DoDo završuje přerod startupu v mezinárodní firmu vznikem DoDo Group

DoDo završuje přerod startupu v mezinárodní firmu vznikem DoDo Group

Logistický startup DoDo prochází transformací a po vydařené zahraniční expanzi mění strukturu. Jako doklad přerodu startupu v mezinárodně úspěšnou firmu vzniká skupina DoDo Group, v jejímž čele bude stát dosavadní CEO DoDo Michal Menšík. Provozním ředitelem skupiny se stává Martin Marek, který dočasně zastane rovněž roli CEO pro Českou a Slovenskou republiku.

Společnost DoDo na domácím trhu každoročně rapidně roste, ale čím dál jasnější prioritou je pro startup také zahraniční expanze. Od svých ambicí DoDo ani v době koronavirové pandemie neustoupilo a podařilo se mu svou značku úspěšně etablovat například v Maďarsku, posílit pozici na Slovensku a růst také v Polsku a Bulharsku. V rozšiřování svých služeb za hranice chce firma dál pokračovat a aktivně připravuje také vstup na německý a rakouský trh.

„Český trh pro nás vždy bude atraktivní, a hlavně mimořádnou výzvou, protože je i oproti západní konkurenci nesmírně vyspělý, a dává prostor zkoušet nové věci a neustále posouvat zákaznickou zkušenost. Zároveň ale dozrál čas plně se vrhnout také do zahraniční expanze, čemuž musíme přizpůsobit i naši organizační strukturu. Vznik DoDo Group nám umožní dále rozvíjet služby na domácím trhu, ale zároveň se naplno a cílevědomě věnovat i právě expanzi na klíčové trhy,” vysvětluje pozadí změny Michal Menšík z nově nabyté pozice CEO DoDo Group.

Post Chief Operating Officer DoDo Group zaujme Martin Marek, který ve společnosti tři roky působí v pozici „Managing Director“. Martin Marek zároveň dočasně zastane roli CEO pro Českou republiku a Slovensko a na starost tedy bude mít jak provoz celé skupiny, tak i řízení strategických projektů v Česku a sousedním Slovensku. 

„Těší mě, kam až se nám podařilo vypracovat a zároveň jsem si jist, že to je jen začátek. S čím dál větší škálou a komplexitou bude ještě důležitější se neustále držet na technologické špičce a inovovat, abychom dokázali být maximálně efektivní a dále do logistiky přinášeli tolik potřebnou udržitelnost. Budeme proto dále vylepšovat naši vlastní logistickou platformu, rozvíjet projekt zónové logistiky a dále pracovat s naším franšízovým modelem, který má po pilotním provozu výborné výsledky,” komentuje Martin Marek

Důraz na ambici rozvíjet služby v zahraničí i doma dokládá i průběžné posilování managementu firmy o renomované posily. Na pozici Chief Commercial Officer do DoDo v nedávné době nastoupil Peter Menky, který po 8 letech působení v čele marketingu společnosti Panasonic bude v DoDo zaštiťovat kompletní obchodní strategii a řízení marketingového týmu.  

DoDo

DoDo spadající do fondu V-Sharp funguje v rámci segmentu B2B jako vysoce efektivní, spolehlivé a „tailor-made“ řešení poslední míle. Startup DoDo, který aktuálně operuje se zhruba 2 000 kurýry a 800 automobily, působí prakticky ve všech větších městech České republiky. Svoje služby již ale startup rozšířil i do sousedního Slovenska, Polska, do Maďarska či Bulharska.

DoDo je zároveň vysoce flexibilní osobní asistenční a kurýrní služba, která je na základě objednávky pomocí SMS nebo Facebook Messengeru schopna zajistit okamžitou pomoc s takřka jakýmkoli problémem – ať se jedná o dovoz čerstvé pizzy, nákup kancelářských potřeb, vyzvednutí obleku z čistírny či podání zásilky na poště.

Zdroj informací

DoDo a NejBusiness.cz

Datum

2. prosince 2021

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme



Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.1341 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál