Společnost gusty přináší revoluci v přípravě smoothies a kompletního jídla

Společnost gusty přináší revoluci v přípravě smoothies a kompletního jídla

Novinky na poli moderního a zdravého stravování představuje progresivní portfolio nadité funkčními nápoji ze superpotravin. V čele společnosti, která již během prvního roku působení, získala ocenění marketér roku a nominaci na Český Goodwill, stojí Jitka Fürst (JVS Group, Evropa 2).

gusty a.s. představuje inovativní 100% přírodní instantní smoothies z lyofilizovaného ovoce a zeleniny a řadu kompletního jídla, která dokáže nahradit komplexní stravovací potřeby. „Chceme, aby se lidi věnovali tomu, co je baví. K tomu potřebují energii, a proto jsme vyvinuli nápoje plné živin a ovocných variací, které tyto potřeby efektivně řeší, když není čas, prostor anebo energie,“ přibližuje filozofii značky Jitka Fürst, ředitelka gusty a.s. „Naše instantní smoothies jsou 100% přírodní a bez přidaných látek. V nabídce nám nechybí ani řada kompletního jídla, která je speciálně vyvinuta tak, aby dokázala nahradit oběd nebo večeři. Bonusem je, že jednotlivé gusty produkty lze libovolně kombinovat a dají se využít třeba i při vaření,“ dodává k portfoliu zakladatelka značky gusty, Jitka Fürst.

gusty se pyšní německou kvalitou a součástí filozofie značky je i šetrnost k životnímu prostředí. Ta spočívá nejen v nabídce produktů, které mají trvale udržitelný charakter, ale také v používání recyklovatelných obalů a v ustavičné snaze ještě více zdokonalovat balení produktů.

Maskotkou značky je ilustrovaná dívka Augustyna, která je od první poloviny října letošního roku k vidění na zadní straně dresů kladenských hokejistů. gusty se tak stalo zlatým partnerem hokejového klubu Rytíři Kladno v Extralize ledního hokeje.

„Spolupráce s novým partnerem mi musí vždy dávat smysl a tím, že gusty vyrábí zdravé smoothie nápoje, tedy něco, co si dávám každý den, je výborné, že máme v této těžké době další podporu. Chci gusty poděkovat nejen za podporu, ale také dárek ve formě drinků, shaků a ovocných směsí pro celý tým. Na našich zápasových kalhotách už máme logo Augustyny, tak nám snad bude přinášet štěstí, které je v hokeji také potřeba,“ řekl Jaromír Jágr majitel klubu Rytíři Kladno.

Letos v září navíc značka získala ocenění „Marketér roku“ vyhlášeného Českou marketingovou společností. Oceněna byla za komplexní marketingovou strategii uvedení nového produktu na trh.

Zdroj informací

gusty a.s. a NejBusiness.cz

Datum

20. října 2021

Fotogalerie

Sociální sítě NejBusiness.cz

Přihlášení

Přihlášení
E-mail:
Heslo:

Reklama

Page generated in 1.7418 seconds.
Redakční systém teal.cz naprogramoval Vítězslav Dostál