Změna zákaznického chování se zásadním způsobem projevila i v oblasti telekomunikací. Ubylo volání a posílání běžných SMS zpráv, naopak vzrostl zájem o velké datové balíčky, zákazníci tak stále ve větší míře preferují platbu přímo z platební karty. Na proměnu zákaznických preferencí pružně zareagoval jeden z největších virtuálních operátorů Tesco Mobile.
V Česku je aktuálně cca 14 milionů aktivních SIM karet, z toho připadá na virtuální operátory 8 % (cca 1,2 milionu zákazníků). Pandemie covidu zásadním způsobem změnila zákaznické chování, to se projevilo i v telekomunikacích. Vzrostl zájem o online dobíjení a hrazení balíčků přímo z platebních karet. „Pro zákazníky jsou nyní jasnou první volbou velké datové balíčky. Pozorujeme pokles v množství odesílání SMS zpráv. Zákazníci stále více nahrazují klasické volání a hlavně SMS zprávy službami pro okamžité zasílání zpráv (Instant messaging). U velkých operátorů dochází k migraci z předplacenek na paušály a vytvářeni rodinných nabídek,“ vysvětluje Jan Semotán, generální ředitel Tesco Mobile pro ČR a SR.
Na změnu zákaznického chování reagoval i virtuální operátor Tesco Mobile. U nejčastěji využívaných balíčků navýšil objem až na trojnásobek a to i stávajícím i novým zákazníkům. „Velký zájem zákazníků byl o naší novinku DIGI, která umožňuje hrazení balíčku přímo z platební karty. V naší aplikaci jsme spustili funkci MOJE RODINA, která umožňuje propojení vice účtů a až 4 čísla si mezi sebou volají zdarma. Poslední novinkou je pak revoluční tarif SIMPLE, který v sobě propojuje výhody předplacenek s paušály,“ říká Jan Semotán.
Jak napovídá název samotné tarifu (SIMPLE) je to opravdu jednoduché. Zákazník si zakoupí SIM kartu, následně si stáhne aplikaci, ve které zadá platební kartu a pak už si jen vybere nejvhodnější tarif. Cena se strhává z platební karty při aktivaci tarifu. Platnost je 30 dní, pak se automaticky obnoví (pokud není deaktivován). Více informací naleznete na www.simple.cz. Zákazník si může zvolit jednu za čtyř možností:
Tarif SIMPLE 2GB se nyní nabízí na zkoušku za 1Kč (akce platí do konce 2021).
U tarifu SIMPLE DATA stojí minuta volání 2.5 Kč a jedna SMS zpráva 1,5 Kč.
Virtuální operátor, který navazuje na několikaleté zahraniční zkušenosti z Velké Británie, Irska, Slovenska a dalších zemí. Od května 2013 poskytuje služby plnohodnotného mobilního operátora i v České republice. Své služby provozuje prostřednictvím sítě O2, díky které nabízí svým zákazníkům 99,6% pokrytí a prvotřídní kvalitu. Portfolio služeb, které neustále rozvíjí, je postavené na bázi předplacených karet. Prostřednictvím distribuční sítě obchodů Tesco a dalších partnerů nabízí více než 8 000 míst k dobití.
Tesco Stores ČR a.s. a NejBusiness.cz
17. listopadu 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....