Česká spořitelna za poslední rok významně posílila na poli digitalizace a díky tomu zrychlila a zjednodušila proces uzavírání jednotlivých produktů životního a neživotního pojištění. Jednotlivé produkty zaměřené na pojištění lze snadno sjednat přímo v digitálním bankovnictví George, a to bez zdlouhavého vyplňování osobních údajů nebo nutnosti návštěvy pobočky.
„V loňském roce jsme díky tomu, že si u nás klienti sjednali pojištění schopnosti splácet úvěry, vyplatili přes 400 milionů korun. Největším nárůstem plnění, který má samozřejmě hlavního jmenovatele - a to pandemii koronaviru - byla ztráta zaměstnání (nárůst o 83 %) a pracovní neschopnost (růst o 21 %),” říká Jakub Jírovec, šéf tribu pojištění v České spořitelně, jehož tým se za poslední dva roky rozrostl z pěti na více než 30 expertů a úzce spolupracuje s kolegy v bance i pojišťovnách. V prvním pololetí letošního roku banka zatím z tohoto pojištění klientům vyplatila pojistné plnění ve výši 278 milionů korun.
Pojištění schopností splácet rostlo a sjednává se větší podíl vyšší varianty zahrnující krytí ošetřování člena rodiny a myslí i na podnikatele při zrušení živnosti. Vlivem pandemie a poklesu zájmu o cestování se meziročně snížil počet klientů, kteří si sjednali cestovní pojištění.
V prodeji neživotního pojištění pak Česká spořitelna posílila meziročně o 54 % a jen od začátku roku do konce září klienti uzavřeli téměř 29 000 nových smluv. „Reagujeme i na významné živelní události. Od léta mohou klienti z oblastí postižených tornádem využít pojištění nemovitosti na rok zdarma,” doplnil Jan Bojko, který má na starosti ve Spořitelně oblast neživotního pojištění.
Česká Spořitelna tradičně mnoha svým klientům pomáhá i se zajištěním jejich příjmu formou životního pojištění. V této oblasti se povedlo zejména vytvořit nový tabletový proces na sjednání životního pojištění, který razantně zvyšuje klientský zážitek z celého procesu, významně ho digitalizuje, navíc zkracuje o více jak 50 % čas, který je potřebný pro sjednání životního pojištění. „Zaměřili jsme se i na skupinu seniorů, která byla z pohledu produktové nabídky dlouhodobě opomíjená a připravili ve spolupráci s pojišťovnou Kooperativa dvě nová rizika MAJÁK a MAJÁK+, která pomáhají nejen seniorům se zorientovat v těžkých životních situacích a v případě MAJÁKU+ některé z nich dokonce vyřeší,“ dodal Lukáš Míka, který má ve Spořitelně na starost životní pojištění.
„Významně jsme akcelerovali v oblasti digitalizace, která se promítla do všech našich pojišťovacích produktů. Díky těmto inovacím umíme klientům většinu produktů zprostředkovat skrze digitální kanály rychleji a pohodlněji. Jak technologicky, tak obchodně jsme potvrdili pozici jednoho z největších poskytovatelů pojištění na českém trhu,” doplnil Jakub Jírovec s tím, že prioritou je klást důraz na péči o klienty a pokračovat v zavádění inovací, které pro klienty znamenají rychlost, jednoduchost a pohodlnost.
Mezi hlavní vylepšení, která za poslední rok Česká spořitelna v oblasti pojištění představila, jsou:
• Rychlé sjednání pojištění majetku v mobilním bankovnictvím George bez nutnosti návštěvy pobočky;
• Snadné a rychlejší sjednání pojištění majetku v pobočkové síti, které probíhá na obrazovce tabletu;
• Infolinka MAJÁK - první produkt ve Spořitelně, který byl vytvořen primárně pro potřeby seniorů;
• Dobré rady k hlášení pojistných událostí v mobilním bankovnictví George;
• Zjednodušení procesu hlášení pojistných událostí přes telefon u pojištění osobních věcí a karet;
• Nové jednorázové cestovní pojištění přímo v mobilním bankovnictví George bez složitého vyplňování osobních údajů a sjednáním do 1 minuty.
Česká spořitelna, a.s. a NejBusiness.cz
5. listopadu 2021
Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...
Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...
Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...
BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...
Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...
V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...
Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...
Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...
Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...
onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....