Ručně vyráběná keramika Made In Japan - krása, design a kvalita ze země vycházejícího slunce

Ručně vyráběná keramika Made In Japan - krása, design a kvalita ze země vycházejícího slunce

Luxusní japonské ručně vyráběné keramické nádobí značky Made In Japan (MIJ) se již více než 30 let dováží z Japonska do Austrálie a od roku 2016 se díky společnosti MIJ Europe, která sídlí v Praze, dováží také k zákazníkům do Evropy včetně ČR.

Výrobci keramiky pod značkou Made In Japan jsou přímo japonští mistři z ostrova Honšú. Tato přírodní keramika bez škodlivých barviv a kovů se vyrábí ručně tradičním způsobem v malých místních rodinných pecích, z místních jílů, a do výroby se promítají znalosti několika generací mistrů hrnčířských cechů. Každý kus nádobí je originál s designem, který je v Evropě takřka bezkonkurenční. Přitom nádobí je natolik kvalitní, že bez újmy snese opakované mytí v myčce na nádobí, stohování i používání příborů, nebo použití v mikrovlnné troubě.

„Jsme výhradním dovozcem této krásné japonské ručně vyráběné keramiky, kterou používají profesionálové v nejlepších restauracích v Evropě včetně těch michelinských. U nás se můžete s nádobím značky MIJ setkat například v restauracích Field, The Eatery, Sasazu, Taro, Four Seasons, Entrée, Eska, Hemingway Bar a mnoha dalších. Najdete ho také v nabídce největších maloobchodních prodejen a e-shopů jako Kulina, Alza, Bonami, Mall nebo Vemzu,” říká Michael Žuravlov, obchodní manažer MIJ Europe. „Kromě profi kuchařů je také velmi oblíbené u food a decor stylistů a najdete ho i v řadě kuchařek např. v kuchařské knize #UPGRADE Kristíny Nemčkové, nejmladší vítězky prestižní kuchařské reality show MasterChef, která aktuálně pracuje a sbírá zkušenosti v michelinské restauraci Story v Londýně. Nádobí MIJ používají také účastníci kurzů vaření v největší škole vaření v ČR Chefparade,” dodává.

„Nádobí MIJ jsme si vybrali především pro jeho přirozený vzhled, způsob zdobení, kdy každý kus je originál, velkou škálu barev a možností, které se nám skvěle hodí do restaurace. Zároveň oceňuji velkou výdrž, bytelnost a také stálost vzhledu a barev. Líbí se mi nepřeberné množství tvarů, velikostí a možností, které jednotlivé řady nabízejí. Vždy můžeme vybrat ten správný talíř, který se nám hodí,” říká Pavel Býček, šéfkuchař a spolumajitel restaurace The Eatery, které letos průvodce Michelin Guide za její vysokou kvalitu za přijatelnou cenu udělil prestižní ocenění Bib Gourmand. „Také velmi oceňuji samotnou spolupráci s MIJ Europe, jejich proklientský servis, ochotu a proaktivitu při řešení čehokoliv,” dodává.

„Keramiku Made In Japan používám už dlouho. Prvně jsem se s ní potkala jako host v restauraci a byla to „láska na první pohled“. Ihned jsem si ji musela pořídit, a tak se objevila i v mé kuchařce #UPGRADE. Překvapila mě svou odolností, a i při každodenním používání neztrácí svůj lesk a barvu. Co kus to originál a oceňuji, jak hezky doplní servírování jídla, která připravuji. Talíř je pro servis jídla něco jako kvalitní plátno pro malíře,” doplňuje Kristína Nemčková, jejíž instagramový profil made_by_kristina dnes sleduje již více než 135 tisíc lidí.

Nemusíte být milovníkem jen asijského jídla, nádobí značky MIJ představuje japonskou kvalitu, která zapadne do každé moderní kuchyně díky pestré nabídce tvarů, stylů i vzorů. V unikátních kolekcích najdete jídelní servis, talíře mělké i hluboké, misky, mísy, tácy, servírovací sety na sushi, čajový servis, jídelní hůlky nebo misky na saké a mnoho dalších stylových a originálních produktů, se kterými bude vaše stolování skutečný zážitek. Mezi ty nejoblíbenější patří misky typu Udon či Ramen, nebo dárkové sety misek s hůlkami či kompletní sushi sety.

„Z aktuálních kolekcí patří mezi ty nejprodávanější nádobí z kolekce “Copper Swirl”, což je překrásně bronzově hnědá keramika s výraznou modrou glazurou, ve které je ručně vytvarovaná spirála. Jedná se o velmi efektní a náročnou ruční technikou vyráběnou kolekci nádobí. Každý kus tohoto nádobí je originál, který je ideální pro degustační menu, dezerty a pestrá jídla,” říká Michael Žuravlov.

Japonské nádobí MIJ

Historie japonského nádobí - 'Minoyaki', typ japonské keramiky, má svůj původ v prefektuře Gifu na centrálním ostrově Honšú v Japonsku. V regionu se nachází velké množství hlíny – suroviny pro výrobu keramiky, a tak zde vznikla staletá tradice její výroby. V tomto regionu stále vzniká keramika vyrobená místními řemeslníky, kteří svými zkušenostmi a dovednostmi vzdávají hold svým předchůdcům, zatímco současný designový přístup posouvá tuto formu umění do nových výšin. Keramické řady nádobí MIJ pocházejí z malých rodinných pecí v Gifu, lakované zboží z Wakajamy a zbytek sortimentu z celého Japonska.

Made In Japan Europe (MIJ Europe)

MIJ Europe je velkoobchodním dovozcem a distributorem luxusního nádobí značky Made In Japan do Evropy a ČR. Za 5 let působení na evropském trhu má více než 200 velkoobchodních zákazníků z oblasti restaurací, hotelů, designových obchodů a cateringových společností. Pomáhá také s pop-up a dalšími speciálními akcemi s dodávkou nádobí. V pražském skladu MIJ Europe jsou zákazníkům a velkoobchodním partnerům neustále dostupné stovky druhů nádobí a doplňků ze všech kolekcí. Cílem společnosti je nabízet jedinečné produkty, které lze používat každý den k obohacení rodinného života v domácnosti a kuchyni.

Zdroj informací

MIJ Europe a NejBusiness.cz

Datum

9. ledna 2022

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.0827 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál