Čeští muži na své ženy ani v aktuálně náročné době nezapomínají. I letos pro ně nakupují u příležitosti Mezinárodního dne žen drobné dárky, nejčastěji květiny. Řada z nich k tomu využívá online rozvozy. Za poslední týden před MDŽ vzrostla online poptávka po rozvozu květin o 280 procent. Vyplývá to z analýzy společnosti Shoptet, která největším tuzemským poskytovatelem e-shopové platformy.
U příležitosti Mezinárodního dne žen jsou Češi ve výběru dárků mnohem konzervativnější než v případě svátku svatého Valentýna. Mezi hlavní tahouny patří květiny, jejichž rozvoz si za poslední týden objednaly jednotky tisíc mužů. Poptávka tak překonala o 35 procent nákupy před svatým Valentýnem, kdy Češi letos nejvíce kupovali čokoládu.
„Zatímco oslavy Valentýna jsou často o nápaditých dárcích, v případě MDŽ Češi sázejí hlavně na květiny, ke kterým nejčastěji dokupují čokolády nebo přání. Průměrná cena jedné kytice včetně dopravy dosahuje zhruba 550 korun,” říká CEO společnosti Shoptet Samuel Huba.
Shoptet, a.s. a NejBusiness.cz
8. března 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....