ARBOmedia zásadně posiluje v portfoliu webů

ARBOmedia zásadně posiluje v portfoliu webů

Mediální společnosti TISCALI MEDIA, a.s. a ARBOmedia, s.r.o., které na trhu vystupují jako jeden subjekt zajišťující prodej online inzerce na českém a slovenském trhu, zásadně posilují v počtu reklamních impresí. Nově teď zastupují weby vydavatelství Extra Online Media a zpravodajský server TÝDEN.cz, který spadá pod skupinu EMPRESA MEDIA.

Portfolio cca 130 webů, kam dnes patří velké české projekty jako Uschovna.cz, Echo24.cz, Tiscali.cz, Osobnosti.cz, Games.cz, Fights.cz, Ulékaře.cz, NášRegion.cz a další, doplní weby eXtra.cz, Lifee.cz, G.cz, Extralife.cz, OneTV.cz a TÝDEN.cz.

Celkový měsíční zásah bude doměřen v lednových číslech Netmonitoru začátkem února 2022. „Předpoklad je, že budeme atakovat první příčky žebříčku TOP 10 vydavatelů,“ komentuje akvizici Michal Kubík, CEO TISCALI MEDIA, a.s. „Na trhu jsme více než 13 let. Máme velké zkušenosti jak s tvorbou a provozem vlastních webových projektů, tak s obchodním zastoupením subjektů, které nemají vlastní obchodní tým. Naše společnosti zároveň nabízí klientům možnosti kompletního fullservice,“ dodává.

Růst ve službách a posilování portfolia je pro tento rok naší prioritou

„Rok 2022 bude opět zajímavý. Věříme v růst trhu, a proto se zaměřujeme na zastupovaná média, do nichž také značně investujeme. Nové zařazení webů Extra Online Media a EMPRESA MEDIA do našeho portfolia a pokračující dlouhodobá spolupráce s Echo Media je toho důkazem. Cíl pro rok 2022 je zvýšit růst hlavně ve službách a přímém obchodu, které tvoří nemalou část našeho obratu. Tímto chceme naše obraty ještě více diverzifikovat a nebýt závislí na jednom typu příjmu,“ doplňuje CEO ARBOmedia Petr Jaroš.

Ceny reklamy zdražují. Je to komodita, která je ale obchodovatelná

„Ceny reklamních formátů obecně rostou. Každý rok dochází ke zdražení, které odráží změny na reklamním trhu. Jak se trh vyvíjí a mění, některé formáty jsou více poptávané, a tím se cena tlačí výš. Některé naopak zlevňují či se drží na stávající úrovni. Náš obchodní tým se snaží s těmito změnami efektivně pracovat tak, aby klienti dostávali maximální přidanou hodnotu a ceny se mohly udržet na stávající a přijatelné úrovni, což tak ostatně děláme již celou řadu let. Rozšiřujeme hlavně reklamní balíčky, nově například „Bulvár pack“ s Extra.cz či „Zpravodajský pack“ o Echo24.cz a TÝDEN.cz. Nadále držíme obchodní podmínky pro agentury i v roce 2022,“ vysvětluje obchodní ředitel skupiny TM/ARBO Karel Brýna.

Zdroj informací

ARBOmedia s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

15. ledna 2022

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

10. května 2024

Investiční fond Vetfund otevírá nejmodernější veterinární kliniku v ČR

V Praze na Palmovce zahájila od května svou činnost nejmodernější veterinární klinika v České republice....

2. května 2024

VDT Technology dokončila projekt digitálního dvojčete úpravny vody

VDT Technology, vývojář digitálních aplikací pro vodárenský průmysl, dokončil spolu s partnery inovativní...

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

Reklama

Page generated in 3.2062 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál