Praskněte digitální brblinu, vyzývá Grit české firmy

Praskněte digitální brblinu, vyzývá Grit české firmy

Český poskytovatel cloudových služeb Grit spustil kampaň Praskněte digitální brblinu, ve které upozorňuje, že české firmy od digitalizace často odrazuje komunikační bariéra mezi firmami a dodavateli digitalizačních nástrojů. Majitelé firem nerozumí přínosu digitalizace a dodavatelé ho nedokážou srozumitelně vysvětlit. Proto Grit v kampani představuje, jak digitalizaci komunikovat lidsky a jednoduše.

„Zejména u malých, středních a netechnických firem často vidíme, že se digitalizaci vyhýbají, protože nerozumí jejím přínosům, nebo si myslí, že se týká pouze velkých firem. Nepomáhají tomu ani dodavatelé, kteří jsou v komunikaci příliš techničtí a používají nesrozumitelné výrazy. Sami ale víme, že o digitalizaci lze mluvit jednoduše a srozumitelně,“ vysvětluje vznik kampaně CEO Gritu Lubomír Veselý.

Grit v kampani popisuje, jaké jsou přínosy digitalizace, na co si dát při digitalizování pozor nebo jak s digitalizací začít. Na příkladech reálných firem ukazuje, že digitalizace nemusí obnášet kompletní změny všech firemních procesů, ale že většina firem začíná dílčími kroky. V kampani zmiňují například zavedení čteček čárových kódů ve skladu, elektronickou výměnu dokladů přes systém EDI nebo sbírání faktur do jednoho e-mailu, kde je umělá inteligence vytěží a ušetří práci účetním.

„Provedli jsme průzkum mezi stovkou českých firem a zjistili, že 60 % z nich začínalo digitalizací toku obchodních dokladů, tedy faktur, objednávek nebo dodacích listů. Zavedli například jejich elektronickou evidenci nebo automatické zpracování,“ vysvětluje Veselý.

Právě takto začínala například síť lékáren Pilulka, která je dnes leaderem v digitalizaci lékárenství. „U nás jsme jako první digitalizovali logistiku a tok dokladů spojený se zásobováním zboží. Byla doba, kdy jsme elektronický dodací list se zbožím vytiskli na papír a poté ho do jiného softwaru ve stejném počítači přepisovali. Těchto zbytečně zdlouhavých procesů jsme se potřebovali zbavit,“ vysvětluje COO Pilulky Michal Hanáček.

Zdroj informací

GRiT, s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

15. března 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

Reklama

Page generated in 2.098 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál