Česká společnost Lentiamo v roce 2021 utržila 845 milionů korun, a meziročně tak vyrostla o 7 %. Zákazníci v 17 evropských zemích, ve kterých Lentiamo působí, udělali přes půl milionu objednávek. Letos plánuje odborník na péči o oči překročit 10% tempo růstu. Kromě toho pokračuje v rebrandingu na Slovensku, chystá uvedení privátní značky brýlí, otevírání dalších optik a investice do projektů, které se věnují jednoduššímu nákupu očních pomůcek.
„Navzdory turbulentní době se nám už několik let za sebou daří držet stabilní tempo růstu, a to je pro nás zásadní,” říká Jiří Urban, CEO společnosti Lentiamo. Odborník v segmentu péče o oči, který na 17 evropských trzích nabízí kontaktní čočky, dioptrické, počítačové i sluneční brýle, utržil v loňském roce 845 milionů korun a rostl tak o 7 %. Do sortimentu přibylo 30 značek brýlí (mezi nimi Balenciaga, Victoria Beckham, Bogner a široká škála brýlí na sport), nová sekce brýlí na čtení a v Česku se společnost stala výhradním dodavatelem brýlí pro barvoslepé EnChroma. Pražská optika, která je otevřená od léta 2019, obsloužila již 10 tisíc spokojených zákazníků a loni v květnu přibyla brněnská pobočka.
V otevírání kamenných prodejen bude společnost pokračovat i nadále. „Odlišujeme se tím od tradičních online prodejců, nabízí to dodatečný komfort pro zákazníka a také vnímáme zvýšení důvěry v naši značku,” vysvětluje Jiří Urban. Zároveň optiky umožňují nabídnout doplňkové služby jako vyšetření očí, osobní vyzkoušení brýlí, opravy brýlí, výdej z e-shopu a další. „V dubnu nás čeká otevření bratislavské pobočky a zároveň hledáme vhodné prostory pro optiky ve větších českých městech,” dodává CEO Lentiamo.
V dubnu letošního roku společnost představí vlastní privátní značku brýlí Lentiamo. „V první fázi půjde o 10 modelů slunečních a 8 modelů počítačových brýlí, kdy ale do rámečků počítačových brýlí je možné vsadit i dioptrická skla, takže jde vlastně o kompletní brýlový sortiment. Hlavní výhodou brýlí značky Lentiamo bude nejlepší poměr ceny a kvality na trhu, cena bude začínat na 1 390 Kč a kvalitou budeme konkurovat značkám z vyšší cenové kategorie,” říká Jiří Urban.
Další novinkou pro rok 2022 je tzv. LentiamoLab, prostřednictvím kterého chce společnost podporovat rozvoj segmentu eye-care jako takového. „Aktivně vyhledáváme na trhu nové projekty, které se zabývají zlepšováním péče o oči či prodejem optiky online. Uvítáme, když se nám takové projekty budou hlásit i samy, ty nejzajímavější jsme připraveni finančně podpořit,” vysvětluje CEO společnosti. „Podpora vývoje v celém segmentu je pro nás jednou z cest, jak budovat svoji pozici evropského leadera v péči o oči,” dodává.
Lentiamo s.r.o. a NejBusiness.cz
11. března 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....