Český výrobce brambůrků, společnost Petr Hobža Snack, se po deseti letech rozhodla pro redesign obalů produktové řady Moravských brambůrků. Nový obal má oslovit i mladší skupinu zákazníků díky svému modernějšímu vzhledu. Stále si ale zachovává příbuznost k Moravě v podobě folklórních motivů a částečně také průhlednost sáčku.
Česká rodinná firma Petr Hobža Snack letos představuje oblíbenou řadu Moravských brambůrků (175 g) v nových obalech. „Naším cílem bylo vytvořit design, který bude modernější, ale pořád bude pracovat s moravskými folklórními motivy, které jsou pro naše produkty typické,“ říká Libor Hobža, výrobní ředitel Petr Hobža Snack.
Moravské a Strážnické brambůrky si zákazníci dlouhodobě spojují s průhlednými sáčky – tento prvek u nových obalů řady Moravských brambůrků zůstal zachován v podobě průhledného pruhu v centrální části sáčku. „Jsme přesvědčeni, že zákazník by měl vidět zboží, které si kupuje,“ doplňuje Petr Hobža mladší, obchodní ředitel. „Výrobky v balení z metalické fólie mohou mít sice delší dobu trvanlivosti, ale my raději připravujeme častěji čerstvější várky brambůrků, u kterých pak nekupujete zajíce v pytli,“ dodává Libor Hobža.
Moravské brambůrky v novém obalu s jemnými ilustracemi mohou zákazníci zakoupit v českých obchodech za doporučenou cenu 39,90 Kč už od ledna. K dostání jsou příchutě hořčice, česnek, sůl a paprika. Příchuť černý pepř se solí je v České republice k dostání pouze ve strážnické podnikové prodejně. Výměna obalů probíhá u jednotlivých příchutí postupně od začátku roku 2022.
Společnost Petr Hobža Snack dbá na proces výroby smažených lupínků a neustále investuje do jejího zlepšení. V roce 2020 ve Strážnici nainstalovali a spustili novou výrobní linku s výkonem 1,2 tuny brambůrků za hodinu, kapacita výroby se tak čtyřnásobně zvýšila. V létě 2021 ve Strážnici proběhla další část instalace nových technologií. Výrobna nyní zahrnuje také novou balicí linku, která zvládne připravit 7 000 kartonů brambůrků denně.
Firmu na výrobu brambůrek založil Petr Hobža starší, přičemž prvopočátky výroby spadají do roku 1988. Firma má v současné době okolo 50 zaměstnanců a posledních šest let rostou Strážnické brambůrky meziročně o pět až deset procent. Linka denně vyrobí ze 60 tun brambor 15 až 17 tun bramborových lupínků. Výroba Petra Hobži je výjimečná tím, že vynechává proces blanšírování, čímž je výroba komplikovanější, ale pozitivně se to promítá do chuti výrobku. Firmu v současné době vedou synové zakladatele Petr a Libor.
Petr Hobža Snack a.s. a NejBusiness.cz
25. ledna 2022
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....