Největší provozovatel kontaktních center v Česku prokázal svou odbornost a splnil náročné podmínky výběrového řízení pořádaného Pillow pojišťovnou. Od poloviny září tak Conectart pomáhá Pillow pojišťovně s péčí o stávající i nové klienty na českém trhu.
„Nové call centrum obsluhuje sedm operátorů, kteří vyřizují hlášení škodních událostí, poskytují informace o platbách, sjednaných pojistkách a jejich parametrech nebo poradí a sjednají pojištění vozidel, úrazu či nemoci,“ uvedl Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart. Školení operátorů začalo 13. září. O čtyři dny později byl pak uskutečněn první hovor.
„Když jsme před 2 lety zakládali Pillow jako první plně digitální pojišťovnu postavenou na srozumitelnosti a férovosti, neuměli jsme přesně odhadnout zájem klientů. Naše nabídka zaujala tak moc, že jsme se stali nejrychleji rostoucí pojišťovnou v Česku a museli jsme ihned posílit naše klientské centrum,“ prozrazuje Jakub Strnad, zakladatel a CEO Pillow pojišťovny. A dodává: „Důkazem jednoduchosti našeho pojištění je reakce našich nových kolegů z Conectartu, kteří si během několika dní osvojili všechny podmínky našich produktů. To by u tradičních pojistek s podmínkami na sto stran nebylo nikdy možné.“
Conectart a NejBusiness.cz
7. prosince 2021