Více než čtvrtina vozů se nyní v tuzemském AAA AUTO prodává s využitím on-line procesů

Více než čtvrtina vozů se nyní v tuzemském AAA AUTO prodává s využitím on-line procesů

Pandemie koronaviru a s ním související lockdowny v uplynulých osmnácti měsících vedly k razantnímu zvýšení podílu on-line nákupů ojetých vozů na trzích v celé střední Evropě. V rámci skupiny AURES Holdings je o prodej s využitím on-line procesů zájem i v současné době, v tuzemsku se měsíčně týká až čtvrtiny vozů.

Síť AAA AUTO v průběhu tří tuzemských vládních lockdownů v rámci koronavirové pandemie loni a letos v zimě a na jaře postupně navyšovala objem ojetých vozů prodaných on-line – z 20 %, přes 50 % až k téměř 85 procentům obvyklého objemu, který byl běžný na otevřených pobočkách před nástupem pandemie.

„Po znovuotevření poboček letos v květnu jsme stejně jako ostatní obchodníci čekali, jak se zákazníci zachovají a zda zůstane on-line oblíbeným prodejním kanálem i nadále. Nám se to naštěstí povedlo. Zákazníci si totiž v rámci lockdownů postupně zvykli, že vůz si lze vybrat a objednat on-line, pro což máme vytvořený kompletní proces prodeje, od výběru přes platbu až po doručení. Proces zákazníkům umožňuje se s vozem velmi detailně seznámit, aniž by si ho museli reálně ‚osahat‘. Mezi oblíbené způsoby nákupu s využitím on-line služeb patří jak přímý prodej přes web, tak „asistovaný“ on-line nákup vozu z jiné pobočky, než na které se zákazník nachází,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO.

Díky tomuto procesu mají zákazníci přístup nejen k vozům z velmi široké nabídky, stojícím na jiných pobočkách v tuzemsku, ale mohou si navíc objednávat i vozy vykupované v rámci společnosti Driverama v Německu i z poboček na Slovensku, v Polsku a Maďarsku.

„Všechny tyto vozy prošly detailním kontrolním procesem na výkupu, všechny vlastníme a poskytujeme na ně tím pádem odpovídající garance – zákazník tak čerpá benefit historicky nejširšího výběru aut z našich globálních zásob mezinárodního prodejce. Tuzemským zákazníkům se tak díky našemu působení v celé Evropě otevírají zcela nové možnosti výběru aut. A to navíc v situaci, kdy je na domácím trhu rekordně nízké množství aut,“ uvedl provozní ředitel AURES Holdings Petr Vaněček. Optimalizované procesy umožňují vozidlo v rámci země převést na jinou pobočku v řádu hodin, ze zahraničních poboček v rámci několika dnů, včetně zajištění veškerých převodů a administrativních formalit.

Plně on-line v současné době síť AAA AUTO prodává vozy zejména na export, kde si zákazníci ze zahraničí měsíčně objednávají 250–300 vozů přímo „kliknutím“ na webové stránce. „Pokud jde o asistovaný nákup s využitím on-line procesů, zákazníci si vybírají vůz s naším prodejcem na počítači přímo na pobočce. Mají k dispozici celou nabídku vozů, a to jak z jiných poboček po celé republice, tak i z poboček v zahraničí v rámci celé skupiny AURES Holdings. Měsíčně si takto od nás v tuzemsku odveze vůz, vybraný a zaplacený on-line, až čtvrtina lidí,“ vysvětluje Karolína Topolová. „Dá se tedy říci, že historické rekordní prodeje, které jsme zaznamenali v červenci, srpnu a září, kdy jsme v rámci skupiny dohromady prodali 26 000 vozů, jdou na vrub právě přetrvávajícímu zájmu o různé formy prodeje s využitím on-line procesů,“ uzavírá Topolová.

Zdroj informací

AAA AUTO s.r.o. a NejBusiness.cz

Datum

26. října 2021

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.7929 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál