Blýskněte se letos originálním reklamním dárkem!

Jaký dárek pořídit svým klientům či obchodním partnerům, aby za něj byli rádi a opravdu ho používali? Na předmětu také musíte mít své logo, aby dobře sloužil vaší propagaci. Když obě podmínky zkombinujete, je jasné, že dárkem by měl být nějaký předmět denní potřeby.
Přidejte k němu kvalitní provedení, materiál a vhodně umístěné logo vaší značky a budete mít vystaráno. Podívejte se na nápady, které vám výběr toho správného reklamního dárku usnadní.
- Brčka na pití, která se dají použít opakovaně
Taková brčka minimalizují odpad a reagují na omezení výroby jednorázových plastových výrobků. Jelikož svět začíná plout na vlně udržitelnosti, lidé o ně začali projevovat v poslední době zvýšený zájem. Na firmy, které se snaží chovat ekologicky, panuje ve společnosti pozitivnější názor, tak proč neudělat něco pro planetu, a zároveň nezapracovat na své image?
- Kryty na webkamery notebooků
V současnosti pracuje velké procento lidí z domova. Kryty na webkamery jsou užitečnými pomocníky, kteří předcházejí nepříjemným situacím, kdy někdo nechá po pracovním rozhovoru omylem zapnutou svoji webkameru a ta zachytí z domácího prostředí, co nemá.
- Plechové hrnečky
Potištěné hrnky patří mezi snad vůbec nejoblíbenější reklamní předměty, které si můžete nechat vyrobit. Proč je ale letos nepřizpůsobit trendům? Do módy se totiž opět vrací retro styl hrnečků. Tzv. plecháčky jsou odolné, praktické a skvěle na nich vynikne váš vlastní originální design!
- Kvalitní cestovní tašky a přenosné hrnky nebo termosky
Cestovní doplňky se hodí vždy. Lidé je používají často, a to i v případě, že se jedná o reklamní předměty. Musí být ale vysoce funkční a z kvalitních materiálů, jen tak se jich vaši klienti nebudou chtít jen tak zbavit. Máte business spojený s cestovním ruchem? O důvod víc se pro ně rozhodnout!
- Látkové tašky
Spoustu lidí v posledních letech dává přednost vlastní látkové tašce před jednorázovou plastovou či papírovou z hypermarketu. Šetrný přístup k životnímu prostředí a tzv. zero waste je všude kolem nás. Tak proč neudělat pozitivní krok i ve firmě tou správnou volbou reklamních předmětů?
- Nálepky
Samolepky s logem patří mezi malé předměty s velkým účinkem, protože pomáhají dlouhodobě budovat povědomí o značce. Pokud chcete zvýšit hodnotu dárku, můžete je darovat nalepené na kvalitních, původně nereklamních předmětech, například na krytu na mobil nebo notebook, na krásné skleněné láhvi, diáři a podobně.
- Zápisníky
Na schůze, porady i na poznámky u psacího stolu… Reklamní předmět v podobě zápisníku, který je v kvalitních deskách a s nenápadným logem, potěší každého klienta.
- Deštník
Je to užitečný dárek, který obdarovanému dobře a často poslouží. Ať už zvolíte vystřelovací variantu nebo model s dřevěnou rukojetí – čím funkčnější a honosnější, tím lepší.
- Bezdrátová sluchátka
Pokud se vaše firma zabývá například produkty, které se týkají zdravého životního stylu a cvičení, bude se tento dárek vašim klientům určitě hodit. V posilovně si tak na vás vždy vzpomenou.
- Smartwatch
Kdo by dnes pohrdl chytrými hodinkami? Umí toho víc než dost: měří úroveň stresu, spálené kalorie a lze s nimi i vybírat z bankomatu. Pokud máte zejména mladé klienty, tento dárek může být trefou do černého!
A proč si dát na výběru firemního dárku záležet? Klient snadno pozná, jestli dostává jako dárek levný promo předmět, jen „aby se neřeklo“. Obratem se ho pak zbaví a pro firmu se jedná o vyhozené peníze. V tom horším případě tím klesne klientovo mínění o firmě. Když ale klient dostane něco, co ho potěší nebo nadchne, bude si firmu pozitivně připomínat přirozeně ji propagovat svému okolí.
Až vyberete dokonalý reklamní předmět, nepokazte si svůj dárek příliš křiklavou reklamou. Decentní provedení udělá takový předmět použitelnější a díky tomu ho klient bude opravdu s radostí a často používat.
Zdroj informací
Datum
Fotogalerie