Tesco Mobile představuje revoluční tarif SIMPLE

Tesco Mobile představuje revoluční tarif SIMPLE

Změna zákaznického chování se zásadním způsobem projevila i v oblasti telekomunikací. Ubylo volání a posílání běžných SMS zpráv, naopak vzrostl zájem o velké datové balíčky, zákazníci tak stále ve větší míře preferují platbu přímo z platební karty. Na proměnu zákaznických preferencí pružně zareagoval jeden z největších virtuálních operátorů Tesco Mobile.

V Česku je aktuálně cca 14 milionů aktivních SIM karet, z toho připadá na virtuální operátory 8 % (cca 1,2 milionu zákazníků). Pandemie covidu zásadním způsobem změnila zákaznické chování, to se projevilo i v telekomunikacích. Vzrostl zájem o online dobíjení a hrazení balíčků přímo z platebních karet. „Pro zákazníky jsou nyní jasnou první volbou velké datové balíčky. Pozorujeme pokles v množství odesílání SMS zpráv. Zákazníci stále více nahrazují klasické volání a hlavně SMS zprávy službami pro okamžité zasílání zpráv (Instant messaging). U velkých operátorů dochází k migraci z předplacenek na paušály a vytvářeni rodinných nabídek,“ vysvětluje Jan Semotán, generální ředitel Tesco Mobile pro ČR a SR.

Na změnu zákaznického chování reagoval i virtuální operátor Tesco Mobile. U nejčastěji využívaných balíčků navýšil objem až na trojnásobek a to i stávajícím i novým zákazníkům. „Velký zájem zákazníků byl o naší novinku DIGI, která umožňuje hrazení balíčku přímo z platební karty. V naší aplikaci jsme spustili funkci MOJE RODINA, která umožňuje propojení vice účtů a až 4 čísla si mezi sebou volají zdarma. Poslední novinkou je pak revoluční tarif SIMPLE, který v sobě propojuje výhody předplacenek s paušály,“ říká Jan Semotán.

Jak napovídá název samotné tarifu (SIMPLE) je to opravdu jednoduché. Zákazník si zakoupí SIM kartu, následně si stáhne aplikaci, ve které zadá platební kartu a pak už si jen vybere nejvhodnější tarif. Cena se strhává z platební karty při aktivaci tarifu. Platnost je 30 dní, pak se automaticky obnoví (pokud není deaktivován). Více informací naleznete na www.simple.cz. Zákazník si může zvolit jednu za čtyř možností:

Tarif SIMPLE 2GB se nyní nabízí na zkoušku za 1Kč (akce platí do konce 2021).

U tarifu SIMPLE DATA stojí minuta volání 2.5 Kč a jedna SMS zpráva 1,5 Kč.

Tesco Mobile

Virtuální operátor, který navazuje na několikaleté zahraniční zkušenosti z Velké Británie, Irska, Slovenska a dalších zemí. Od května 2013 poskytuje služby plnohodnotného mobilního operátora i v České republice. Své služby provozuje prostřednictvím sítě O2, díky které nabízí svým zákazníkům 99,6% pokrytí a prvotřídní kvalitu. Portfolio služeb, které neustále rozvíjí, je postavené na bázi předplacených karet. Prostřednictvím distribuční sítě obchodů Tesco a dalších partnerů nabízí více než 8 000 míst k dobití.

Zdroj informací

Tesco Stores ČR a.s. a NejBusiness.cz

Datum

17. listopadu 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

27. dubna 2025

SGEF reportuje 36% nárůst financování strojů a technologických zařízení

Société Générale Equipment Finance (SGEF), tuzemský lídr nebankovního financování firem a člen Skupiny...

25. dubna 2025

Flexibilních kanceláří v Česku už je přes 172 500 metrů čtverečních. A bude jich více i v regionech

Flexibilní kanceláře v Česku zažívají rekordní růst. Po utlumení poptávky během pandemie sledujeme výrazné...

22. dubna 2025

IROP v roce 2024: 2 409 podpořených projektů a investice za 26,5 miliardy korun

Integrovaný regionální operační program (IROP) v roce 2024 významně podpořil rozvoj regionů napříč všemi...

17. dubna 2025

Inspekce práce v loňském roce při kontrolách odhalila téměř 2 tisíce nelegálně pracujících osob

V uplynulém roce 2024 bylo při kontrolách Státního úřadu inspekce práce odhaleno téměř 2 tisíce nelegálně...

9. dubna 2025

ABB, Smart View a Keyence otevřely studentům dveře do reálného světa robotiky na RoboVision Hackathonu

ABB, Smart View a Keyence uspořádali RoboVision Hackathon, který studentům nabídl jedinečnou možnost...

8. dubna 2025

Exportéři hledají nové trhy. Diverzifikace je klíčem ke stabilitě a odolnosti

České firmy přehodnocují své exportní strategie v reakci na geopolitický vývoj, regulatorní změny a...

10. března 2025

Česká EAG ohlásila dvě akvizice v Německu za více než miliardu

osud roztříštěný evropský trh se softwarovými, datovými a analytickými nástroji pro obchodování s novými i...

28. února 2025

Evropská komise schválila Česku podporu na výrobu tepla z biomasy

Evropská komise schválila podle pravidel EU pro veřejnou podporu český program ve výši přibližně 2,6...

27. ledna 2025

Nůžky odměňování žen a mužů v Česku jsou pořád rozevřené

Mind the gap. Hlášení, které v anglicky mluvících zemích upozorňuje cestující v metru na prostorovou...

22. ledna 2025

Půjčka pro podnikatele je spojená s minimální administrativou

Jen krátká smlouva a žádné osobní jednání, přesně o tom jsou moderní úvěry, které lze vyřešit z pohodlí...

Reklama

Page generated in 1.3461 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál