Biopekárna Zemanka vstupuje se svou nabídkou cirkulárních potravin do vybraných velkoobchodů. Sušenky a krekry vznikající ze zbytkových surovin ve spolupráci s UGO a Plzeňským Prazdrojem tak budou ještě dostupnější českým zákazníkům. Od ledna 2022 mohou zákazníci nově najít Dužinky i v prodejnách Albert a Globus, Pivovarské krekry je možné nově koupit na Wolt Market na pražském Smíchově a v Holešovicích.
„Cirkulární projekty s našimi partnery UGO a Plzeňský Prazdroj nám dlouhodobě dobře fungují. Spolupráci s obchodními řetězci nyní vnímáme jako další smysluplný krok, který nám pomůže dostat se k širší skupině zákazníků a plnit naše stanovené udržitelné strategie do budoucna,“ komentuje rozšíření distribuční sítě Jan Zeman, majitel Biopekárny Zemanka.
Nová expanze do maloobchodních řetězců se týká zejména značky Dužinky. Jde o 3 druhy sušenek - řepné, mrkvové a řepno-mrkvové krekry a jablečné sušenky, jejichž hlavní ingredienci tvoří odšťavněná zelenina s ovocem, kterou UGO za přísných hygienických podmínek sterilizuje a poskytuje Zemance, která z ní následně upeče slané krekry nebo sladké sušenky. Do minulého roku byly Dužinky k zakoupení na e-shopu Biopekárny Zemanka, v DM Drogerii a ve vybraných UGO Freshbarech a Salateriích. Nově je zákazníci také pořídí v řetězci supermarketů a hypermarketů Albert a v hypermarketech Globus provozovaných v České republice.
Další prodejní sítí, na kterou se rodinná biopekárna z Oříkova na Sedlčansku přesouvá, je Wolt Market. V jejich kamenné prodejně na Smíchově a v Holešovicích aktuálně nabízí svůj vůbec první cirkulární produkt Pivovarské krekry. Ty už od roku 2020 peče ve spolupráci s Plzeňským Prazdrojem a v originálních recepturách aplikuje zbytkové mláto po výrobě piva.
„Nedávno jsme představili veřejnosti naši Strategii udržitelnosti s cíli pro následujících pět let. Významné místo ve strategii mají partnerské spolupráce a inspirace ostatních podnikatelů k udržitelným projektům a já věřím, že právě podobné spolupráce, o které nyní mají zájem velké řetězce, inspirující jsou,“ vysvětluje záměr cirkulárních aktivit Jan Zeman, v nichž Biopekárna Zemanka hodlá pokračovat i do budoucna. Už v blízkých měsících uvede ve spolupráci s Mamacoffee další cirkulární výrobek zacílený na prodejny Kaufland.
Vedle partnerské spolupráce zahrnuje udržitelná strategie Zemanky další stěžejní body jako obnovitelná energie, znalost a transparentnost původu surovin či podpora bezobalových systémů. Je na místě připomenout, že produkty Biopekárny Zemanka se dají již běžně nakoupit bez obalu v prodejnách Albert.
Biopekárna Zemanka s.r.o. a NejBusiness.cz
1. února 2022
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...
V průmyslovém parku v Banské Bystrici bylo úspěšně uvedeno do provozu největší smart bateriové úložiště na...
Obchodní řetězec PENNY pokračuje ve zvyšování mezd, ty od 1. března stouply bezmála sedmi tisícovkám...