikace, spokojenější zákazníci a kvalitnější hovory

CloudTalk však v roce 2021 nejen nabíral nové zákazníky a pracovníky. Jejich cloudová komunikační platforma, která poskytuje lepší a efektivnější telefonáty call center a dalších kontaktních míst s možností integrace desítek externích CRM a dalších systémů, se posunula i po technologické stránce. Vývojáři nejen z Evropy do platformy přinesli nové možnosti integrací, jazykové mutace, funkcionality i mobilní aplikaci.

„Spuštění vlastní mobilní aplikace je pro nás rozhodně jedním z klíčových milníků uplynulého roku. Našim klientům umožní výrazně rozšířit využití a flexibilitu platformy CloudTalk. Zároveň se nám podařilo představit celkem deset nových integrací s externími systémy a nástroji, včetně platforem Dataddo, Outreach nebo Microsoft Dynamics 365. Vypustili jsme také osm nových jazykových mutací, nové funkcionality jako možnost hovorů pro tři účastníky nebo správu kontaktů v desktopové aplikaci,“ komentuje produktový vývoj Martin Malych, druhý spoluzakladatel a co-CEO CloudTalku.

„Všechny tyto novinky a stovky menších a větších vylepšení v UX znamenají také výrazné zlepšení služeb pro koncové zákazníky. V roce 2021 vyskočilo skóre spokojenosti klientů (CSAT) z 85,6 % na 97 %. Medián času první odpovědi na dotaz v chatu klesl z 22 minut na pouhou jednu minutu. Hodnocení kvality hovorů taktéž vzrostlo z 4,75 na 4,85 z pěti. Velice pozitivní rok tak za sebou máme i z pohledu našeho produktu,“ uzavírá Malych.

Zdroj informací

CloudTalk s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

16. března 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

Reklama

Page generated in 1.3036 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál