Do užšího výběru Tech5 každoročně postoupí pět nejvýznamnějších scale-up společností z každé země Evropy. V České republice se letos na nejvyšší příčce umístil brněnský Smartlook, který propojuje nahrávací systém a analytické nástroje. Firmám umožňuje sledovat, k jakým interakcím ze strany návštěvníků dochází na webech nebo v aplikacích. Odborné konsorcium pod hlavičkou The Next Web vybírá pětku oceněných na základě růstu, potenciálu a vlastního výkonu společnosti. Ačkoliv se Smartlook neumístil v top 5 celé Evropy, samotné členství v ,klubu' Tech5 pro vybrané firmy znamená, že vstoupí do exkluzivní sítě mladých, progresivních technologických firem. Navíc získá přístup k investorům a technologickým lídrům starého kontinentu.
“Účast v celoevropském finále Tech5 je pro nás obrovskou ctí, ale i výzvou. Pro celou firmu to znamená, že odvádíme skvělou práci. Na druhou stranu máme ambice v žebříčku nadále stoupat a stát se jedním z hlavních hráčů v evropském SaaS odvětví. Zároveň samotná přítomnost mezi další stovkou founderů a technologických nadšenců je přínosná. Navíc věřím, že i díky tomuto ocenění se nám podaří zapsat se na trhu ve Spojených státech, kam máme namířeno,” komentuje CEO a zakladatel Smartlooku Petr Janošík.
Celoevropským vítězem se pro rok 2021 stala britská eventová platforma Hopin. Cenu společnost založená v roce 2019 obdržela i díky tomu, že za dva roky od spuštění získala investice přesahující miliardu dolarů a je dokonce několikanásobným startupovým jednorožcem. Pětice zástupců České republiky ovšem rozhodně nebyla jen do počtu a brněnský Smartlook byl jako držitel první příčky v dobré společnosti. Doplňovaly ho totiž další vycházející hvězdy lokální startupové scény – chytré řešení logistiky Dodo, platforma pro sdílení zážitků z virtuální reality LIV, software pro prediktivní analýzu a zabezpečení síťové infrastruktury IP Fabric a Time is Ltd., který se zabývá produktivitou firemní komunikace. Všichni společně mohou být právem pyšní. Ne každý den se totiž dostanete mezi stovku nejatraktivnějších mladých firem v Evropě.
Smartlook kouzlí s analytikou dat. Jde o software, který propojuje nahrávací systém a analytické nástroje a díky kterému mohou firmy sledovat, k jakým interakcím ze strany návštěvníků dochází. Kombinace živých nahrávek a pokročilých analytických funkcí umožňuje zhlédnout nejdůležitější momenty cesty uživatele přímo očima zákazníka. Neunikne vůbec nic – každé kliknutí a pohnutí myší je detailně zachyceno. Už žádné „proč nedokončil nákup“ nebo „proč nechápe, že na tohle místo klikat nemá“, už žádné hádání, ale hmatatelné odpovědi. Smartlook jsou Brňáci, ale kanceláře mají také v Praze a podívat se na své weby a mobilní aplikace očima svých uživatelů umožňují dnes už více než šedesáti tisícům klientů, mezi něž patří třeba Volvo, Miele, Vogue nebo taky čeští Rohlík a Alza.
Smartlook.com, s.r.o. a NejBusiness.cz
5. listopadu 2021
Odvětví stavebnictví patří s podílem téměř 38 % na celosvětových emisích k největším znečišťovatelům...
Přední český dodavatel alternativních pohonných hmot Bonett vstupuje se svojí značkou na slovenský trh....
Společnost ČEPRO od dubna pro své velkoobchodní zákazníky nabízí nové palivo s obchodním označením HVO...
Direct pojišťovna potvrzuje svou dlouhodobou pozici mezi nejrychleji rostoucími pojišťovnami na trhu....
Od 18. března 2024 do 15. dubna 2024 bude Komerční banka vyplácet zjištěné pohledávky věřitelů Sberbank CZ...
Společnost DKV Mobility, přední evropská B2B platforma pro platby a řešení na cestách, rozšířila svou...
Po představení své nové obchodní strategie, zaměřené na podporu zdraví, správného stravování a na...
Společnost SAP oznámila novinky zaměřené na správu firemních dat. Nejvíce inovací včetně využití...
Společnost Dell uvádí na trh zcela novou řadu Latitude s podporou umělé inteligence. Notebooky vybavené...
Mozaika nájemců ve vysočanském věžáku AFI City 1 je již kompletně dokončená. Mezi nové přírůstky mimo jiné...