ACTUM Digital loni utržil 400 milionů korun

ACTUM Digital loni utržil 400 milionů korun

Technologická digitální agentura ACTUM Digital vyvíjející pokročilá softwarová řešení pro správu a zlepšování zákaznické zkušenosti, obchodu a dat, loni zaregistrovala zvýšený zájem o digitální platformy. Největší zájem o digitalizaci mají především B2B firmy působící hlouběji v dodavatelském řetězci. Ty se začaly soustředit na zlepšování uživatelské zkušenosti a přesun do cloudu. Letos tak ACTUM Digital poprvé v historii vykázal obrat 425 milionů korun (17,3 milionu eur) při 5% růstu profitability měřené podílem EBIT na tržbách na 22 %. Začínající změnu přístupu k podnikovému softwaru chce ACTUM Digital využít naplno, proto otevírá novou divizi zaměřenou na systémy SAP ERP – aktivně nyní hledá odborné konzultanty a vývojáře z celého světa. Letos společnost plánuje rozšířit tým o 76 lidí a tržby zvýšit o 37 %.

„Náš obrat dosáhl 425 milionů korun a tento rok plánujeme tržby zvýšit o dalších 37 % a přiblížit se k metě 600 milionů. Důvěru v ambiciózní cíl nám dává silná poptávka a pestrá paleta připravovaných projektů po celém světě. Intenzivně se do digitalizace pouští firmy, které tradičně působily v B2B prostředí, kde se na uživatelskou digitální zkušenost zatím tolik nehrálo. Jde o méně známé subdodavatelské firmy, které působí hlouběji ve výrobním řetězci. A protože přechází kompletně přímo do cloudu, troufnu si říct, že v digitalizaci předběhnou i některé B2C firmy, které IT infrastrukturu modernizují po částech,“ shrnuje důvody za úspěšným rokem Tomáš Vondráček, CEO ACTUM Digital. Firma rozšířila nabídku technologií o systém SAP CX zaměřený právě na zákaznickou zkušenost, jelikož většina B2B klientů SAP platformu zná, používá a při digitalizaci je pro ně jasnou volbou i do budoucna.

Zvýšený zájem o digitalizaci uživatelské spokojenosti společnost přičítá trendu konzumerizace – uživatelé začínají od podnikových systémů vyžadovat stejný komfort a možnosti, jaké znají z mobilních aplikací a online obchodů. Požadují stejný uživatelský zážitek v práci jako při každodenním fungování v osobním životě, kdy na internetu nakupují nebo hledají zábavu. Právě pro ty ACTUM Digital vyvíjí řešení postavená na technologiích Sitecore, Kentico nebo Microsoft. Minulý rok do řad svých klientů přivítal více než 20 středních a velkých firem z Německa, oblasti Beneluxu nebo USA. Podařilo se také realizovat například projekty pro globální strojírenskou firmu Dormer Pramet, rodinného dodavatele potravin Nicholas and Company z amerického Salt Lake City nebo největšího českého prodejce koupelnového vybavení SIKO.

Za úspěchem ACTUM Digital stojí především schopnost budovat globální IT týmy

„Největší výzvou je pro HR technologické agentury držet krok s rychlým růstem firmy a oslovovat jak nadějné talenty, tak zkušené specialisty. A to na dálku. Naštěstí se u nás v ACTUM Digital komunikuje plošně v angličtině, a tak se nám daří bez problémů začleňovat vývojáře ze Srbska, Rumunska nebo třeba Itálie. Díky tomu letos plánujeme otevřít 76 nových pozic, z toho zhruba polovinu v nově budované divizi zaměřené na produkty SAP CX,“ upřesňuje Zuzana Šajarová, která má v ACTUM Digital na starosti nábor a personalistiku.

Nábor IT specialistů, zkušených konzultantů, vývojářů a obchodníků je na trhu s minimální nezaměstnaností náročný úkol, a to nejen v Česku. Z celkového počtu 260 zaměstnanců ACTUM Digital jich 60 % pracuje vzdáleně, mimo pražskou kancelář v budově Visionary s běžeckým oválem na střeše. Agentura ACTUM Digital tvoří most mezi celosvětovou poptávkou po vývoji systémů pro správu a zlepšování zákaznické zušenosti, obchodu a dat a kvalifikovanými odborníky ze zemí, ke kterým globálně silné společnosti běžně nemají snadný přístup.

„Výhodou Česka je, že nás svět vnímá jako spolehlivého souseda Německa. Troufnu si ale tvrdit, že oproti našemu západnímu sousedovi nabízí český vývoj řadu výhod. V IT máme lepší a rychlejší procesy než Němci. A zároveň umíme vyhledávat technický talent i v řadě dalších evropských zemí, které nám jsou náturou i kulturou práce blízké. Navíc už nemusíme co týden létat za klientem s týmem 40 vývojářů, jak tomu bylo ještě před pár lety,“ dodává Tomáš Vondráček.

Zdroj informací

ACTUM Digital a NejBusiness.cz

Datum

15. února 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

Reklama

Page generated in 3.2813 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál