Mediální společnosti TISCALI MEDIA, a.s. a ARBOmedia, s.r.o., které na trhu vystupují jako jeden subjekt zajišťující prodej online inzerce na českém a slovenském trhu, zásadně posilují v počtu reklamních impresí. Nově teď zastupují weby vydavatelství Extra Online Media a zpravodajský server TÝDEN.cz, který spadá pod skupinu EMPRESA MEDIA.
Portfolio cca 130 webů, kam dnes patří velké české projekty jako Uschovna.cz, Echo24.cz, Tiscali.cz, Osobnosti.cz, Games.cz, Fights.cz, Ulékaře.cz, NášRegion.cz a další, doplní weby eXtra.cz, Lifee.cz, G.cz, Extralife.cz, OneTV.cz a TÝDEN.cz.
Celkový měsíční zásah bude doměřen v lednových číslech Netmonitoru začátkem února 2022. „Předpoklad je, že budeme atakovat první příčky žebříčku TOP 10 vydavatelů,“ komentuje akvizici Michal Kubík, CEO TISCALI MEDIA, a.s. „Na trhu jsme více než 13 let. Máme velké zkušenosti jak s tvorbou a provozem vlastních webových projektů, tak s obchodním zastoupením subjektů, které nemají vlastní obchodní tým. Naše společnosti zároveň nabízí klientům možnosti kompletního fullservice,“ dodává.
„Rok 2022 bude opět zajímavý. Věříme v růst trhu, a proto se zaměřujeme na zastupovaná média, do nichž také značně investujeme. Nové zařazení webů Extra Online Media a EMPRESA MEDIA do našeho portfolia a pokračující dlouhodobá spolupráce s Echo Media je toho důkazem. Cíl pro rok 2022 je zvýšit růst hlavně ve službách a přímém obchodu, které tvoří nemalou část našeho obratu. Tímto chceme naše obraty ještě více diverzifikovat a nebýt závislí na jednom typu příjmu,“ doplňuje CEO ARBOmedia Petr Jaroš.
„Ceny reklamních formátů obecně rostou. Každý rok dochází ke zdražení, které odráží změny na reklamním trhu. Jak se trh vyvíjí a mění, některé formáty jsou více poptávané, a tím se cena tlačí výš. Některé naopak zlevňují či se drží na stávající úrovni. Náš obchodní tým se snaží s těmito změnami efektivně pracovat tak, aby klienti dostávali maximální přidanou hodnotu a ceny se mohly udržet na stávající a přijatelné úrovni, což tak ostatně děláme již celou řadu let. Rozšiřujeme hlavně reklamní balíčky, nově například „Bulvár pack“ s Extra.cz či „Zpravodajský pack“ o Echo24.cz a TÝDEN.cz. Nadále držíme obchodní podmínky pro agentury i v roce 2022,“ vysvětluje obchodní ředitel skupiny TM/ARBO Karel Brýna.
ARBOmedia s.r.o. a NejBusiness.cz
15. ledna 2022
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...