Mediální společnosti TISCALI MEDIA, a.s. a ARBOmedia, s.r.o., které na trhu vystupují jako jeden subjekt zajišťující prodej online inzerce na českém a slovenském trhu, zásadně posilují v počtu reklamních impresí. Nově teď zastupují weby vydavatelství Extra Online Media a zpravodajský server TÝDEN.cz, který spadá pod skupinu EMPRESA MEDIA.
Portfolio cca 130 webů, kam dnes patří velké české projekty jako Uschovna.cz, Echo24.cz, Tiscali.cz, Osobnosti.cz, Games.cz, Fights.cz, Ulékaře.cz, NášRegion.cz a další, doplní weby eXtra.cz, Lifee.cz, G.cz, Extralife.cz, OneTV.cz a TÝDEN.cz.
Celkový měsíční zásah bude doměřen v lednových číslech Netmonitoru začátkem února 2022. „Předpoklad je, že budeme atakovat první příčky žebříčku TOP 10 vydavatelů,“ komentuje akvizici Michal Kubík, CEO TISCALI MEDIA, a.s. „Na trhu jsme více než 13 let. Máme velké zkušenosti jak s tvorbou a provozem vlastních webových projektů, tak s obchodním zastoupením subjektů, které nemají vlastní obchodní tým. Naše společnosti zároveň nabízí klientům možnosti kompletního fullservice,“ dodává.
„Rok 2022 bude opět zajímavý. Věříme v růst trhu, a proto se zaměřujeme na zastupovaná média, do nichž také značně investujeme. Nové zařazení webů Extra Online Media a EMPRESA MEDIA do našeho portfolia a pokračující dlouhodobá spolupráce s Echo Media je toho důkazem. Cíl pro rok 2022 je zvýšit růst hlavně ve službách a přímém obchodu, které tvoří nemalou část našeho obratu. Tímto chceme naše obraty ještě více diverzifikovat a nebýt závislí na jednom typu příjmu,“ doplňuje CEO ARBOmedia Petr Jaroš.
„Ceny reklamních formátů obecně rostou. Každý rok dochází ke zdražení, které odráží změny na reklamním trhu. Jak se trh vyvíjí a mění, některé formáty jsou více poptávané, a tím se cena tlačí výš. Některé naopak zlevňují či se drží na stávající úrovni. Náš obchodní tým se snaží s těmito změnami efektivně pracovat tak, aby klienti dostávali maximální přidanou hodnotu a ceny se mohly udržet na stávající a přijatelné úrovni, což tak ostatně děláme již celou řadu let. Rozšiřujeme hlavně reklamní balíčky, nově například „Bulvár pack“ s Extra.cz či „Zpravodajský pack“ o Echo24.cz a TÝDEN.cz. Nadále držíme obchodní podmínky pro agentury i v roce 2022,“ vysvětluje obchodní ředitel skupiny TM/ARBO Karel Brýna.
ARBOmedia s.r.o. a NejBusiness.cz
15. ledna 2022
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....
V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....
VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...