Česká spořitelna významně digitalizuje pojistné produkty a potvrzuje pozici lídra v bankopojištění

Česká spořitelna významně digitalizuje pojistné produkty a potvrzuje pozici lídra v bankopojištění

Česká spořitelna za poslední rok významně posílila na poli digitalizace a díky tomu zrychlila a zjednodušila proces uzavírání jednotlivých produktů životního a neživotního pojištění. Jednotlivé produkty zaměřené na pojištění lze snadno sjednat přímo v digitálním bankovnictví George, a to bez zdlouhavého vyplňování osobních údajů nebo nutnosti návštěvy pobočky.

„V loňském roce jsme díky tomu, že si u nás klienti sjednali pojištění schopnosti splácet úvěry, vyplatili přes 400 milionů korun. Největším nárůstem plnění, který má samozřejmě hlavního jmenovatele - a to pandemii koronaviru - byla ztráta zaměstnání (nárůst o 83 %) a pracovní neschopnost (růst o 21 %),” říká Jakub Jírovec, šéf tribu pojištění v České spořitelně, jehož tým se za poslední dva roky rozrostl z pěti na více než 30 expertů a úzce spolupracuje s kolegy v bance i pojišťovnách. V prvním pololetí letošního roku banka zatím z tohoto pojištění klientům vyplatila pojistné plnění ve výši 278 milionů korun.

Pojištění schopností splácet rostlo a sjednává se větší podíl vyšší varianty zahrnující krytí ošetřování člena rodiny a myslí i na podnikatele při zrušení živnosti. Vlivem pandemie a poklesu zájmu o cestování se meziročně snížil počet klientů, kteří si sjednali cestovní pojištění.

V prodeji neživotního pojištění pak Česká spořitelna posílila meziročně o 54 % a jen od začátku roku do konce září klienti uzavřeli téměř 29 000 nových smluv. „Reagujeme i na významné živelní události. Od léta mohou klienti z oblastí postižených tornádem využít pojištění nemovitosti na rok zdarma,” doplnil Jan Bojko, který má na starosti ve Spořitelně oblast neživotního pojištění.

Česká Spořitelna tradičně mnoha svým klientům pomáhá i se zajištěním jejich příjmu formou životního pojištění. V této oblasti se povedlo zejména vytvořit nový tabletový proces na sjednání životního pojištění, který razantně zvyšuje klientský zážitek z celého procesu, významně ho digitalizuje, navíc zkracuje o více jak 50 % čas, který je potřebný pro sjednání životního pojištění. „Zaměřili jsme se i na skupinu seniorů, která byla z pohledu produktové nabídky dlouhodobě opomíjená a připravili ve spolupráci s pojišťovnou Kooperativa dvě nová rizika MAJÁK a MAJÁK+, která pomáhají nejen seniorům se zorientovat v těžkých životních situacích a v případě MAJÁKU+ některé z nich dokonce vyřeší,“ dodal Lukáš Míka, který má ve Spořitelně na starost životní pojištění.

„Významně jsme akcelerovali v oblasti digitalizace, která se promítla do všech našich pojišťovacích produktů. Díky těmto inovacím umíme klientům většinu produktů zprostředkovat skrze digitální kanály rychleji a pohodlněji. Jak technologicky, tak obchodně jsme potvrdili pozici jednoho z největších poskytovatelů pojištění na českém trhu,” doplnil Jakub Jírovec s tím, že prioritou je klást důraz na péči o klienty a pokračovat v zavádění inovací, které pro klienty znamenají rychlost, jednoduchost a pohodlnost.

Mezi hlavní vylepšení, která za poslední rok Česká spořitelna v oblasti pojištění představila, jsou:

• Rychlé sjednání pojištění majetku v mobilním bankovnictvím George bez nutnosti návštěvy pobočky;
• Snadné a rychlejší sjednání pojištění majetku v pobočkové síti, které probíhá na obrazovce tabletu;
• Infolinka MAJÁK - první produkt ve Spořitelně, který byl vytvořen primárně pro potřeby seniorů;
• Dobré rady k hlášení pojistných událostí v mobilním bankovnictví George;
• Zjednodušení procesu hlášení pojistných událostí přes telefon u pojištění osobních věcí a karet;
• Nové jednorázové cestovní pojištění přímo v mobilním bankovnictví George bez složitého vyplňování osobních údajů a sjednáním do 1 minuty.

Zdroj informací

Česká spořitelna, a.s. a NejBusiness.cz

Datum

5. listopadu 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Doporučujeme

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Zajímavosti a tiskové zprávy

23. dubna 2024

Klimatická neutralita ve stavebnictví. STRABAG chce dosáhnout zdánlivě nemožného do roku 2040

Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...

17. dubna 2024

Bonett pod vlastní značkou otevírá první dvě CNG stanice na Slovensku

Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....

12. dubna 2024

ČEPRO spouští prodej nového paliva se 100% obsahem HVO

Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...

25. března 2024

Direct pojišťovna překonala další dva milníky. Má 3,5 miliardy v portfoliu a půl milionu klientů

Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....

13. března 2024

Komerční banka bude vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ

Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...

13. března 2024

DKV Mobility rozšiřuje síť dobíjecích stanic

Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...

12. března 2024

BILLA svoji novou identitu promítá nejen do svých prodejen

Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...

12. března 2024

SAP představuje novinky ve správě firemních dat s generativní AI

Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...

11. března 2024

Dell inovuje modely notebooků Latitude pro práci s umělou inteligencí

Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...

8. března 2024

Kancelářská budova AFI City 1 dosáhla s příchodem nových nájemců plné obsazenosti

Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...

Reklama

Page generated in 1.2997 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál