Česká spořitelna významně digitalizuje pojistné produkty a potvrzuje pozici lídra v bankopojištění

Česká spořitelna významně digitalizuje pojistné produkty a potvrzuje pozici lídra v bankopojištění

Česká spořitelna za poslední rok významně posílila na poli digitalizace a díky tomu zrychlila a zjednodušila proces uzavírání jednotlivých produktů životního a neživotního pojištění. Jednotlivé produkty zaměřené na pojištění lze snadno sjednat přímo v digitálním bankovnictví George, a to bez zdlouhavého vyplňování osobních údajů nebo nutnosti návštěvy pobočky.

„V loňském roce jsme díky tomu, že si u nás klienti sjednali pojištění schopnosti splácet úvěry, vyplatili přes 400 milionů korun. Největším nárůstem plnění, který má samozřejmě hlavního jmenovatele - a to pandemii koronaviru - byla ztráta zaměstnání (nárůst o 83 %) a pracovní neschopnost (růst o 21 %),” říká Jakub Jírovec, šéf tribu pojištění v České spořitelně, jehož tým se za poslední dva roky rozrostl z pěti na více než 30 expertů a úzce spolupracuje s kolegy v bance i pojišťovnách. V prvním pololetí letošního roku banka zatím z tohoto pojištění klientům vyplatila pojistné plnění ve výši 278 milionů korun.

Pojištění schopností splácet rostlo a sjednává se větší podíl vyšší varianty zahrnující krytí ošetřování člena rodiny a myslí i na podnikatele při zrušení živnosti. Vlivem pandemie a poklesu zájmu o cestování se meziročně snížil počet klientů, kteří si sjednali cestovní pojištění.

V prodeji neživotního pojištění pak Česká spořitelna posílila meziročně o 54 % a jen od začátku roku do konce září klienti uzavřeli téměř 29 000 nových smluv. „Reagujeme i na významné živelní události. Od léta mohou klienti z oblastí postižených tornádem využít pojištění nemovitosti na rok zdarma,” doplnil Jan Bojko, který má na starosti ve Spořitelně oblast neživotního pojištění.

Česká Spořitelna tradičně mnoha svým klientům pomáhá i se zajištěním jejich příjmu formou životního pojištění. V této oblasti se povedlo zejména vytvořit nový tabletový proces na sjednání životního pojištění, který razantně zvyšuje klientský zážitek z celého procesu, významně ho digitalizuje, navíc zkracuje o více jak 50 % čas, který je potřebný pro sjednání životního pojištění. „Zaměřili jsme se i na skupinu seniorů, která byla z pohledu produktové nabídky dlouhodobě opomíjená a připravili ve spolupráci s pojišťovnou Kooperativa dvě nová rizika MAJÁK a MAJÁK+, která pomáhají nejen seniorům se zorientovat v těžkých životních situacích a v případě MAJÁKU+ některé z nich dokonce vyřeší,“ dodal Lukáš Míka, který má ve Spořitelně na starost životní pojištění.

„Významně jsme akcelerovali v oblasti digitalizace, která se promítla do všech našich pojišťovacích produktů. Díky těmto inovacím umíme klientům většinu produktů zprostředkovat skrze digitální kanály rychleji a pohodlněji. Jak technologicky, tak obchodně jsme potvrdili pozici jednoho z největších poskytovatelů pojištění na českém trhu,” doplnil Jakub Jírovec s tím, že prioritou je klást důraz na péči o klienty a pokračovat v zavádění inovací, které pro klienty znamenají rychlost, jednoduchost a pohodlnost.

Mezi hlavní vylepšení, která za poslední rok Česká spořitelna v oblasti pojištění představila, jsou:

• Rychlé sjednání pojištění majetku v mobilním bankovnictvím George bez nutnosti návštěvy pobočky;
• Snadné a rychlejší sjednání pojištění majetku v pobočkové síti, které probíhá na obrazovce tabletu;
• Infolinka MAJÁK - první produkt ve Spořitelně, který byl vytvořen primárně pro potřeby seniorů;
• Dobré rady k hlášení pojistných událostí v mobilním bankovnictví George;
• Zjednodušení procesu hlášení pojistných událostí přes telefon u pojištění osobních věcí a karet;
• Nové jednorázové cestovní pojištění přímo v mobilním bankovnictví George bez složitého vyplňování osobních údajů a sjednáním do 1 minuty.

Zdroj informací

Česká spořitelna, a.s. a NejBusiness.cz

Datum

5. listopadu 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Doporučujeme

Zajímavosti a tiskové zprávy

3. září 2024

OSTROJ naplno rozjel sériovou výrobu letištní techniky pro Oshkosh AeroTech

Opavský strojírenský výrobce OSTROJ rozšířil strategickou spolupráci s americkou společností Oshkosh...

1. září 2024

KB, MONETA a Air Bank nově umožňují vkládat hotovost do sdílené sítě téměř 800 bankomatů

Od srpna mají klienti Komerční banky, Monety a Air Bank možnost vkládat hotovost do téměř 800 sdílených...

19. srpna 2024

Konica Minolta se zaměřila na ochranu firemních dat proti hackerům

Konica Minolta reaguje na stále rostoucí počty hackerských útoků a potřebu maximálního zabezpečení IT...

15. srpna 2024

První ekologická celodřevěná prodejna BILLA vyrůstá ve Vracově na Hodonínsku

BILLA zahájila v červenci výstavbu své první celodřevěné ekologické prodejny v rámci střední a východní...

11. srpna 2024

Brněnská Authentica loni překročila půlmiliardový obrat a otevřela novou divizi

Brněnská skupina Authentica loni poprvé překročila půlmiliardový obrat, který meziročně vyrostl na celkem...

5. července 2024

Výroba vozidel v Česku nadále roste

V České republice bylo v prvních pěti měsících vyrobeno 651 935 osobních vozidel. To je téměř o 10 % víc...

30. června 2024

Největší fotovoltaický střešní projekt v Česku: V CTParku Bor na Plzeňku

Přední evropská developerská společnost CTP vybudovala bez využití finanční dotace dosud nejrozsáhlejší...

13. června 2024

Skanska uvádí na trh novou lokalitu, Habitat Malešice nabídne multifázový projekt s více než 1 000 byty

Skanska představuje svůj doposud největší rezidenční projekt s názvem Habitat a spouští prodej první...

24. května 2024

NOBO AUTOMOTIVE bude vyrábět sedladla pro BMW v GARBE PARKU České Budějovice

Společnost GARBE, specialista na logistické a průmyslové nemovitosti ve střední a východní Evropě,...

20. května 2024

Bonami expanduje do Itálie

onami, prodejce nábytku dekorací a vybavení do domácnosti, se rozšiřuje na další trh, tentokrát do Itálie....

Reklama

Page generated in 1.2236 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál