Praskněte digitální brblinu, vyzývá Grit české firmy

Praskněte digitální brblinu, vyzývá Grit české firmy

Český poskytovatel cloudových služeb Grit spustil kampaň Praskněte digitální brblinu, ve které upozorňuje, že české firmy od digitalizace často odrazuje komunikační bariéra mezi firmami a dodavateli digitalizačních nástrojů. Majitelé firem nerozumí přínosu digitalizace a dodavatelé ho nedokážou srozumitelně vysvětlit. Proto Grit v kampani představuje, jak digitalizaci komunikovat lidsky a jednoduše.

„Zejména u malých, středních a netechnických firem často vidíme, že se digitalizaci vyhýbají, protože nerozumí jejím přínosům, nebo si myslí, že se týká pouze velkých firem. Nepomáhají tomu ani dodavatelé, kteří jsou v komunikaci příliš techničtí a používají nesrozumitelné výrazy. Sami ale víme, že o digitalizaci lze mluvit jednoduše a srozumitelně,“ vysvětluje vznik kampaně CEO Gritu Lubomír Veselý.

Grit v kampani popisuje, jaké jsou přínosy digitalizace, na co si dát při digitalizování pozor nebo jak s digitalizací začít. Na příkladech reálných firem ukazuje, že digitalizace nemusí obnášet kompletní změny všech firemních procesů, ale že většina firem začíná dílčími kroky. V kampani zmiňují například zavedení čteček čárových kódů ve skladu, elektronickou výměnu dokladů přes systém EDI nebo sbírání faktur do jednoho e-mailu, kde je umělá inteligence vytěží a ušetří práci účetním.

„Provedli jsme průzkum mezi stovkou českých firem a zjistili, že 60 % z nich začínalo digitalizací toku obchodních dokladů, tedy faktur, objednávek nebo dodacích listů. Zavedli například jejich elektronickou evidenci nebo automatické zpracování,“ vysvětluje Veselý.

Právě takto začínala například síť lékáren Pilulka, která je dnes leaderem v digitalizaci lékárenství. „U nás jsme jako první digitalizovali logistiku a tok dokladů spojený se zásobováním zboží. Byla doba, kdy jsme elektronický dodací list se zbožím vytiskli na papír a poté ho do jiného softwaru ve stejném počítači přepisovali. Těchto zbytečně zdlouhavých procesů jsme se potřebovali zbavit,“ vysvětluje COO Pilulky Michal Hanáček.

Zdroj informací

GRiT, s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

15. března 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

8. března 2024

Na Slovensku uvedli do provozu největší smart bateriové úložiště nahrazující fosilní zdroje

V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...

3. března 2024

Zaměstnanci Penny si znovu přilepší

Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...

2. března 2024

AČCKA: Cestující autem tvoří 13 % rezervací u CK/CA

Na letní dovolenou do zahraničí cestují čeští turisté nejčastěji autem (48 %), dále letecky (41 %),...

Reklama

Page generated in 1.4405 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál